2025-09-28, 10:11
Medlem
TLarsson64SEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Beskriv hur Svärjes "nutida villiga krigshets" ser ut. Undvik helst sniffa dig hög på gaserna ur Bloodymir Putlers ändtarm.
Och nu är vi i slutet av september 2025. Tycker du att profetian uppfyllts?
1. Krigshets: Ryssland har alla önskvärda naturtillgångar, och saknar manskap till att ens ockupera Europa/USA. Ryssland har inga som helst strategiska motiv att skapa krig med Väst. Krigsretoriken från USA, med Sverige i koppel, drivs av en planerad global statskupp, som kräver att hela världen försvagas med ett tredje världskrig. Sverige "ylar med USA:s vargar" för ett helt onödigt WW3.
2. Profetia 2025: I juni 2025 uppstod, i enlighet med profetian, social oro i USA: June 2025 Los Angeles protests. Sedan länge befaras inbördeskrig i USA: CIA Advisor Warns: “This is the beginning of the 2025 Civil War”. EBE-3:s profetia (se film från 17:48) säger att år 2025 (okänd månad) kommer USA:s då nyvalda president att deklarera inbördeskrig mot sina politiska motståndare. År 2025 har fortfarande tre månader kvar.

Senaste tidens upptrappning i USA: mordet på Charlie Kirk, skjutningarna av ICE-agenter och andra i Dallas, två bombförsök (mot Fox News i Utah och mot New Hampshires guvernör), skjutattacken i Sacramento ABC-TV Studio, terroristattacken på countryklubben i New Hampshire — en attack knappt var 55:e timme.

Man skall inte ta profetior på allvar, men utvecklingen pekar fortfarande mot inbördeskrig och WW3. Enligt expertis väntar inbördeskrig även i Europa, inklusive Sverige. Nedan finns en checklista för den som vill följa EBE-3:s profetior kring Donald Trump, inbördeskrig och WW3 — och tro inte på allt. Fri vilja ändrar framtid.

✅ Trump är president 2025.
✅ Social oro i juni 2025.
❓ Trump deklarerar inbördeskrig 2025.
❓ Trump för krig mot Kanada och Mexiko.
❓ Diktatur i USA. Dissidenter fängslas.
❓ Alla militära baser i allierade länder evakueras 2025.
❓ Allians mellan USA, Kina, Ryssland och Nordkorea.
❓ Ny världsordning undertrycker allt oliktänkande.
❓ USA initierar nukleär attack 2026.
❓ Globalt termonukleärt krig 2026, över 67% döda.
Citera
2025-09-28, 10:43
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TLarsson64SE
1. Krigshets: Ryssland har alla önskvärda naturtillgångar, och saknar manskap till att ens ockupera Europa/USA. Ryssland har inga som helst strategiska motiv att skapa krig med Väst. Krigsretoriken från USA, med Sverige i koppel, drivs av en planerad global statskupp, som kräver att hela världen försvagas med ett tredje världskrig. Sverige "ylar med USA:s vargar" för ett helt onödigt WW3.

Ge exempel på denna krigsretorik, jämte konkreta belägg på att en global statskupp är i görningen. Att man i Europa stärker sin försvarsberedskap är enligt mitt förmenande inte krigsretorik, även om Kremls knähundar eventuellt bjäbbar nånting i den stilen Inte är det heller provokationer eller symptom på låtsasåkomman russofobi, även om man till och från får höra sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av TLarsson64SE
2. Profetia 2025: I juni 2025 uppstod, i enlighet med profetian, social oro i USA: June 2025 Los Angeles protests. Sedan länge befaras inbördeskrig i USA: CIA Advisor Warns: “This is the beginning of the 2025 Civil War”. EBE-3:s profetia (se film från 17:48) säger att år 2025 (okänd månad) kommer USA:s då nyvalda president att deklarera inbördeskrig mot sina politiska motståndare. År 2025 har fortfarande tre månader kvar.

Senaste tidens upptrappning i USA: mordet på Charlie Kirk, skjutningarna av ICE-agenter och andra i Dallas, två bombförsök (mot Fox News i Utah och mot New Hampshires guvernör), skjutattacken i Sacramento ABC-TV Studio, terroristattacken på countryklubben i New Hampshire — en attack knappt var 55:e timme.

Man skall inte ta profetior på allvar, men utvecklingen pekar fortfarande mot inbördeskrig och WW3. Enligt expertis väntar inbördeskrig även i Europa, inklusive Sverige. Nedan finns en checklista för den som vill följa EBE-3:s profetior kring Donald Trump, inbördeskrig och WW3 — och tro inte på allt. Fri vilja ändrar framtid.

✅ Trump är president 2025.
✅ Social oro i juni 2025.
❓ Trump deklarerar inbördeskrig 2025.
❓ Trump för krig mot Kanada och Mexiko.
❓ Diktatur i USA. Dissidenter fängslas.
❓ Alla militära baser i allierade länder evakueras 2025.
❓ Allians mellan USA, Kina, Ryssland och Nordkorea.
❓ Ny världsordning undertrycker allt oliktänkande.
❓ USA initierar nukleär attack 2026.
❓ Globalt termonukleärt krig 2026, över 67% döda.

Spännande. Vi får se.

Jag kommer att tänka på en gammal artikel i amerikanska Mad från 1980-talet, där det talades om en bok med titeln How to Be a Prophet for Fun and Profit. Nån borde skriva den i verkligheten!
Citera
2025-09-29, 12:12
Medlem
TLarsson64SEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Ge exempel på denna krigsretorik, jämte konkreta belägg på att en global statskupp är i görningen.
Frågorna om krigshysteri/-retorik och global statskupp må associera till profetiorna, men är ändå sidospår jag borde ha undvikit att nämna. För att utreda saken, vill jag inledningsvis påtala att jag växte upp omgiven av Sveriges 'elit', och kan därför avslöja några detaljer från privata (odokumenterade) diskussioner i slutet av 1970-talet, om framtiden: 1) global, teknokratisk, neofeodal, fascistisk statskupp, 2) planerat tredje världskrig, 3) organiserad, destabiliserande massinvandring. För mig må alltsammans vara välbekant skåpmat, men för detta forum måste jag hitta faktuella bekräftelser. En första fråga blir: Hur många statskupper i historien har debatterats offentligt i förväg? Det ligger i sakens natur att det inte är så himla lätt att hitta offentliga planer på framtida krig och kupper. En andra fråga är: Hur många personer med solida bevis blev förtida nedlagda i gravens mull? John F. Kennedy? Olof Palme? Diana Spencer? (Jag går inte längre än så, eftersom jag inte vill öppna onödiga sidodebatter.) Om jag verkligen skulle lyckas presentera otvetydiga bevis för ett planerat tredje världskrig och en global statskupp vore mitt liv i omedelbar fara. Men för detta forum skall jag göra ett försök att leta rätt på några exempel som sakligt underbygger min syn på krigshysteri/-retorik och global statskupp.

Krigshysteri/-retorik och planerat tredje världskrig
DCA-avtalet ger USA 17 (offentliga) militära baser i Sverige, med frihet att lagra och transportera vad de vill, även kärnvapen. USA har rätt att använda dessa baser som plattformar för anfall på tredje land, t.ex. en nukleär attack mot Ryssland. Basernas personal står under amerikansk lag, inte svensk. Sverige kan inte åtala dem för brott. Baserna har rätt att utöva våld på svenskt territorium. Utan motstycke sedan Gustav Vasas dagar, låter man främmande makt befästa sig inom Sveriges gränser. DCA-avtalet är hysterisk krigsförberedelse, inte normal försvarsförberedelse, och indikerar vetskap om planerade krig.

Nedan är några exempel på krigshetsande retorik (eskalerande alarmism).
Putin’s Russia 'menacing Britain’s skies, waters, streets and national security,' warns Keir Starmer
Rysslands BNP är jämförbar med Italiens, och de har redan alla önskvärda naturtillgångar. Föreställningen att Ryssland skulle ha imperialistiska planer mot Väst är totalt verklighetsfrämmande. Amerikanska intressen i Ukraina gör att regeringar och medier i Väst demoniserar Ryssland — men det är bara krigspropaganda. (Och jag tänker inte öppna en ny sidodebatt om detta.)
EU's Kallas: Russia is posing an existential threat to our security
Sweden Doesn’t Rule Out Russian Attack on Baltic, Defense Minister Warns
Jag utesluter inte en rysk förebyggande attack mot Skandinavien, om Väst fortsätter att pressa Ryssland som hittills. När krig är oundvikligt blir Europas norra och södra flanker (Skandinavien och Balkan) strategiskt kritiska. Plejares profetia till Billy Meier 1987 beskriver ett WW3 som inleds med en rysk attack mot Skandinavien. Enligt EBE-3 är USA:s utländska baser tömda när WW3 startar, varför Ryssland blott skulle möta Sveriges egna soldater.
"we will do everything needed so Russia cannot win the war"
Eskalerande krigshets.
"Who can believe that this Russia of today will stop at Ukraine?"
Helt verklighetsfrämmande krigsretorik.

Global, teknokratisk, neofeodal, fascistisk statskupp
Det är, som sagt, bokstavligen livsfarligt att presentera solida bevis för en pågående global statskupp. Vatikanens ärkebiskop Viganò har offentligt meddelat att en global statskupp pågår, varpå han blev bannlyst av påven (naturligtvis). World Economic Forum förbereder orwellsk totalitarism, i ett stegvist globalt maktövertagande (se nedan, inkl. lustig info om ryska armén). Den som vill förkovra sig i temat "global statskupp" har filmer att se, t.ex. I skuggan av Hermes / In the Shadow of Hermes (Jüri Lina, 2009), kanske den viktigaste filmen som någonsin har gjorts.
Citera
2025-11-06, 13:09
Medlem
Det finns många profetior i väldigt många religiösa texter. Saken är väl den att de har möjlighet att vara självuppfyllande så att de med makt att påverka faktiskt kan uppfylla allt det som inte är direkt övernaturligt. En hel del tecken på profetior genomförs nog för att manipulera troende.

Vilken av alla självuppfyllande profetior bör man vara mest bekymrad över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in