Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Kanske. Får väl hoppas. Han har ju den här säsongen på sig oavsett egentligen då det ju inte finns så mycket att göra.
Men det är ju någonstans ett underbetyg om vi säsong 3 med JL ska återgå till att ligga djupt och kontra, för det kunde vi ju redan innan han kom. Jag trodde vi skulle spela tyskt med ett bra passningsspel och den vägen dominera matcher och motstånd. Jag har ingenting emot att vi spelar som vi gjort inledande 2 matcher, men kommunicera då inte ut att vi ska ha ett högt bollinnehav och spela oss fram till målchanser om vi återigen är ett mer defensivt stabilt lag.
Att han 2 matcher från allsvensk premiär väljer att byta spelsystem visar ju att han och Gren värvar spelare och formerar sedan laget utefter vad de får in.
Ja, vi har ju inte råd att sparka honom och betala en annan tränare utan isf får han lämna för ett annat jobb direkt så vi slipper den kostnaden.
Bytet av spelsystem så tajt inpå p.g.a. att vi lånat in spelare tyder på ren och skär desperation. Värst är ju som vi varit inne på innan att han körde samma spel i 30 omgångar ifjol men erkände att det inte höll utan Gurra. Han såg alltså felet, gjorde inget åt det och beklagade sig sedan...
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Svårt att inte gilla tjackisen Stahre tycker jag, personligen kommer jag alltid komma ihåg hur knarkad han var på rent adrenalin och ilska i pausen mot GAIS 2012, skulle gissa på att utskällningen gubbarna fick i paus antagligen är topp 3 i allsvenskan, någonsin. Sedan gick dom in och ägde andra. Gött är det.
Stahre gillade jag med även om det är en klar känsla att tiden med Stahre är lite som skoltiden d.v.s. man minns bara det roliga såhär i efterhand.
Jag hade gärna sett honom utveckla laget vidare. Jag är rätt säker på att vi faktiskt vunnit guldet om han fått fortsätta.