2024-09-06, 11:14
Medlem
TLarsson64SEs avatar
Det tycks till slut finnas en god profetia om när WW3 anländer, och det är varken ur Ukraina eller Israel. EBE-3, som 1964 berättade att WW3 skulle infinna sig efter ett drygt halvsekel, hörde av sig i juni 2024 och berättade att förhöret 1964 ändrade framtiden. När han återvände till sin tid var allt borta, såväl människor som hans eget folk, och hela jorden var ödemark. EBE-3 är nu ensam i sin tidsfarkost, och vill rädda vad som går genom att förmå oss att avstå från WW3. WW3 skapas av oss människor, inte av obevekliga naturkrafter, varför vi faktiskt kan välja vårt öde. Med tanke på Sveriges nutida villiga krigshets kan man undra hur lätt det blir.

I juni 2025 utbryter oroligheter i USA, och Trump deklarerar inbördeskrig mot sina politiska motståndare. Stora mängder beväpnade migranter strömmar idag in i USA via Kanada och Mexiko. Trump kommer att agera militärt mot Kanada och Mexiko. Politiska dogmer och repression blir skarpare. USA, Kina och Ryssland lyckas komma överens, tills USA år 2026 med en nukleär attack initierar ett fullskaligt, nukleärt världskrig. Över 67% av mänskligheten dör under 2026.

Profetior är blott profetior, inget att ta på allvar — tills de börjar realiseras. I juni 2025 får vi kvitto på den aktuella profetians värde. Tills dess är det inget att bekymra sig över. Fredsarbete är som alltid välkommet, där objektiva fakta i varje läge måste vinna över politiska lögner, eftersom krig skapas med lögner. Planetens internationella ’elit’ arbetar på en global statskupp som kräver WW3. Alla vet vilka som behöver häktas för att undvika WW3.
Citera
2025-01-01, 01:57
Medlem
TLarsson64SEs avatar
Profetior ~ Nostradamus 2025
• De båda siarna Baba Vanga och Nostradamus är överens om att Europa under 2025 översveps av ett dödligt krig, en fruktansvärd konflikt med bistra konsekvenser.
• Europa: ”Den forntida pesten blir värre än fiender.
• Ukraina: En utmattad armé och ännu mer uttömd kassa skulle kunna innebära slutet på fientligheterna.
• Världen störtas i kaos av en global cyberattack. Elnät, finans och kommunikation kollapsar.
Nostradamus 2025

Profetiorna är blott underhållande kuriosa, med en aura av mystik, inget att ta på allvar — tills de börjar realiseras. Nedan finns en utförligare lista (data URL till adressfältet, för skojs skull).
Citera
2025-02-06, 08:24
Medlem
Det fanns ett rykte om en profetia. Det fanns en demonisk kvinna som bara hade ondskan inom sig, inte en god handling ville hon genomföra. När hon skulle födas förutspåddes det att hon skulle försöka missbilda foster på grund av avundsjuka då hon inte var tillräckligt snygg, fast att hon hade allt man kunde drömma om. En häxkvinna gjorde en förbannelse att hon skulle dö när hon var 29 år, hon fick hjärnan att inte förstå vem personen egentligen var och lurade personligheten att hon var cool och blond intelligent och speciell intresserad av spirituella aktiviteter och... en psykopat.

Trollformeln involverade en annan kvinna. Hon lurade även den kvinnan att den var tuff, väldigt introvert, iskall och kalkylerande, hon var bråkig under ytan och psykopatisk. Den kvinnan var egentligen en snäll schysst introvert som tyckte om alla men hon var som en blyg viol och hon tyckte om att skoja som en töntig nörd. Hon kunde aldrig någonsin få en partner på grund av hjärnskada. Ryktet är att det är ett byte av öden, och bytet går tillbaka från dess att psykopatiska kvinnan får höra att det finns snäll.
Citera
2025-02-07, 01:45
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Jag profeterar att inom 18 år kommer Donald Trump vara död.
Citera
2025-02-16, 13:53
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Jag profeterar att det blir tillfällig "fred" i Ukraina, men innan Trumps andra president-period är slut kommer USA ha tagit Grönland och Ryssland ha tagit hela Ukraina (med USAs goda minne).

Europa kommer om fyra år fortfarande stå handfallet utan gemensamma försvarssamarbeten och med ett Nato som slutat fungera (pga USA).
Citera
2025-02-23, 17:10
Medlem
Såg på youtube en kvinna som hade dött o mött Jesus
Hon frågade om ww3 när det skulle börja

Jesus svarade att det är Korea som startar det
Citera
2025-03-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLarsson64SE
Låter som utmärkta ämnen att diskutera här på FB…

Några korta svar för FB:s läsare:
• De äkta israeliterna av juda stam återfinns främst i det tyska folket (faktiskt), men även som sefardiska judar.
Plejares är vita européers ursprungsfolk, med utomjordisk hemvist, Atlantis skapare och Jesus favoritfolk i galaxen. Plejares har dessvärre även en luciferiansk gren, vilken har kontaktat schweizaren Billy Meier. Sommarens sol bränner vita européers hy röd, eftersom vi har en annan hemplanet, och saknar anpassning. Blonda och blåögda från början, evolverade vi inte från bruna människor, inte ”out of Africa”. Källan till informationen är mina egna möten med Plejares, ansikte mot ansikte.
• Plejares har med en vetenskaplig beskrivning av själen studerat Jesus, och funnit att hans själ har gudomliga egenskaper, utan dess like. Endast en enda själ som Jesus finns, vilket indikerar att blott en enda Gud finns. Jesus har levt på olika planeter, där hans liv har dokumenterats i ett flertal biblar. Kristendomen är stark i galaxen, och den enda vetenskapligt bekräftade religionen. Lille Lucifer är jämförelsevis svag och primitiv.
Rosenthal var en jude av khazariskt ursprung, ingen israelit. 80% av bolsjevikledarna var khazarjudar. 60 miljoner vita kristna israeliter dödades i Sovjetryssland — bibliska aktörer, bibliska motiv. Khazarjudar återfinns även i den paneuropeiska rörelsen, grundad av (ickejudiske) greve Richard Nikolaus von Coudenhove-Kalergi på 1920-talet, vars skrifter brändes av nazisterna. Kalergi ville göra européerna till en euroasiatisk-negroid blandras som skulle ställas under andlig ledning av en (khazar-)judisk ’elit’. Han är också upphovet till EU-flaggan med 12 stjärnor samt EU-hymnen. En rotlös europeisk blandras skall således med EU ställas under khazarjudisk kontroll. I mina personliga samtal med en khazarjude här i Sverige har jag förstått att deras planer är betydligt mer långtgående, mer i linje med vad som gjordes i Sovjetryssland.
• Enligt den information jag har om framtiden genomförs en global statskupp, och genmodifieras människorna till något som inte längre förblir Homo sapiens. Summerad bild av framtiden
Är inte du lite för högt uppe nu? Finns mycket bra läkemedel att plocka ned dig igen.
Citera
2025-03-24, 10:57
Medlem
En del paranormalt, en del logik:

Börsraset 1987 förutspådde jag ett halvår innan den skedde genom en paranormal, inte ekonomisk cykel, och "kände på mig"

medan ITbubbelraset förutspådde jag med logik också den ca ett halvår innan raset, inte ett dugg paranormalt

I slutet av 80-talet - efter att ha läst en bok skriven av en av ledarna av paranormala tester med militärpengar - gjorde jag tester en del av dem kontrollerade av personer som trodde det var omöjligt, så de blev paffa då det gick. Tränade även för mig själv. Men då jag började bli "för bra" på att förutspå sportresultat då la jag av för jag kom på att det blir inget roligt att se på sport om jag vet hur det går...

Till de som tänker på det här fenomenet bara för EKONOMISK vinning, så fungerar det INTE. Jag testade flera veckor genom att förutspå vinnare i trav (utan att end titta på programmet) UTAN att satsa pengar. Då "vann" jag runt 6 gånger insatsen i snitt. Men då jag satsade riktiga pengar, då gick jag bara jämnt upp
Även då jag satsade 1987 på att börsen skulle rasa (med optioner) då gick jag också bara jämnt upp, för banken genomförde inte mina order som de skulle och finansinpektionen gav mig ingen kompensation för det! Men det stämmer ju med att man inte ska kunna tjäna på att ha den här förmågan (Fast några kompisar "tjänade" genom att de inte förlorade under raset, efter att de hade lyssnat till min varning att det skulle rasa snart.)

- -
För knappt ett år sedan sa jag - inte paranormalt, utan med logik - att USA-börsen kommer att rasa, eftersom PEgenomsnittet är så fel, men logikbedömningar har blivit problem eftersom en så stor andel av aktörerna är TA-idioter, som beslutar efter hur andra TA-idioter agerar!
Sedan har Trump spätt på idiotin OM han gör som han sagt, kommer det att gå åt skogen. Han har t o m mål som STRIDER mot varandra. (=Mycket höjda tullar går inte ihop med sänkt inflation och höjd lönsamhet, för enda möjligheten till sänkt inflation då är att han ställer till det så mycket att det blir depression.)

Bitcoin är världens största bubbla någonsin. En del andra crypto har redan krashat... Men även det är drivet av TA-idioter - och Trump
Citera
2025-05-05, 05:07
Medlem
TLarsson64SEs avatar
Profetia ~ Jeane Dixon 2025
Den kända sierskan Jeane Dixon, som bl.a. förutspådde Kennedymordet 1963, förutspådde också ett globalt "krig av sjukdom" år 2020 (COVID-19) och en blodig internationell vändpunkt år 2025, där Kina segrar. Många av hennes profetior har dock varit felaktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in