Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Varför ska amerikaner bekosta Israels luftförsvar, i synnerhet som landet är en fientligt sinnad nation som spionerar mer på USA än något annat land med möjligt undantag för Kina.
USA bekostar inte vårt luftförsvar och ändå har vi inga spioner i USA eller försöker infiltrera deras politiska system.
Det enda skäl jag kan komma på är idén att judar är en speciell ras, lite mer värdefull än alla andra och som vi vita människor har en skyldighet att tjäna på olika sätt. Är det det du menar?
Är det enligt officiell statisk över deras spioneri-verksamhet i andra länder?
Vi har inget luftförsvar, förutom JAS-plan, men du förstår nog själv varför Iron-Dome kan vara bra att ha och vilka länder de har att se upp med runtom.
Inte likt judarna att bränna så mycket pengar på att skydda sin befolkning ifrån hemmabyggda
Minns du att USA också står för Japan, Sydkorea, Tyskland och många fler länder med försvar och trupper, för småpengar??
Det är en myt att USA väller pengar över Israel och ingen annan.
De är en speciell ras om man gör de till det. Enligt rykten jag hört så sägs de kunna styra världen och kunna avgöra alla våras öden, måste vara något i deras DNA som har övernaturliga egenskaper? Och tittar man på västerlänningar... har de cuck och underkastelse i sina gener tro? Jag tror inte det är så.