2016-11-09, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vad fanns jag kommer sakna Obama. 8 år flög iväg så fort.
"Hillary kommer vinna." Hur känns detta nu? Pajas.
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:

Den jävla sopan är Europas befolkning och Amerikas glad över att bli av med
Medlem
Mr.Spacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Förutsätter att eventuellt valfusk nu kommer att utredas. En sån här stor seger spär på misstankarna att något lurt är i görningen.

Förutsatt att Trump höll det i åtanke, kan valfusk vara möjligt. Med tanke på att Trump, utifrån hans offentliga tal, verkar var en till synes paranoid kandidat. Vilket i sin tur skulle kunna leda till, tankesättet ''om du fuskar, så fuskar jag'' (även om en fullständigt rationell individ även behöver belägg för detta). Men som Joseph Heller en gång skrev ''Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you.
Medlem
DoMMs avatar
Har det släppts några bilder på Hillary efter det att resultatet blivit faktum? Då hon helt förkastade sin valvaka, sina valarbetare och inte minst sina väljare måste omständigheterna varit digra minst sagt.
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Visst verkade han vara en skön person men kom igen, vad bra gjorde han för USA eller världen på 8 år?
2016-11-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag tror att världskartan kommer att ritas efter valet. Kina kommer att få mer inflytande efter detta val. Ryssland kommer att tillbaka de gamla sovjetiska asiatiska staterna. Europa är utsatt för en muslimsk invasion. Terrordåden kommer att få ökad spridning i västvärlden.

Jag tror vi går en orolig tid till mötes såväl politiskt som ekonomiskt. Jag hoppas att jag har fel.
Hillary är en globalist som vill ha helt öppna gränser för alla länder. Att hon förlorar är bra för Europa.
Medlem
MandarinSallads avatar
Helt underbart. Vilken smäll för PK-ELITEN. Så jävla mäktigt att se.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Storbritannien borde väl rimligen fira?

Det Trump-valet främst gjort är ju att krossa den religiösa globalismen (Globalism har vi haft sedan bronsåldern i varierande grad, däremot har det inte varit religion särskilt länge...) , vilket ju hotat ett smidigt "Brexit". Men nu lär väl den saken bli betydligt mindre dramatisk?

Det är svårt analysera , eftersom svenska journalister inte släpper in någon information utan att låta politisk färga den först. När vi fick senaste läsa artikel som objektiv beskrev vad Trump ville med sin politik? Utan de bara varit artiklar om hur dålig Trump är och att hur folk har tyckt illa om honom.

Men nu har den tysta massan visa vem man vill ha som USA 45:e President, det blev en chock i vår flock. Samma sak kommer hända i Sverige.. När SIFO tycker att SD får 17%, så får dom 27%.

Misstron emot systemet växer, politiker måste börja lyssna på en del lilla människan ingen. Vad är viktigast? Att vi är hela världens socialbyrå för lyxflyktingar eller vi får den välfärd som vi betalar världens högsta skatter för?
Senast redigerad av Niggers 2016-11-09 kl. 10:53.
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Måste säga grattis till Dig och resten av Trumpsupportrarna i tråden; det var knappast vad jag önskade men det amerikanska folket har talat och det tycks allt mer tydligt att det är Trump man vill ha. Det måste naturligtvis respekteras.

Vi får se vad som händer nu, men precis som du säger lever vi i omvälvande tider och det är en spännande tid vi har framför oss!

Ska du sluta med dina eviga lögner och absurda "analyser" nu? Du, Xelious och de andra regimtrogna dårarna har ju konsekvent haft fel om det mesta ni har yttrat er om under er karriär här på FB.
Medlem
Mr.Spacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Den jävla sopan är Europas befolkning och Amerikas glad över att bli av med

Obama verkar dock vara en kille man kan chilla med på lördagskvällar.
2016-11-09, 10:51
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hon är från Slovenien, lilla vän. Om du ska fabulera kan du ju åtminstone försöka få en sådan detalj rätt.

Jag har tillbaka det , är exfrun jag avser:

"""""
Ivana Marie Zelníčková den 20 februari 1949 i Gottwaldov i Tjeckoslovakien (numera Zlín i Tjeckien), är en tjeckiskfödd amerikansk affärskvinna
Ivana Trump har varit gift tre gånger; bland annat med Donald Trump 1977–1992""
2016-11-09, 10:51
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenUtavBajs
Det blir ju det roligaste i hela valet när de kommer krypande och antagligen börjar svamla om valfusk. Du glömde RosaRosaRosaRosa och han med koskallen i avataren. Några fler?

Zergrush och bddb eller va fan han hette som shitpostat nonstop i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in