• 2
  • 3
2016-12-07, 04:15
Medlem
NattNatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Fascinerande. Jag har inget bra svar på det här, men det fick mig att fundera över mitt eget svar. Varför svarade jag egentligen fastän jag skrev att jag kände mig obenägen att svara? Vad fick mig att ändå göra det? Vilka omedvetna tankeprocesser triggade det? Känner mig rätt säker på att det inte var ens 0.000 ... 0001% drivet av att jag bryr mig om TS hypotetiska framgångar relativt mig. Men vad var det annars? Vad? Vad? Så många frågor och inga svar.

Det kanske är så simpelt att man helt enkelt var tillräckligt uttråkad för att hänge sig åt vad som än kom i ens väg?

Kalle 81 är väl ändå ute och slirar på stureplan och har i fyllan och villan glömt bort tråden, så det var ärligt talat mer för min egen skull jag svarade än hans. Därför kan man nog ändå säga att jag brydde mig så lite att jag faktiskt tog mig tid att svara. Kanske det samma gäller övriga
Citera
2016-12-11, 01:31
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Vi antar att jag har mer pengar än dig. Jag är också vacker och omtyckt.

Hur känns det då för dig när du ska svara på min tråd?

Exakt så här känns det för mig:

Är det här ett experiment i psykologi eller nåt? Ställde upp på ett sånt en gång på Stockholms Universitet. Fattade inte då heller vad det hela handlade om egentligen. Sen någon vecka senare ringde hon upp och undrade om jag mindes hennes kläder. Men va fn, jag fattade nog inte då heller. Svarade ju bara dumt på frågan.
/missad dejt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in