Citat:
Ursprungligen postat av
runkmaestro
En liten update gällande mitt dockinnehav.
Jag är nöjd med mitt köp. Vi hade det struligt i början när jag inte visste vad hon gillade eller gick sönder av men har börjat lära mig. Hon är 175cm lång och väger 41kg som sagt, utan huvud, och även om det är tungt är det gångbart. Det svåra är att positionera hennes lemmar rätt innan jag rullar över henne för lite hundsex (som för övrigt är otroligt jävla skönt) men jag har inte lyckats göra henne till någon koflicka ännu. När hon inte står gömd i garderoben likt det tabubelagda hjälpmedel hon är ligger hon i sängen med något klädesplagg på sig. Kjol eller hotpants och topp än så länge, det gör mycket för realismen och känslan när hon har på sig några plagg.
Inte så mycket penetrerande sex, mestadels på grund av att hon har en fast vagina och jag har inte lärt mig något fiffigt sätt att rengöra hennes fiffi utan att blöta ner halva sängen och golvet. Jag har en tenga flip zero som jag brukar positionera mellan hennes ben så jag kan hålla om henne och köra på. Låter helt sjukt att jag använder ytterligare en dyr leksak när jag har henne men hade jag beställt henne med löstagbar vagina hade det sett annorlunda ut. Det gör mycket för inlevelsen att ligga på och hålla om henne oavsett vad. Hon är riktigt vacker i sina kläder och peruk. Mysig och len att smeka efter senaste storrengöringen där jag efteråt pudrade henne med maizena majsstärkelse.
Än så länge har inte fötterna tagit så mycket stryk. Hon står i garderoben halva tiden i ett par foppatofflor men har också en metallögla i halsen och en krok runt klädhängaren för lite extra stöd. Får se om jag bygger något mer robust där hon kan hänga på riktigt för hållbarhetens skull.
Min ångest och stress kring köpet (22,5 tysen kostade hon) har lagt sig och jag är nöjd med köpet. Pengarna var egentligen inte ett problem mer än att det hade varit surt om jag inte var nöjd alls, men är summan för dockan du är intresserad av något som påverkar din vardag och livssituation bör du verkligen fundera på vad du är ute efter. Jag ville ha en lång docka som jag tyckte var attraktiv utan att tänka så mycket på förvaring, vikt eller rengöring. Hade jag köpt idag hade jag köpt med bultar i fötterna pga stående förvaring samt löstagbar vagina.
Mina närmsta vänner känner till henne så jag har ändå kunnat ventilera lite tankar till dem när jag undrat vad fan det är jag gjort. Också skönt att veta att jag har några som kan ta hand om henne - på ett eller annat sätt - om jag skulle få för mig att dö imorgon.
Rengöringen är ett litet gissel på dockorna. Jag har sprutat en gång i min docka. När jag rengjorde hennes vagina så hade jag lagt en handduk under henne så att inte hela sängen skulle bli dyngsur.
Så här i efterhand då hade det nog varit jäkligt smidigt med en löstagbar vagina.
Det känns som att det är ganska svårt att få vaginan helt ren efter att du tömt dig i den. Jag tror att man skall börja med att rengöra det mesta med vanligt toapapper. Man tar en tuss och gnuggar runt inuti så gott man kommer åt. Sen kan man spola ut med vatten.
Nästa gång tror jag att jag skall lägga satsen på dockans underbara, stora bröst istället. Det är faktiskt riktigt najs😀.
Vad är det för docka du har?