2016-11-08, 17:27
Medlem
Giggsys avatar
Fan blir det SVT eller TV4 ikväll? Med SVT slipper man ju reklam men Oscarsson i TV4 är rätt vass.
2016-11-08, 17:28
Medlem
5ggr pengarna på Trumpinator, känns som ett galet överodds.

Så jag slängde in en slant
Inte mer än vad som känns OK att förlora dock

Nu är det nervöst!
Jag tror det är relativt väldigt få som faktiskt förstår vad som står på spel nu!

Såg någon profetia om att Mr. Trump var 'Chosen by god', bara att hoppas den stämmer!
Oh lord.
Med tanke på det ryktade dåliga vädret så tyder det på att herren är med oss ikväll!
2016-11-08, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 59N18E
Klockan är strax efter elva här i New York. Har precis besökt min vallokal vid Cross Hill Academy i Yonkers strax norr om New York City.

Så här långt ser det lugnt ut just här. Den verkliga tillströmningen sker om några timmar då folk lämnat sina arbeten.

Sjukt att Amerikanerna har gått så långt att de annonserar vallokalen på engelska och spanska. Det är väl så det kommer att se ut om några år i Sverige också med skyltar på svenska och arabiska utanför alla publika byggnader om 87% ska bestämma.

Så här ser skylten ut utanför vallokalen:

https://postimg.org/image/76v2kyuub/

Hur ser det ut med industrin utanför stan?
2016-11-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
De maxar på 3%. Kallar inte det speciellt stort. Jag vet dessvärre (via det jag ser i mitt Facebookflöde etc.) många rabiata demokratväljare som FÖRBJUDIT sina vänner att rösta på Jill Stein, eller någon annan istället för Hillary (annars kommer de säga upp all vänskap etc.). Dessvärre är det en hel del som lyssnar till sådan bullshit.

HAHAha måste väl vara skäl nog att säga upp bekantskapen med sådana nätter.

Men jag förstår inte riktigt varför man skulle rösta på Jill Stein anyway?
Medlem
Butch.Cassidys avatar
Någon som hittat en fungerande Fox stream?
Medlem
48-46 Clinton just nu i Florida.

Trump måste göra bra ifrån sig på valdagen måste måste.
2016-11-08, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 59N18E
Klockan är strax efter elva här i New York. Har precis besökt min vallokal vid Cross Hill Academy i Yonkers strax norr om New York City.

Så här långt ser det lugnt ut just här. Den verkliga tillströmningen sker om några timmar då folk lämnat sina arbeten.

Sjukt att Amerikanerna har gått så långt att de annonserar vallokalen på engelska och spanska. Det är väl så det kommer att se ut om några år i Sverige också med skyltar på svenska och arabiska utanför alla publika byggnader om 87% ska bestämma.

Så här ser skylten ut utanför vallokalen:

https://postimg.org/image/76v2kyuub/
kul att du direktrapporterar från usa hur röstar staten new york?? e de inte mkt hillbillys??
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Fan blir det SVT eller TV4 ikväll? Med SVT slipper man ju reklam men Oscarsson i TV4 är rätt vass.

Båda kanalerna är skräp. Titta på engelska kanaler om du kan. Sveriges Radio är också mer neutral än SVT och TV4.
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
5ggr pengarna på Trumpinator, känns som ett galet överodds.

Så jag slängde in en slant
Inte mer än vad som känns OK att förlora dock

Nu är det nervöst!
Jag tror det är relativt väldigt få som faktiskt förstår vad som står på spel nu!

Såg någon profetia om att Mr. Trump var 'Chosen by god', bara att hoppas den stämmer!
Oh lord.
Med tanke på det ryktade dåliga vädret så tyder det på att herren är med oss ikväll!

Det dyker någon expert på SVT snart som säger att ovädret kan kopplas till Putin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vad yrar du om? Glöm inte att ta dina mediciner.

Följer vi samma val eller är du tillbaka i 2008?
Häng med i matchen och håll dig uppdaterad gentemot båda lägren så kommer du nog förstå vad han menar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
48-46 Clinton just nu i Florida.

Trump måste göra bra ifrån sig på valdagen måste måste.
Räknade röster eller vadå?

Men förtidsrösterna sägs ju alltid gå till demokraterna med stor marginal
Medlem
AussieRedMans avatar
Lassade in mer på Hillary på 1.23 nu....
Go Democrats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in