Citat:
Ursprungligen postat av
parajak
Ja det vore intressant men i vilka trådar ska vi diskutera det i ?
Frågor som rör framtiden kan nog diskuteras här. Annars kan du skapa en ny tråd i Samhälle/Konspirationer, typ: ”Härstammar vita européer från israeliter, atlanteaner och plejares?” Det temat torde täcka dina frågor, även kring judar och Jesus, eftersom khazarerna äro fallna efter Atlantis.
Plejares har vetenskap & teknik att se genom tiden, och har gett mig de allra bästa profetiorna, vilka hittills har stämt detaljerat till 100%. Tillvaron under WW3 återstår, där Plejares såg mig (gammal, men ändå) involverad i fruktansvärda strider, som jag skulle överleva utan skador. Efter WW3 finns inga regeringar, inget Sverige, ingen produktion, och nästan inga människor. Jag lever likt Robinson Crusoe ensam av vad naturen ger, enkelt men gott, och får ett extremt långt liv.
Den ’elit’ som skapar WW3 behöver dränera alla maktcentra, varje nation, varje armé, så marken bereds för en motståndslös global
statskupp, vilket är en viktig anledning till att hela planeten och varje befolkningscentrum skall involveras i WW3. Mina insikter på området kommer av att ha växt upp omgiven av Sveriges ’elit’, den privata, icke valda ’elit’ som jag
bevittnade instruera våra valda politiker. Vem ni än må rösta på, realiseras ändå ’elitens’ agenda.