Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-13, 22:54
  #1
Banned
Finns det någon drog som ger liknande effekter som alkohol? Och ungefär lika starka bieffekter? Dricka sprit är kul men ger ju en del bieffekter och tyvärr en jävla massa kcal också
Citera
2005-12-13, 22:57
  #2
Medlem
TomiXs avatar
GHB/GBL skulle jag gissa på. Har dock inte fått chansen att prova denna substans själv än...

Benzodiazepiner gör också så att ångest släpper, hämningarna släpper också, speciellt om man blandar med alkohol. Många får eufori/glädje på benzodiazepiner, men på mig fungerar de enbart som ångestdämpare/sömnmedicin (dock mår man ju bättre då, men det är ingen eufori liksom).
Citera
2005-12-14, 09:51
  #3
Medlem
Jag brukar blanda Alkohol och effedrin. Då får man en ganska stabil fylla som är lätt att kontrollera och man får inga minnesluckor, så gör man inte heller bort sig lika lätt. Om det behövs så kan man nästan uppträda nyktert.
Citera
2005-12-14, 13:01
  #4
Medlem
Kosstaskens avatar
alkohol och effedrin kan säkert vara lyckat men vid de tillfällen jag provat, typ 3-4 gånger har d vart illa. Själva fyllan har vart kul och man blev verkligen uppåt , dansant och pratglad vilket jag sällan blir annars av alkohol.

men bieffekterna har för mig vart hemsk hjärtklappning och otaliga spyor och allmän total yrsel nästkommande morgon/förmiddag. Vid ett tillfälle blev jag av med körkortet oxå för jag buskörde på morgonkvisten..
Citera
2005-12-14, 14:33
  #5
Medlem
Unbalanceds avatar
Som Tomix skrev, GHB är den drog som liknar alkohol mest.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback