2020-09-11, 23:24
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Biden kommer ställa in debatterna det fattar väl alla?Han är ju inte kapabel till att få frågor utan att dem är nedskrivna i förväg med svar till som han läser upp på sin teleprompter.Han är totalt oförmögen att ha ens en chans mot Trump och därför kommer dem hitta på något för att slippa debatterna.Helt sjukt att Demokraterna har en dement presidentkandidat,men inget som faktiskt förvånar en när det gäller Demokraterna i USA

Tjaa det verkar vara det som sekten försöker inbilla er..

Känns som sekten 2016 och allt rinner av. Men vissa oss några manipulerade filmklipp eller en länk där vi ska höra en sektföljare analysera VAD som händer..

/Q
Citera
2020-09-11, 23:35
Medlem
klybans avatar
Citat:
Biden kommer ställa in debatterna det fattar väl alla?Han är ju inte kapabel till att få frågor utan att dem är nedskrivna i förväg med svar till som han läser upp på sin teleprompter.Han är totalt oförmögen att ha ens en chans mot Trump och därför kommer dem hitta på något för att slippa debatterna.Helt sjukt att Demokraterna har en dement presidentkandidat,men inget som faktiskt förvånar en när det gäller Demokraterna i USA
Det bör Biden göra om det visar sig den nuvarande strategin fungerar lika bra som nu.
Du pratar precis som det vore nått dåligt och följa en fungerande strategi, kan du utveckla det och varför det skulle vara nått dåligt???

Ja, Biden är chanslös mot en peson som bara pratar skräp, och Biden komemr vinna varje diskussion som går ut på fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
Det räcker läsa Woodwards bok för inse att det aldrig kommer hända, därför kommer Biden ALLTID vinna en sådan diskussion.
Citera
2020-09-12, 00:53
Medlem
Citat:

Ett tips till er är att inte lägga ribban så lågt att Biden framstår som segrare bara genom att gå över den...
Citera
2020-09-12, 01:03
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ja, det skall bli spännande hur demokraterna skall tackla detta. Jag tror inte man kommer låta honom debattera. Man letar antagligen efter en ursäkt att Trump är så usel/oförskämd/elak att man tänker inte debattera mot honom. Jag tror inte man lurar någon.
Jag har varit osäker på om Biden verkligen varit i så dålig mental form som belackarna påstog. Men efter senaste framträdandet där han inte ens kunde läsa från printrar inser jag att karln är chanslös. Där har man allt målat in sig i ett hörn.
Citera
2020-09-12, 01:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Ja, det skall bli spännande hur demokraterna skall tackla detta. Jag tror inte man kommer låta honom debattera. Man letar antagligen efter en ursäkt att Trump är så usel/oförskämd/elak att man tänker inte debattera mot honom. Jag tror inte man lurar någon.
Jag har varit osäker på om Biden verkligen varit i så dålig mental form som belackarna påstog. Men efter senaste framträdandet där han inte ens kunde läsa från printrar inser jag att karln är chanslös. Där har man allt målat in sig i ett hörn.

Det spelar ingen roll .. Kamala Harris kommer att ta över.
Citera
2020-09-12, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Det spelar ingen roll .. Kamala Harris kommer att ta över.
Jo men hon är ju genuint impopulär. Om väljarna inser att de i själva verket röstar på Harris som president så undrar jag verkligen om de går till röstlokalen överhuvudtaget.

Men jag är fortfarande osäker. Trodde nyligen Trump skulle vinna men nu vet jag inte längre.
Citera
2020-09-12, 04:24
Avslutad
Om Bidens senilitet och varför Demokraterna håller fast vid honom https://www.youtube.com/watch?v=fiM6Vmli_K0&feature=youtu.be
Citera
2020-09-12, 05:35
Medlem
Märkligt att man i USA inte har yngre talangfulla kandidater i 40 till 60 års åldern?
Citera
2020-09-12, 05:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Märkligt att man i USA inte har yngre talangfulla kandidater i 40 till 60 års åldern?

Det har man, men Tulsi Gabbard går inte att styra över; Biden däremot ..
Citera
2020-09-12, 05:44
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Jag är beredd att hålla med dig, men vilka signaler skulle det skicka till väljarna?

Kanske demokraterna utgår från att deras väljare redan är helt hjärnfrälsta och att de inte bryr sig om att sleepy Joe fegar sig ut från debatterna.
Citera
2020-09-12, 08:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Karl Rove sätter dit Sleepy Joe: youtube.com/watch?v=br-rE1g_AAg&ab_channel=TrumpWarRoom
Citera
2020-09-12, 08:44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag är beredd att hålla med dig, men vilka signaler skulle det skicka till väljarna?

Kanske demokraterna utgår från att deras väljare redan är helt hjärnfrälsta och att de inte bryr sig om att sleepy Joe fegar sig ut från debatterna.
Eftersom det är så illa ställt med Biden att han inte ens kan läsa svaren han ska ge reportrarna, trots att de står på hans teleprompter, vore det vansinnigt för Bidens skötare att låta honom ställa upp i debatt mot Trump, som är helt fantastisk när det kommer till debatter. Han körde ju igenom hela GOP och fullkomligt krossade varenda neo-con som etablissemanget ställde upp med. Hans överkörning av Hillary är ju legendarisk.

"Yeah, ´cos you´d be in jail"...
https://www.youtube.com/watch?v=Hbh2qXBMjuY&ab_channel=ABC15Arizona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in