Citat:
Ursprungligen postat av
tzj
Jag är inte moderator i denna forumdelen, och trådar låser vi inte om det inte finns skäl för det. Jag hoppas du mår bättre efter allt du sett iaf, och försök prata med andra om det för att bearbeta det.
ok jag förstår,,,,ja jag pratar med min mamma om det varje dag och har pratat med några av den killens vänner så det har hjälpt väldigt mycket. Nu när jag vet lite om honom och hur han såg ut så känns det som man kan gå vidare och slippa sitta och tänka hela tiden "undra vem han var"?
jag har sett en trafikolycka en gång innan i Turkiet för några år sedan men det kändes inte alls samma som den här gången. på natten när jag försöker sova så tycker jag att jag hör en bil komma här utanför hela tiden men när jag går upp och kollar så har det inte kommit någon. men jag tror det går över, för en timme sedan så har det gått exakt en vecka sen det hände, men det känns som det va igår.
jag önskar bara så mycket att jag hade sprungit ut till honom, även om han redan var död så skulle han vetat att jag verkligen brydde mig om honom och ville hjälpa han. men jag är ialla fall glad att jag ringde ambulansen. det är konstigt att någon man inte kände kan beröra en så mycket.
men ha det så bra jag tänker ta bort mitt konto snart. god natt och ha ett bra liv