Citat:
Ursprungligen postat av
Sotnosens
Att totius och några till med en dåres envishet fortsätter ställa diagnoser eller kalla mig saker få man väl göra då. Härskartekniker finns det gott om.
I många fall där ni tar upp exempel om sk God ton, är fan i mig patetiska exempel.
I denna tråd så verkar alla meningar som inte är Jesus kristus fromma land och exempel från meningar i en barnbok från 1 års åldern som hat.
Ni är rätt patetiska i att ta upp exempel.
Att några svävar ut och inte hör till jäh. Visst, fine, jag köper det. Ni drar fortfarande hela gruppen till svars.
Att sen försvara nassarna att dom tagit över uthängningen av jäh medlemmar gör det inte bättre heller.
Ni är bara rädda.. att en grupp pratar mer än vad ni kan hota till tystnad gör att brunränderna i era kallingar ökar för varje dag.
’
Väx upp, å ta diskussionerna i sociala medier istället.
Du säger hela tiden att vi ska gå ut och ta diskussionen på sociala medier men då kan du vara föredöme och posta dina personliga uppgifter här då?
Med tanke på vad som syns på t.ex FB så borde du inte ha något problem med detta eller?
Återigen så har #JÄH medlemmar och mods ställt krav på Hanif Bali att han ska ta ansvar för sin "klan" (har påpekat detta för dig tidigare men du verkar ha helt skitit i det..) och Katerina Janouch för sin "svans" så varför skulle inte #JÄH göra samma sak?
Eller försöker du bara få gruppen att framstå som hycklare?
Säger även ganska mycket om dig själv när du säger det är "patetiska exempel" som tas upp när jag t.ex länkar till #JÄH:are som inte verkar ha något problem med fysiska attacker mot meningsmotståndare.
Eller du kanske tycker är sånt här är okej?
Citat:
Micke Andersson Kan ju hoppas på att Åkesson & Co. är i stugan när det brinner - ett problem mindre 😂😂😉
Citat:
Micke Andersson
Added by Görel Envall on 2 November 2017
Det är ju väldigt "goda" människor som håller på och skämtar (hoppas jag) om att man vill att en partiledare ska dö i en brand.
Eller det kanske är sånt här du syftar på när du pratar om dena "goda tonen"?
Citat:
Micke Andersson Och dessa inavlade SD:are syns överallt pga obegriplig text, odugliga på att stava, nazistiska synpunkter och så sjukt lågutbildade att en amöba fattar mer OCH bättre - galet är bara förnamnet!
Självklart ska INGET parti "samarbeta" med nynazister som SD, självklart INTE...Tjing!
Citat:
Roland Melin
Ringer man till nollorna på landsbygden och till Danderyd, Långedrag och Kungsbacka så får man de svar man vill ha.
Citat:
Roland Melin
Added by Jens Rosbäck on 20 November 2016
Verkar ha riktigt fin människosyn på dem som tycker olika inne i gruppen måste jag säga!
Edit: Visst kanske något av mina exempel inte är lika grova som andra men är mer ute av att visa mängden av personer i #JÄH som inte har något emot att håna folk som har (i deras ögon) fel åsikt.
Kan ge dig många mer exempel om du är intresserad av skit #JÄH:are säger