2016-12-27, 14:20
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilgachark
Var tror ni de gjort av alla barnlik genom åren förmodligen malt ner dem och gett till grisar. Någon som hört nåt?

Med avseende på James Alefantis (aka. jimmycomet) så misstänker man att källaren under Buck's Fishing & Camping kan vara av intresse. Detta är det andra stället han äger i dom krokarna.

Om detta stämmer så bör detta även vara samma källare där han lagrar sina tomater då Comet Ping Pong inte skall ha någon källare.

Vad gäller grisfarmen så kan Tom's Creek vara ett intressant spår, och på Hawaii så verkar man använda sig av kemikalier.

#PizzaGate och #SpiritCooking är en ny tappning av Cake of Light och Aleister Crowley
Senast redigerad av cheshire 2016-12-27 kl. 15:18.
Citera
2016-12-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
När jag googlade på Pizza Bracelets och valde bilder, så kom det upp många olika typer med och utan pizzaslice och med och utan bokstäver.
Och från det drar du slutsatsen att alla armband måste vara pizza-armband?
Citat:
Är det hans sätt att hålla reda på hur många "PIZZOR" han har konsumerat, ett track record kanske?
Gissar du bara, kanske? Armbanden kan vara handgjorda av något av hans två barnbarn, kanske?
http://www.hcn.org/issues/47.9/john-podesta-legacy-maker
Citat:
I have two grandchildren, hopefully more.
Citera
2016-12-27, 23:35
Medlem
naturtvåls avatar
Inte bara signalera ut till andra vad "PIZZA" egentligen vill göra med honom. Även gay president Obama visar upp stolt sin alldeles egna PIZZA BRACELET som Joe Biden har förärat honom i kärleksgåva... Se länk nedan!

Reflekterar man på vilken fråga Obama drivit starkas under sin ämbetstid tid så är det ju faktisk den att bana väg för bajspackandet i alla länder på jorden.

Vilken frenesi och patos han har visat upp i denna fråga! HBQT i tid och o tid!

Samma patos visar han upp på sina bjudningar, då han för nästan 600.000 kr införskaffande sina älskade "PIZZA/ DOGS" från Chicago, hela 140 mil bort hämtas de små liven, till hans mycket exlusiva privatfest för speciellt inbjudna gäster som också dom dyrkar "PIZZA" och "Hot Dogs", troligtvis är det nog prinskorv man egentligen menar.

Denna orgie skvallras det om och följs avundsjukt av likasinnade potentaterna på Stratford, som tänker kopiera arrangemanget och diskuterar huruvida de också kan använda samma "kanaler/ kontakter" som Obama har använt för att få dessa åtråvärda "PIZZA/ DOGS.

Vilken patos, engagemang och fascination dessa globalist elitister visar upp för deras "PIZZOR" och "HOT DOGS i deras emails! MSM och andra blåögda hävdar att detta skulle vara helt oskyldigt och normalt beteende!

Bilder på Obamas "PIZZA" BRACELET

Källa: https://twitter.com/n8vchey/status/747652397284102148
Citera
2016-12-27, 23:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Inte bara signalera ut till andra vad "PIZZA" egentligen vill göra med honom. Även gay president Obama visar upp stolt sin alldeles egna PIZZA BRACELET som Joe Biden har förärat honom i kärleksgåva... Se länk nedan!

och detta anknyter till globala pedofilringar exakt hur?

Citat:
Reflekterar man på vilken fråga Obama drivit starkas under sin ämbetstid tid så är det ju faktisk den att bana väg för bajspackandet i alla länder på jorden.
Vilken frenesi och patos han har visat upp i denna fråga! HBQT i tid och o tid!

Ditt hat mot HBTQ gör sig tydligt i ditt ryska mind, men hur knyter du detta till pedofilanklagelserna i denna tråd?

Huvudfokus i trådens senaste 5 sidor har alltså varit "PIZZA"-formar, vilket i pedofilsammanhang betyder NADA.

Tråden har spårat ur. VAD är det egentligen trådens folieindustrimagnater vill påvisa, egentligen?
Senast redigerad av Trolltestet 2016-12-28 kl. 00:01.
Citera
2016-12-28, 00:00
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
och detta anknyter till globala pedofilringar exakt bla bla.hur?
[/b]?

Kan du verkligen inte ta till dig denna indiciekedja så är det ditt problem. Du vägra kategorisk att ens öppna dina fanatiska hillary älskar ögon för det faktum att detta rövargäng är iblandade i allsköns förbrytelser och snusk...

Du har fått länkar på hur Clinton umgås privat med kända pedofiler, du har fått veta genom wikileaks mail hur potentaterna i deras kretsar ständigt för på tal deras stora förälskelse i livet nämligen "PIZZA" och prinskorvar!

Den som har spårat ur är du som besitter samma rabiata motstånd mot de fakta som presenteras som den mest förhärdade förintelseförnekare har för vana att göra!
Citera
2016-12-28, 00:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kan du verkligen inte ta till dig denna indiciekedja så är det ditt problem. Du vägra kategorisk att ens öppna dina fanatiska hillary älskar ögon för det faktum att detta rövargäng är iblandade i allsköns förbrytelser och snusk...

Du har fått länkar på hur Clinton umgås privat med kända pedofiler, du har fått veta genom wikileaks mail hur potentaterna i deras kretsar ständigt för på tal deras stora förälskelse i livet nämligen "PIZZA" och prinskorvar!

Den som har spårat ur är du som besitter samma rabiata motstånd mot de fakta som presenteras som den mest förhärdade förintelseförnekare har för vana att göra!

Bullshit! Under 10 års mailkorrespondens har John Podesta skrivit ordet "pizza" 2 gånger. Endast psykpatienter kan tolka det som "misstänkt beteende".
Därtill kommer att det inte finns en enda pedofil koppling till ordet "pizza" innan tramstrollen i 4chan började hitta på egna tolkningar av Podestasläckan.
Det är fantasier helt enkelt.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-12-28 kl. 00:14.
Citera
2016-12-28, 01:59
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Ditt hat mot HBTQ gör sig tydligt i ditt ryska mind, men hur knyter du detta till pedofilanklagelserna i denna tråd?
Citat:
Jag är pedofil, och har vistats både inom och utom pedofila nätverk i 20 års tid

Okej, jag tror jag börjar förstå lite bättre vad exakt det är vi har att göra med här.

Jag skulle dock uppskatta om ni inte försökte gömma er bakom HBTQ-flaggan och smutsa ner den (på samma sätt som sionisterna försöker gömma sig bakom det judiska folket)

Vad gäller ordet pizza så tror jag nog att de flesta kan skriva under på att det, beroende på sammanhanget, är synonymt med det kvinnliga könsorganet.
Senast redigerad av cheshire 2016-12-28 kl. 02:26.
Citera
2016-12-28, 02:42
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Vad gäller ordet pizza så tror jag nog att de flesta kan skriva under på att det, beroende på sammanhanget, är synonymt med det kvinnliga könsorganet.
Citat:
Varpå pedofiler som föredrar småpojkar göre sig icke besvär genom hela PizzaGate-härvan?

Bilden på pojken i läderremmar kan således avskrivas HELT från denna pågående utredning, varpå alla som tagit upp den som valid evidens, haft fel?

Jag är inte helt säker på din slutledningsförmåga. Hade James Alefantis drivit en pastarestaurang och fotat en massa småbarn med spaghetti istället så hade det nog kallats PastaGate, eller kanske HotdogGate om han haft en korvvagn.

Annars är ju #PedoGate en populär hashtag för samma sak, likaså #PedoFiles
Senast redigerad av cheshire 2016-12-28 kl. 02:49.
Citera
2016-12-28, 11:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Med avseende på James Alefantis (aka. jimmycomet) så misstänker man att källaren under Buck's Fishing & Camping kan vara av intresse. Detta är det andra stället han äger i dom krokarna.

Om detta stämmer så bör detta även vara samma källare där han lagrar sina tomater då Comet Ping Pong inte skall ha någon källare.

Vad gäller grisfarmen så kan Tom's Creek vara ett intressant spår, och på Hawaii så verkar man använda sig av kemikalier.

Jag tror du har rätt och vi kommer aldrig kunna vara helt säkra eller sova helt lugnt förrän vi kontrollerat saken ordentligt. Jag tror faktiskt det skulle vara väldigt givande att söka på den där farmen i Virginia där Joe bor, eller varför inte "the farm" där "our usual gang" the Luz*zatto's bor?

Vi behöver ta oss dit och vända upp och ner på ställena. Det handlar ju trots allt om barn!
Styr upp det här, du.
Styjkekjam.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-28 kl. 11:25.
Citera
2016-12-28, 16:00
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:

.....Jag är pedofil, och har vistats både inom och utom pedofila nätverk i 20 års tid, och jag har aldrig sett ens en tillstymmelse till de symboler du påtalar i denna tråd.

Bla, bla och massa okvädningssord och personangrepp i vanlig ordning och och till sist dras givetvis även det berömda Rysskortet fram...

Ja att du är en notorisk pedofil förstod jag redan från första stund och att du inte är ensam om detta i tråden behöver man inte vara raketforskare för att förstå!

Eftersom denna vidriga sysselsättning är en grovt brottslig sysselsättning som är riktad mot dom allra svagaste och de mest utsatta i vårt samhälle, så ligger det INTE i ditt intresse och det ligger inte heller i dina likasinnades intresse att denna SANNING skall få komma fram i tråden.

Dina inlägg är således bara en PARTSINLAGA i syfte att mörklägga den så idag utbredda PEDOFILIN som förekommer i vårt samhälle i allmänhet och den nu uppkomna "PIZZAGATE" bland DEMOKRATERNA i Washington, i synnerhet.

Med enklare ord har du just nu skjutit dig och den övriga flockens trovärdighet i sank!!! Nu visar sig sanningen bakom Ert rabiata förnekande av de fakta och märkligheter som kommit fram i Wikileaks mailen!

Ditt patetiska orerande om det är en "PIZZA" eller en prinskorv som du och dina likar gillar att spräcka fisringen på är av ringa betydelse i mina ögon!

Detta är en vidrig sysselsättning av människor som INTE skall springa lös på våra gator, utan vara permanent inlåsta eller på annat permanent sätt avlägsnade från samhällskroppen efter en laga dom...

Misstänker att du saknar fullständigt SAMVETE för de övergrepp du gjort dig skyldig till mot dessa småbarn och mot SANNINGEN?!
Senast redigerad av naturtvål 2016-12-28 kl. 16:53.
Citera
2016-12-28, 19:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
1

Att VARA diagnosticerad med den psykisk/sexuella störningen (ja men ursäkta men det är så faktiskt) pedofili är inte förbjudet.
Att AGERA på den är förbjudet. Gör skillnad på varat och görat, så att säga!

2

Vill bara för sakens skull, och som engelskspråkig, säga
"you know you wanna (want a eller want to) pizza me"
betyder inte i något känt universum "du vet att du vill knulla mig"
Utan "you know you want a piece of me" = "du vet att du vill ha en del av mig".

3

Inget som någon skriver på Flashback kan någonsin räknas som en partsinlaga...

4

Alla konton på Flashback är individuella... Ingen är ansvarig för vad någon annan gör/skriver.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-28 kl. 19:46.
Citera
2016-12-28, 23:48
Moderator
OT raderat.
Tråden är fortfarande inte platsen för kriminalhistoria. Fall som tas upp ska ha någon redovisad koppling till "pizza gate" annars blir det OT.

Enbart pedofili duger inte som koppling, det måste finnas ett samband med wikileaks avslöjanden. Annars får fallen diskuteras på annat håll.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in