Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Han påstår sig veta mitt trollkonto på Facebook, han började att ta fel på kön.
En solklar 1.06'a nonetheless... Rapportera PM'et.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Men vi ser här ett prima exempel på hur vänstern rotar och snokar för att hitta skit på sina meningsmotståndare.
It won't work though... Vill "viärhär"-folket nå större kredibilitet (samt undvika mitt aktiva avrättande av dem) så får de komma med mer raffinerade argument än så.
For crying out loud, JAG har en mer inkriminerande historik än vad Du har, och ändå har ingen av dem försökt "avpolettera" Mig ännu via billiga "jag kan din historik"-knep.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
jagärhär folket är verkligen inte guds bästa barn som de påstår sig vara.
Det är vad jag hoppas på. Det blir betydligt enklare att ta dem offline om de är lika tramsiga som de framstår sig vara, än om de hade skött sig felfritt.
ALLA grupper som växer till tusentals medlemmar på kort tid, tappar dock kontrollen över sina grupper relativt pronto, vilket medför att så länge de inte har samma moderator- och adminengagemang som t ex Flashback har, så går de i graven i samma ögonblick gruppens admins inser att deras projekt gått från att vara "en kul grej att göra på fritiden" till "ett heltidsjobb".
Därefter försöker de stoppa sitt livsprojekts frukt från att göra mer skada än nytta, och när det inte lyckas, så går de vidare och försöker rädda sin egen status så långt som det går istället, genom att distansiera sig så långt från originalgruppen det någonsin går.
I've seen that happen countless times, and I expect to get to see it again quite soon.
"jagärhär" har ingen framtid, annat än som ett @nonymous-wannabe-derivat. #JagKanSeDetRedanNu!