Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
En annan företeelse dessa godhetsapostlar kör hårt med när de i mina ögon förlorat debatten är att de önskar att man ska komma att må bättre i framtiden??
Vart vill man komma med det? Tror dom att man per default mår dåligt för att man inte vill ha okontrollerad massinvandring och ghetton??
Jag tror däremot att dessa personer mår rätt taskigt som inte inser sanningarna som faktiskt sker.
Jag tror att många som säger så kanske svarar på just ett inlägg där det sagts något väldigt nedvärderande eller hatiskt. Och då mår man ju inte bra själv på ett eller annat sätt om man vräker ur sig typ "Ge mig en AK5a så ska jag tunna ut skäggbarnen." (Inte alls ovanligt att man stöter på sådana kommentarer faktiskt)
Och det är SÅDANA kommentarer som ska vara till mål för våran grupp.
Om du har uttryckt dig sakligt och utan påhopp eller nedvärderande ord om att du är kritisk till invandringen så är jag säker på att du blir bemött på ett helt annat sätt än bara "Jag hoppas du kommer må bättre i framtiden.". Däremot så kan du ju alltid få försvara din åsikt då alla medlemmar i slutändan får kommentera på vad de själva vill så länge dom gör det respektfullt.
Sedan finns det ju alltid rötägg i sådana här större grupper, eller folk som helt enkelt inte kan kontrollera sig själva. Och det arbetar gruppen med hela tiden att förklara och informera om att det inte är okej.