2016-11-09, 10:54
Avslutad
Först svenska riksdagsvalet, sen brittiska parlamentvalet, sen Brexit och nu Trump.

När i helvete ska sjuklövare, vänsterpack, feminister och PK-ister inse att deras hopp är uppbyggd på lögner. När ska de förstå att både våran statliga TV och MSM är korrupt, sprider propaganda och har helt fel i sånna här enorma frågor?! Det gäller fö även stora delar av hela västvärlden. Det kan nästan liknas vid Nordkorea.

Hur mycket bevis krävs?!
Medlem
PilotHockeys avatar
Bernad Law, vet inte om du kommer läsa detta men jag tycker det är hedrande av dig att gå ut och erkänna att du hade fel. Självklart tycker vi alla olika men tycker det är strongt av dig att erkänna detta till skillnad från de som bara trollar hela tiden som Xelious, Zergrush, Fitz-Hume etc.

Förstår varför du har privilegiet att vara moderator. Ha en trevlig dag!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invoker
det är en skam för mänskilgheten
Att inte välja Clinton är dock ingen skam. Bernie Sanders hade haft större chans att vinna än henne.
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenUtavBajs
Det blir ju det roligaste i hela valet när de kommer krypande och antagligen börjar svamla om valfusk. Du glömde RosaRosaRosaRosa och han med koskallen i avataren. Några fler?

På tal om valfusk. Tror du att Trump kommer att undersöka det valfusk han påstod skulle ske vid valet eller "glömmer" han det?
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Omöjligt att analysera dagliga rörelser.

Vissa dagar går den ned och andra dagar går den upp.

Det är sant, men att Marknaden skulle reagera kraftigt på hans seger är nåt man kunde säga med säkerhet i förväg.
2016-11-09, 10:55
Medlem
bombaccis avatar
Det här var den största skrällen som jag upplevt inom amerikanska presidentval, kanske någonstans över hela världen.

Stort att komma ut till air force one. Tror det kan bli bra för amerikanska arbetare med tull mot tredje världen.

https://www.youtube.com/watch?v=4JQ3IwF6qdw
Medlem
Imbazs avatar
Det jag älskar är att se alla pk-kändisar som grinar på sociala medier nu

Blir roligare efter SD 2018!
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det måste vara riggad. Det är omöjligt att han vinner. :/

Absolut, Trump har lyckats rigga racet där ALLA myndigheter iprincip är emot honom... absolut...

Du borde bara knipa igen truten nu, sa jag inte till dig igår att trump skulle vinna... jopp te gjorde jag..

Hejdåå

Grattis Trump! Vi är många glada själar som hejat på dig
Medlem
Mr.Spacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Att inte välja Clinton är dock ingen skam. Bernie Sanders hade haft större chans att vinna än henne.

+1
2016-11-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det är svårt analysera , eftersom svenska journalister inte släpper in någon information utan att låta politisk färga den först. När vi fick senaste läsa artikel som objektiv beskrev vad Trump ville med sin politik? Utan de bara varit artiklar om hur dålig Trump är och att hur folk har tyckt illa om honom.

Men nu har den tysta massan visa vem man vill ha som USA 45:e President, det blev en chock i vår flock.

Jo, men känns ju som att EUs manöverutrymme gentemot Storbritannien minskat när det inte sitter en Brexit-fiende i Washington som backar upp.

Om så är fallet "borde" dock Pundet öka i värde gentemot Euron.
2016-11-09, 10:57
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Senaste gången Republikanerna hade en sån här stor vinst va 1928!
Senaten
Huset
Majoritet av guvenörer
Supreme domare
Vita huset!

Krossen är svår att förstå, det är history in the making med Trumps nya republikanska parti.

Partiet styrs fortfarande av otäcka globalister som aldrig ville att Trump skulle bli deras kandidat. George W Bush, som står nära dessa globalister, röstade på Hillary och det är väldigt talande. Med andra ord så återstår många strider för Trump.
2016-11-09, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
kommer hillary åka in i finkan nu? kan man öpnna upp email skandalen igen?
Men för fan, hon har granskats mer än någon annan i sisådär 25 års tid och de hittar ingenting. Nog för att man får acceptera en valutgång och folkets röster och det kanske blir bra ändå får man hoppas men den här vämjeliga häxjakten är förfärlig. Bara lögner, lögner, lögner. Borde man inte ha hittat något vid det här laget? Jo, det finns alltså ingenting men hon ska in i fängelse? Herregud. Alltså, nog för att man har hört och förstått förut att väldigt många i USA är tröga och okunniga så man skäms men jösses, det är groteskt att folk tror på en sådan massa skit och är så totalt ignoranta. Jag tycker att det är otäckt. I ett land där Ku Klux Klan existerar och frodas i all sin skrattretande och förfärliga hemskhet så borde man i och för sig inte bli förvånad.

Ok att man vill ha förändring, men släpp den omotiverade häxjakten på Hillary Clinton.

Nu hörde jag i och för sig för en stund sedan att ilskna och besvikna clintonsympatisörer gapade fula skällsord mot Trump och det är otroligt dumt det med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in