Citat:
Du kör på med ditt vanliga trams. Du "begriper" saker påstår du men kan inte redogöra det minsta om vad det handlar om. Sen är du tvungen att ljuga- att säga att jag är Bolton-fanatiker.
Citat:
Det finns inga sådana tjänstehjon i den här tråden. Däremot finns det ett antal personer som inte vill att det ska bli krig mellan USA och Iran men det innebär inte att alla dessa personer dyrkar Hassan Rouhani eller är Iran-agenter.
Vad gäller David Friedman så finns det inte en chans att han kommer kunna få igenom sin egna agenda som ambassadör om det nu inte är så att Donald Trump vill initiera en storkonflikt av sällan skådat slag i Mellanöstern. Jag tror dock inte att han vill det med tanke på att han, av allt att döma, förespråkar en tvåstatslösning och inte är en särskilt fanatisk Israel-dyrkare.
Vad gäller David Friedman så finns det inte en chans att han kommer kunna få igenom sin egna agenda som ambassadör om det nu inte är så att Donald Trump vill initiera en storkonflikt av sällan skådat slag i Mellanöstern. Jag tror dock inte att han vill det med tanke på att han, av allt att döma, förespråkar en tvåstatslösning och inte är en särskilt fanatisk Israel-dyrkare.
Uppenbarligen kände du dig träffad.
Den här "storkonflikten" - vad kan det tänkas vara? Kan det tänkas vara så att dina herrar mullorna ska börja kriga då? Jag förväntar mig inget svar för övrigt. Du babblar på som vanligt utan att kunna motivera ett ord du säger.
Bolton - ja tack. Rensa ut skräpet på utrikesdepartementet. Eller du kanske kryper för Kinas kommunistparti också? Du gillade inte att Bolton stödde Trump till 100% gällande det?
Är det ett kodord eller? Varför rapar du inte ut på ren svenska vadfan "afrosvensk" betyder??