2016-11-09, 16:29
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tror de tog bort textningen med avsikt. Någon som vet om man kan se talet någonannanstans med engelsk text?
Här är talet på franska. Hon pratar mycket tydligt så autotextningen fungerar relativt väl och det mesta som blir fel förstår du nog även om du inte talar franska.
https://www.youtube.com/watch?v=S6XHYWl7e_I
2016-11-09, 16:29
Medlem
Svt 2 sitter och påstår att papperslösa flyktingar inte är illegala flyktingar. Sedan kallar de illegal invandring ifrån Mexiko "spontaninvandring", kan någon stänga ner kommunistmedia?
2016-11-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hur kan du säga så ?

-I närmare 20 år har reallöneväxten varit 0 ! Jag skriver det igen : 0 !
-Fabriker, arbetstillfällen försvinner, möjligheten att försörja sin familj och sätta barnen på dyr vidareutbildning minskar..

Hur i blekaste h-vete får du det till en simpel proteströst ?

Killen jobbar väl på aftonbladet eller nåt sånt, så han är tvungen att komma med såna galna påståenden. Skit i honom, TRUMP VANN!
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Svannelunda
Satan!!!

Republikanerna vann ju i alla val, dom kommer ju styra USA med ett järnhand. Nu kan dom väl slänga allt Obama har jobbat för?
Lyckligtvis, ja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Svannelunda
Satan!!!

Republikanerna vann ju i alla val, dom kommer ju styra USA med ett järnhand. Nu kan dom väl slänga allt Obama har jobbat för?
Det kan man verkligen hoppas! Han hade säkert vissa bra tankar med en del av de sakerna han lobbade för, men det fick motsatt effekt och har endast lett till ökade skulder för landet. Hoppas "Trumpcare" blir mer genomtänkt och mer genomarbetat!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Jag överlåter tänkandet åt dig. Bara 1459,5 dagar kvar innan din onyanserade SJW-rumpa får en ny chans.

https://media.giphy.com/media/DfbpTbQ9TvSX6/giphy.gif

Då kan jag passa på att tala om för dig att Åkesson sa i en Svt intervju att han var glad att han slapp att välja mellan Clinton och Trump.
Tydligen har du andra åsikter än den partiledaren du röstar på.
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Lassade in mer på Hillary på 1.23 nu....
Go Democrats.

Gratulerar dom som lyssnade på min oddsuträkning 18:50 igår, hoppas ni gjorde er en rejäl hacka! Det gjorde jag då min viktning var klockren, 6 ggr fläsket satt fint!

LÄNK

Ett av forumets stora glädjeämnen är att AussieRedMan förhoppningsvis fick sig en rejäl näsbränna och förlorade en större summa innan han gick och la sig.

/Provokatör

"PS" Det finns fortfarande spelvärde på Le Pen, men inte länge till odds mellan 3-4,32 "DS"
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Haha! Den här gången är jag säker. Jag tvivlar på att han kommer bli omvald om fyra år.

Jo, du är ju en sådan erkänd bra politisk gissare!

Hoppet är det sista som överger människan!
2016-11-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Förutom Obama-care, antar jag att Iran-dealen ligger pyrt ann.., sen vet jag inte hur Trump ser på Kuba-dealen..?

Angående Kuba så har han sagt att han vill förbättra förhållandena länderna emellan, så det är bra.
Medlem
Stones avatar
Inger Anander in Studio Ett är rätt bra upprörd.
Medlem
Stig-Britts avatar
Hahaha. HRC försenar talet igen!
2016-11-09, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Du tror inte att det har med hennes inkompetens, som ju också Obama erkänt, att göra alls?
Nja, jag tror att det är många här som överskattar USA's väljare, och inte riktigt har koll på vilka frågor dessa prioriterar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in