Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-22, 10:44
  #1
Medlem
Tropkillazs avatar
Om man har en fetisch för rimjobs på kvinnan hur kan jag på lättaste sätt utöva denna?

Hur många kvinnor skulle a) ställa upp på detta gratis.b) för pengar?
Citera
2016-10-22, 10:45
  #2
Medlem
bithaxs avatar
Köp en hora. Då kan du be henne tvätta röven först också, utan att det är något konstigt med det.
Citera
2016-10-22, 10:49
  #3
Medlem
kordens avatar
Skaffa en flickvän, börja lite försiktigt flyg inte bara på röven.

Nu för tiden får jag slicka fruns röv dagligen om jag vill senaste i morse när hon kom ut från duschen.
Citera
2016-10-22, 10:51
  #4
Medlem
tarjaas avatar
Jag har gjort rimjobs på samtliga tjejer jag utvecklat en sexuell relation med utom en, men hon ville inte få fittan slickad heller .. Alla har tyckt om det, givetvis ska de vara nyduschade och så för att jag ska göra det.

Inget man gör på en one night stand men en KK absolut..
Citera
2016-10-22, 11:05
  #5
Medlem
TjackSnorriss avatar
Vad är det för tjejer du träffar som ogillar lite stjärtslick?

Jag gillar röven och har aldrig varit med om att någon klagat.
Citera
2016-10-22, 11:27
  #6
Medlem
Jag har vart med en som inte tyckt om det men då gillade hon inte få sin pussy slickat heller så det kanske ligger nått i det
Citera
2016-10-22, 12:15
  #7
Medlem
Zaedrewss avatar
Hur lättast är hur lättast du hittar en flickvän att knulla med... Ingen skillnad. Sedan gör det liksom bara, de flesta kommer då antingen uppskatta detta eller då inte ha någon emot det om nu du gillar det.
Citera
2016-10-23, 12:02
  #8
Medlem
Tropkillazs avatar
Är det olagligt att fråga folk på typ dejtingsajter och sådant?
Citera
2016-10-24, 22:04
  #9
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropkillaz
Är det olagligt att fråga folk på typ dejtingsajter och sådant?


Öhm...varför skulle det vara olagligt? Det kanske inte är det absolut första du ska fråga, men jag tror knappast någon kommer polisanmäla dig..
Citera
2016-10-25, 12:50
  #10
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Vad gäller lite mer avancerade grejer (typ rimjob) så tror jag det är något som mest förekommer i relationer. Det pratas så mycket om att sexet stagnerar med tiden, men det är lite missvisande. Jag har haft och långa förhållanden. När jag pratat med jämnåriga som haft flera och kortare relationer (inkl ONS) så har dom ofta provat färre grejer i sexväg än vad jag gjort.
Alternativet är ju att köpa sex eller gå på sexklubbar, men det skulle förta halva nöjet för mig.
Citera
2016-10-25, 15:22
  #11
Medlem
Vad är det som är så avancerat med rimjob?
Citera
2016-10-25, 19:17
  #12
Medlem
Tropkillazs avatar
Jag är mer intresserad av att veta hur tjejer ser på detta. Egentligen är det ju inte värre än att bli slickad på armbågen, fötterna eller armhålan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback