Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-10, 23:43
  #37
Medlem
tuffkatts avatar
Herregud vad Nicole Kidman ser plastikopererad ut, helt död i ansiktet. Jag som alltid tyckt hon varit så vacker.
Citera
2019-06-11, 00:23
  #38
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Fan alltså, jag är superimpad!
Hade glömt alla intressanta karaktärerna,
__________________
Senast redigerad av DragonOnWall8 2019-06-11 kl. 00:26.
Citera
2019-06-11, 02:01
  #39
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Fan alltså, jag är superimpad!
Hade glömt alla intressanta karaktärerna,
Ja usch, både Streep och Witherspoone är riktiga ragator. Känns som det är Meryl Streeps bästa roll på mycket länge. Blir nog en Emmy där.
Citera
2019-06-11, 11:46
  #40
Medlem
Neofytens avatar
Kul att det dragit igång igen, jag blev inte besviken!

Alltså jag måste bara säga det, men fan vad Reese Witherspoon är en bra skådis! Hon har som alltid glidit lite under min radar när jag tänker mig bra skådisar, men aldrig igen! Och jo jag har givetvis sett henne i mycket annat genom åren, men grejen är den att jag förknippar henne stenhårt med komedier, och det är den enda genre som jag i princip aldrig ser. Måste bättra mig på den fronten.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Andrea Arnold är ingen dålig ersättare.

Verkligen inte!
Citera
2019-06-12, 09:33
  #41
Medlem
Novus4212s avatar
Otroligt seg serie.

Gav upp efter tre avsnitt typ.
Citera
2019-06-12, 10:18
  #42
Medlem
mishimas avatar
Det här kan väl inte sluta på något annat sätt än att hon stryper sin svärmor i sista avsnittet. Vilken jobbig och enerverande människa.

Bra säsongsinledning.
Citera
2019-06-12, 20:07
  #43
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Kul att det dragit igång igen, jag blev inte besviken!

Alltså jag måste bara säga det, men fan vad Reese Witherspoon är en bra skådis!


Hon höll dock på att garva ihjäl sig då dom gjorde scenen där hon kräks.. undrar hur många omtagningar det var, de måste ha tröttnat och tog det som var i närheten av "ok". Men ja hon är rätt bra i denna annars.

Vet inte varför jag fastande för denna serie så mycket. Brukar annars inte gilla drama, den gör mycket saker rätt tror jag, stämning, tempo, tillräckligt intressanta karaktärer som känns genuina. De fick till det bra.
Citera
2019-06-17, 12:45
  #44
Medlem
Ronilles avatar
Sett avsnitt två nu och Nicole K ser död ut.

Hennes peruk, mimiken och ögonen. Hon ser ut som en Bratz-docka och det är ju hemskt att se en person förändra sitt utseende så.

Dock är serien bra, man vill ju se hur Hur karaktärerna utvecklas. Bra tvist idag.
Citera
2019-06-27, 21:17
  #45
Medlem
chessjamts avatar
Gillar de här tre avsnitten hittills på andra säsongen. Meryl Streep briljerar föga förvånande. Räknar med att hon kommer att bjuda på en riktig raseri-prestation i nåt klimax mot slutet på de andra mammorna.

Förhållandena verkar vara på upphällningen lite överallt bland karaktärerna. Mycket drama vilket är smaskigt underhållande att titta på när det är så pass välgjort som det är. Gillar för övrigt scenerna med terapeuten.

Känns tufft att ta ett break ifrån serien men mitt HBO-abonnemang tar slut om ett par dagar. Får sträcktitta klart resten av säsongen senare när det är över.
Citera
2019-07-02, 10:15
  #46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Gillar de här tre avsnitten hittills på andra säsongen. Meryl Streep briljerar föga förvånande. Räknar med att hon kommer att bjuda på en riktig raseri-prestation i nåt klimax mot slutet på de andra mammorna.

Förhållandena verkar vara på upphällningen lite överallt bland karaktärerna. Mycket drama vilket är smaskigt underhållande att titta på när det är så pass välgjort som det är. Gillar för övrigt scenerna med terapeuten.

Känns tufft att ta ett break ifrån serien men mitt HBO-abonnemang tar slut om ett par dagar. Får sträcktitta klart resten av säsongen senare när det är över.

Jag utgår från att hon kommer att dö, typ "drunkna".
Citera
2019-07-02, 17:39
  #47
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag utgår från att hon kommer att dö, typ "drunkna".

Haha, vore hemskt ironiskt om det blir så. Alla mammorna ger alibi åt varandra precis som förra gången.
Citera
2019-07-03, 21:31
  #48
Medlem
Jag är inne på säsong 1 avsnitt 3. Kan någon svara på den är frågan så att jag slipper kolla på hela serien:

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback