2019-02-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeepingSally
Finns det tjejer som inte gillar detta? Du får det att låta som något kinky eller speciellt. I min erfarenhet händer det typ alltid när man blir slickad, och tur det för det är underbart skönt!

Djupt är det bästa ...
Citera
2019-02-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Köp en hora. Då kan du be henne tvätta röven först också, utan att det är något konstigt med det.

Det låter ju inte så superhygieniskt att slicka en prostituerad i stjärten, men vem är jag att döma. Skulle själv i och för sig aldrig ha sex med en hora.
Citera
2019-02-24, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Det låter ju inte så superhygieniskt att slicka en prostituerad i stjärten, men vem är jag att döma. Skulle själv i och för sig aldrig ha sex med en hora.

Är det mer hygieniskt att slicka en ickeprostituerad i stjärten menar du?
Citera
2019-02-24, 20:22
Medlem
Man frågar inte, man gör det bara. Låter kvinnan dig göra det litar hon på dig. KAN hända att hon fnittrar och frågar vad du håller på med. Är du allvarlig och fortsätter bestämt slicka henne så kommer hon gå igång på din beslutsamhet.

Jag finner å andra sidan ingen njutning i rimjobs, jag går igång på att jag fått henne att gå igång på det.
Citera
2019-02-24, 20:27
Medlem
????

Hur gammal är du? Alla tjejer jag haft sex med 16-24 ungefär har uppskattat det.

Brukar inte fråga direkt, bara pilla lite sen dit med tungan. Är det ingen lukt eller smak är det ju bara börja tungknulla henne.

Tjejer går typ med på vad som helst ifall de är kåta.

Testa teasa henne länge annars och sen fråga om hon vill ha kuken i fittan. När hon stönar ut sitt "mhhhh" så säger du bara "isåfall vill jag slicka dig i röven först".

Inte en chans att hon tackar nej då.
Citera
2020-12-12, 18:51
Medlem
Som kvinna.. Har jag ändå märkt att ca 35-40% av mina kvinnliga vänner kan vara med på det..
Men" utsidan " om man säger så..
Antingen få henne så kåt att varenda rörelse eller smekning får henne att stöna.. För då kommer hon inte bry sig om vart din tunga är..
Eller bara prata med henne om det..
Skaffa en kk lär känna varandras kroppar och utforska..

Kvinnor är oxå perversa.. Och har kinky fantasier😉
Citera
2020-12-13, 01:37
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropkillaz
Är det olagligt att fråga folk på typ dejtingsajter och sådant?

Det är inte svårt att hitta en tjej att rimma, men det kommer bli väldigt svårt om du skriver i din tinderprofil att det är vad du är ute efter, eller om du har det som öppningsfråga.

edit: Haha nejmen vadfan, TS frågade ju om råd för fyra år sen! Antar att han vet vid det här laget.
Citera
2020-12-14, 20:36
Medlem
Autumnals avatar
Men, på riktigt? Det väl väl knappt någon som inte äter ass/gillar att få det? Bara att ragga upp första bästa så är ju chansen stor att du får det du vill
Citera
2020-12-14, 20:44
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropkillaz
Jag är mer intresserad av att veta hur tjejer ser på detta. Egentligen är det ju inte värre än att bli slickad på armbågen, fötterna eller armhålan?

Det hamnar under "psykologiska Tabus" ..Som mycket annat när folk har sex.
Spärrarna sitter i hjärnan och är inarbetad av uppväxt och allmänna åsikter som sprids. Mycket av folks preferenser vad gäller sex kommer från föräldrarna och kompisars åsikter..Ofta är dessa åsikter förvrängda och myter av olika slag och genom att bryta mot dessa gränser så tänder det eller avtänder det folk.

69:an är bra att börja med.Slicka fitta och arbeta dig fram till anus lite i taget. Tjejer som gillar det trycker gärna ner rumpan över din tunga när de fattat att du gör det medvetet. Bli heller inte överraskad om tjejen senare gör samma sak med dig..då hon vet att du har gjort det.
Senast redigerad av Milldue 2020-12-14 kl. 20:47.
Citera
2020-12-14, 20:49
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Det är inte svårt att hitta en tjej att rimma, men det kommer bli väldigt svårt om du skriver i din tinderprofil att det är vad du är ute efter, eller om du har det som öppningsfråga.

edit: Haha nejmen vadfan, TS frågade ju om råd för fyra år sen! Antar att han vet vid det här laget.

Det skall man nog inte ta för givet. TS har nog inte träffat den rätta "rumpan" ännu. OCH som alla bumpningar av trådar..Det finns fler som vill veta inte enbart trådskaparna.
Citera
2020-12-29, 15:10
Medlem
Jag har aldrig träffat en tjej som inte gillar att bli slickad i skjärten.
De är inte alltid så pigga på att göra det själva, men kan inte minnas att någon skulle ha sagt nej.
Citera
2020-12-31, 00:19
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea

Under en blöt kväll i Kilkenny ändrade jag min tinderprofil till att jag sökte någon att hångla upp ordentligt i röven och ev pulla till orgasm utan motprestation. Det blev succé Tinder handlar väldigt mycket om att tänka utanför ramarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in