Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
.....Jag är pedofil, och har vistats både inom och utom pedofila nätverk i 20 års tid, och jag har aldrig sett ens en tillstymmelse till de symboler du påtalar i denna tråd.
Bla, bla och massa okvädningssord och personangrepp i vanlig ordning och och till sist dras givetvis även det berömda Rysskortet fram...
Ja att du är en notorisk pedofil förstod jag redan från första stund och att du inte är ensam om detta i tråden behöver man inte vara raketforskare för att förstå!
Eftersom denna vidriga sysselsättning är en grovt brottslig sysselsättning som är riktad mot dom allra svagaste och de mest utsatta i vårt samhälle, så ligger det INTE i ditt intresse och det ligger inte heller i dina likasinnades intresse att denna SANNING skall få komma fram i tråden.
Dina inlägg är således bara en PARTSINLAGA i syfte att mörklägga den så idag utbredda PEDOFILIN som förekommer i vårt samhälle i allmänhet och den nu uppkomna "PIZZAGATE" bland DEMOKRATERNA i Washington, i synnerhet.
Med enklare ord har du just nu skjutit dig och den övriga flockens trovärdighet i sank!!! Nu visar sig sanningen bakom Ert rabiata förnekande av de fakta och märkligheter som kommit fram i Wikileaks mailen!
Ditt patetiska orerande om det är en "PIZZA" eller en prinskorv som du och dina likar gillar att spräcka fisringen på är av ringa betydelse i mina ögon!
Detta är en vidrig sysselsättning av människor som INTE skall springa lös på våra gator, utan vara permanent inlåsta eller på annat permanent sätt avlägsnade från samhällskroppen efter en laga dom...
Misstänker att du saknar fullständigt SAMVETE för de övergrepp du gjort dig skyldig till mot dessa småbarn och mot SANNINGEN?!