Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-15, 14:50
  #1
Medlem
Nirps avatar
Jag har suttit och letat efter artiklarna om detta i en timma nu, tänkte göra en liten uppföljning och ringa diverse politiker och fråga hur de tänker lösa bostadsbristen bland ungdomar (har inga siffror på den nu, ska fixa snart) och jag undrar om det är någon som har några tips på vart jag kan få fatt på dessa? Jag tänkte springa ner till biblioteket nu på en gång men några länkar skulle väl vara trevligt.

Kanske lite ohyfsat att bara be om hjälp på det här sättet så om det är någon som vill så kan vi ju diskutera tidningarnas vinklingar på det också.

Mvh Nirp.
Citera
2005-12-16, 08:20
  #2
Medlem
Nirps avatar
En bump får tråden tåla, är det verkligen ingen som vet vilka artiklar det är jag talar om?


*bump*
Citera
2005-12-16, 14:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
En bump får tråden tåla, är det verkligen ingen som vet vilka artiklar det är jag talar om?


*bump*

Jag läste en dylik artikel i veckan och är också väldigt intresserad av uppföljning, mest för att jag gillar boendeformen. Kan inte hjälpa till just nu, men ska höra med mina hippievänner och återkommer om jag får napp.
Citera
2005-12-16, 16:10
  #4
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufsa
Jag läste en dylik artikel i veckan och är också väldigt intresserad av uppföljning, mest för att jag gillar boendeformen. Kan inte hjälpa till just nu, men ska höra med mina hippievänner och återkommer om jag får napp.


Okej, tydligen hade jag sådan tur att City publicerade en artikel om ämnet idag, jag har den urklippt här hemma någonstans så jag kan scanna in den när jag får tid, antagligen någon gång imorgon, måste göra mig iordning för middag och fest nu... Men jag lovar att skicka upp den artikeln jag hittat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback