2016-11-09, 10:46
Medlem
Ducadreams avatar
Vad fanns jag kommer sakna Obama. 8 år flög iväg så fort.
Medlem
SithXMs avatar
Att Ryssland Och Usa kan koma att komma bättre överens framöver ser jag inte som ett problem, tvärt om, men om det blir så är väl en annan sak.
Medlem
RiverStyxs avatar
All etablerad media har förutspått klar Hillary seger och så går Trumpensteins Monster och TOTALKROSSAR och vinner den största republikanska segern i ett presidentval på över 30 år!

Fan vad underbart att vakna och ta en varm dusch och föreställa sig att man duschar i journalisttårar.

MAGA!

(och jag fick uppdatera min signatur. Nästa uppdatering i Maj)
2016-11-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redwoodmarin
En sann vattendelare detta!

Hatar man vita män o ser dem som roten till alla problem i andra rasers regioner, röstar man på feminazisten Hillary.

Är man neutral inför hudfärg, men ändå erkänner att den vita rasens kultur är den enda som skapat länder dit folk vill flytta, röstar man på Trump.
Bra analys för faktum är att det bara är ickevänster vita män som bryr sig om alla, de hade en
neger som president vilka brydde han sig om jo andra negrer, hade Hillary fått makten vilka hade
hon brytt som om, jo kvinnor samt givetvis minoriteter, ju värre minoriteter desto bättre.
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buuurp
Suck. Jag hänvisar till hans kampanj igen. Han har ju inte direkt lyft upp latinos och färgade på piedestal. Tror du på riktigt att hans segertal speglar den riktiga Trump? Du menar inte att du redan glömt bort den kvinnoförnedrande, främlingsfientliga och hatiska våldtäktsman vi sett under kampanjen. Frågar igen, teflonhjärna?

Vi har inte sett mycket av det du påstår.

Vi kan börja med våltäkterna. Har du sett honom våldta, eller är han anklagad för det?

Jag tror inte att du har sett ett enda av Trumps valmöten. Hade du gjort det hade du vetat att de inte alls är kvinnoförnedrande eller främlingsfientliga.

Och japp, jag tror att det speglar den riktige Trump. Försök att sätta dig in i situationen nu. Samtalet du hörde på bussen är samme riktige Trump, bara det att nu sitter hela världen och lyssnar. Det är slut med grab 'em by the pussy då. Eller vad tror du kommer hända? Att han är så vrickad att han kommer krascha och brinna inom ett år? Nej du, han vill förstås visa att han är bättre än Clinton, och bättre än Obama, som med sina skämt en gång triggade Trump.

Så sluta nu och sucka, och börja fundera istället.
Medlem
bagarn29s avatar
Jag tror att världskartan kommer att ritas efter valet. Kina kommer att få mer inflytande efter detta val. Ryssland kommer att tillbaka de gamla sovjetiska asiatiska staterna. Europa är utsatt för en muslimsk invasion. Terrordåden kommer att få ökad spridning i västvärlden.

Jag tror vi går en orolig tid till mötes såväl politiskt som ekonomiskt. Jag hoppas att jag har fel.
2016-11-09, 10:48
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag tycker vi ska hålla hög höjd nu, men var är alla cucks som så att valet var över varje dag. Ola Schubert, han fjanten med den vita gubben som avatar,Lucas 49. Ni kan ta och suga min 30 cm flashbackkuk.
Det blir ju det roligaste i hela valet när de kommer krypande och antagligen börjar svamla om valfusk. Du glömde RosaRosaRosaRosa och han med koskallen i avataren. Några fler?
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Det är ju ni som uttrycker förakt för t.ex en svetsare som lyckas bli statsminister. Han är ju vare sig fastighetsmagnat och rasist!

Gick bra för ditt lilla snuttigull va ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Det är ju ni som uttrycker förakt för t.ex en svetsare som lyckas bli statsminister. Han är ju vare sig fastighetsmagnat och rasist!

Han är inte svetsare, han är fackpamp. Och svagbegåvad som grädden på moset. Hoppas han får äta upp all skit han hävt ut sig om Trump senaste året. Kul om Trump får reda på det innan deras första möte och sätter "svetsarn" på plats.

Optimistisk för Trump faktiskt. Bättre alternativ än marionetten Clinton varje dag i veckan.
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Läs på om demografin och betydelsen av det här valet och återkom sedan...
Demografin om att XX antal % är färgade invandrare? Kulturmix likt Sverige, är det vad du syftar på?

Det jag undrar är varför inte ge de hemlösa och/eller arbetslösa vita jobb istället för att ta in nya vita invandrare? Det är nämligen en stor procent som är invånare och har det riktigt uselt ställt. Ser ingen anledning att ta in nytt folk istället för att hjälpa de som redan bor där.
Medlem
icares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Haha, fick en känsla igår kväll att Trump skulle vinna så jag bettade småpengar, fan att man inte drog i med mer!
Men detta lär få konsekvenser över hela världen... Att jänkarna är galna visste man ju redan, men att de kunde vara såhär jävla dumma hade jag inte riktigt förstått.

Du kallar amerikanarna dumma medans Sverige blir utskrattat över hela världen. Fortsätt ha huvudet i sanden
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jimmie Åkesson är den svenska politikens största mes.

Ja, det var vekt av honom att inte säga att Trump är helt ok.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in