Citat:
Ursprungligen postat av
buuurp
Suck. Jag hänvisar till hans kampanj igen. Han har ju inte direkt lyft upp latinos och färgade på piedestal. Tror du på riktigt att hans segertal speglar den riktiga Trump? Du menar inte att du redan glömt bort den kvinnoförnedrande, främlingsfientliga och hatiska våldtäktsman vi sett under kampanjen. Frågar igen, teflonhjärna?
Vi har inte sett mycket av det du påstår.
Vi kan börja med våltäkterna. Har du sett honom våldta, eller är han anklagad för det?
Jag tror inte att du har sett ett enda av Trumps valmöten. Hade du gjort det hade du vetat att de inte alls är kvinnoförnedrande eller främlingsfientliga.
Och japp, jag tror att det speglar den riktige Trump. Försök att sätta dig in i situationen nu. Samtalet du hörde på bussen är samme riktige Trump, bara det att nu sitter hela världen och lyssnar. Det är slut med grab 'em by the pussy då. Eller vad tror du kommer hända? Att han är så vrickad att han kommer krascha och brinna inom ett år? Nej du, han vill förstås visa att han är bättre än Clinton, och bättre än Obama, som med sina skämt en gång triggade Trump.
Så sluta nu och sucka, och börja fundera istället.