• 4
  • 5
2020-12-31, 07:37
Medlem
Jag har slickat röv många gånger och har aldrig blivit sjuk, har hänt att den inte varit nyduschad heller men absolut inte skitig.

MEN, en kollega som är en riktig rövfantast fick en gång lunginflammation eller nån typ av infektion i kroppen som orsakas av... ja, bakterier i skit. Var tydligen någon tjej han gick mellan skinkorna på en fest så han åkte på en penicillinkur. Så helt ofarligt är det uppenbarligen inte, men som så mycket annat i livet så måste man riskera lite för att ha kul.

Får väl tilläggas att penicillinkuren inte avskräckte min kollega utan rövslickeriet pågår än idag med lika stor entusiasm.
Citera
2020-12-31, 09:54
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman

Får väl tilläggas att penicillinkuren inte avskräckte min kollega utan rövslickeriet pågår än idag med lika stor entusiasm.

Bra där. Trägen vinner.
Citera
2020-12-31, 11:52
Medlem
OversteSenaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropkillaz
Om man har en fetisch för rimjobs på kvinnan hur kan jag på lättaste sätt utöva denna?

Hur många kvinnor skulle a) ställa upp på detta gratis.b) för pengar?

Tror det blir svårt. Det säkraste kortet är nog...
https://varuhus1.se/chokladpraliner-anus
Citera
2020-12-31, 11:56
Medlem
OversteSenaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag har slickat röv många gånger och har aldrig blivit sjuk, har hänt att den inte varit nyduschad heller men absolut inte skitig.

MEN, en kollega som är en riktig rövfantast fick en gång lunginflammation eller nån typ av infektion i kroppen som orsakas av... ja, bakterier i skit. Var tydligen någon tjej han gick mellan skinkorna på en fest så han åkte på en penicillinkur. Så helt ofarligt är det uppenbarligen inte, men som så mycket annat i livet så måste man riskera lite för att ha kul.

Vad är det som lockar i att utsätta sig för en sådan sak? Är det någon form av självskadebeteende? En sådan fetish har man väl inte för kvinnans nöje, utan det måste väl ha med sitt eget behov att göra? Att ligga och slicka en så pass skitig röv så man på köpet får lunginflammation av det måste ju vara ett självskadebeteende.
Citera
2021-01-05, 01:56
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Under en blöt kväll i Kilkenny ändrade jag min tinderprofil till att jag sökte någon att hångla upp ordentligt i röven och ev pulla till orgasm utan motprestation. Det blev succé Tinder handlar väldigt mycket om att tänka utanför ramarna.

Jag erkänner mig både motbevisad och imponerad!
Citera
2021-01-05, 04:32
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Jag erkänner mig både motbevisad och imponerad!
En tid senare testade jag liknande strategi i Sverige och blev blockad från Tinder, förmodligen permanent. Inte lika imponerande...
Citera
2021-01-05, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Men, på riktigt? Det väl väl knappt någon som inte äter ass/gillar att få det? Bara att ragga upp första bästa så är ju chansen stor att du får det du vill

De flesta som skriver här verkar aldrig ha upplevt något sexuellt med en annan person. Det låter som att det är svårt att få slicka röven på någon. Det är hur lätt som helst, bara man har lyckats ragga upp någon till att börja med.
Citera
2021-01-05, 09:50
Medlem
Sjukt Nice att slicka röv , skall gå ner på mitt ex nästa vecka och slicka stoppa in tungan och lite fingrar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in