Citat:
Ursprungligen postat av
Yrisens
De ofina åsikterna? Refererar du till hot och hat? Det är det vi står upp emot. Inget politiskt ställningstagande alls. Det kvittar hur många ggr jag förklarar vad gruppen gör så förstår ni inte det ändå tydligen.
Säger det igen, förut fungerade det att hota och hata för att tysta ner de som stod upp mot speciellt SD men även andra, det funkar inte idag. Det är det vi gör. Hur svårt kan det vara att förstå? Ni säger inte emot att det faktiskt var så förut, då kväste man alla som skrev nått mot SD och hotade, mordhotade osv. Idag fungerar inte det, vi är många som står upp mot det. Sen kan ni sitta här och plocka ut hur många exempel ni vill om att några också skriver vad just dom själva tycker. Vi säger inte till någon vad man ska skriva. Men hot och hat fungerar inte längre. Vet inte hur många ggr jag ska behöva skriva det.
60 792 i gruppen nu för övrigt....
Antingen har du väldigt svårt att förstå, eller så väljer du att blåljuga. Du har fått sju exempel på JÄH inlägg som förespråkar invandring. Det är bara en mycket liten del av de invandringspolitiska som fullständigt dränker tråden
https://www.facebook.com/MetroSverige/posts/1306744186014961?comment_id=1306900845999295&comme nt_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R1%22%7D
Artikeln är av Viktor Banke som förespråkar fri anhöriginvandring. Viktor Banke är asylrättsjurist som lever på asylindustrin och det är skattebetalarna som betalar han lön.
De inlägg jag valt ut och postade innan, är märka #jagärhär. Men det syns tydligt att de andra också är JÄH-aktivister. Något direkt hat förekommer INTE det finns 2 mindre välformulerade kommentarer.
Här är lite ofina åsikter. Det är inte hot eller hat.
Citat:
Magnus Jonsson Absolut, tur då att inget sägs om att detta MÅSTE ske i Sverige. Naiviteten kring detta är störande, men hej vi kan ju bli nya Grekland. Sätt landet i konkurs.
Magnus Söderlund Var ska familjerna bo?
Roger Johansson Nån klok har sagt att man ska hjälpa dom där hjälpen behövs och där man får bäst resultat för pengarna dvs på hemmaplan.
Tuti Berg Missnöjda med utvecklingen i Sverige då undrar jag om ni är intresserade av att göra oss sällskap i Folkets Demonstration.
Här är de absolut grövsta kommentarerna, av 139 kommentarer, kommentarerna är riktade mot Viktor Banke inte mot andra kommentarer.
Citat:
Stefan Karlson Detta jävla stolpskott. Var ska du inhysa dessa, vilka arbete ska dom ta.
Ildikó Németh Det märks att mentalsjukhusen ständes ner....
Du kan säga vad du vill Yrisen, de två grövsta kommentarerna är väl inte direkt välformulerade,
men JÄH passar definitivt på att bedriva politiskt aktivism för invandring i tråden. Jag förstår att du inte vill erkänna att det faktiskt är så, men det är sanningen.
Jag vet inte var du tar dina siffor infrån! På min Facebook står det
59 259 medlemmar på JÄH och
140 314 medlemmar på SUFPS. Var tar du dina siffror från?
Det måste svida i de kaxiga JÄH-aktivisternas ego, att gruppen som bildades för mindre än en vecka sedan är mer än dubbelt så stor som JÄH och att den står upp för öppenhet om invadringsproblem, precis raka motsatsen till JÄH, som defacto är en asylaktivistgrupp
Jag säger det igen, det går inte längre att påstå att JÄH jobbar mot hot och hat, när det gång på gång kan bevisas att agendan är asylaktivism