2016-12-26, 17:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Hur vet du det? Enligt denna bild är han mer insyltad i dessa satanist ceremonier än så!

Åter en bild, vilket bedömer som den mest lämpliga sättet att upplysa ditt tröga intellekt med, en bild på självaste John Podesta med påmålade symboler på sina händer av de mest central symbolerna inom Thelema.

Notera också att han tagit uppmaning skriven blod, sperma och bröstmjölk på allvar och tydligen blivit tvungen att plåstra om sitt mellanfinger p.g.a allt knivstickande i den!
OH FOR FUCKS SAKE

JAG HAR JU LÄNKAT till platsen där pizzagate diskuteras på allvar numera.
Voat.co.

Läs för fan, om du nu kan!

https://voat.co/v/pizzagate/1435485

[citat] I did some looking of my own, and this is what I found:

This is the email which that image was attached to. You can verify that yourself by clicking that link, clicking the "attachments" tab at the top, then downloading the jpg and looking at it. The last line of the email reads "My favorite of the #GlobalGoals? No. 14— we must protect our oceans and life below water #SDGs".

After Googling, I found this page on globalgoals.org and this page.

So, the 14 represents Global Goals's #14 goal, "life below water". And notice how similarly styled the fish is on both that website and Podesta's hand.

Mystery solved, in my opinion. [slut citat]

Allt det fetade är länkar och de hittas via länken ovan.
Den stiliserade fisken hittas här:
http://www.globalgoals.org/global-goals/life-below-water/
Citera
2016-12-26, 17:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Eller så tog han chansen till en "multi tasking" att både propagera för FN:s miljömålen, som du väljer att se det som och att samtidigt visa upp för alla sina trosbröder hur rätt trogen och nitisk han är för dom i sin dedikation till Thelema.

Detta genom att bevisa sin övertygelse genom att visa upp sina svårt sargade och ärrade fingrar till allmän beskådande!

Han är 67 år! Väldigt få har barnhänder i den åldern.. Och OM det vore så att sataniska ritualer med hand-hackande vore en del av "elitens ritualer" så borde det väl finnas fler högdjur i hans kretsar med liknande ärrbildningar? Eller är det en välkänd utbredd satansritual för alla höjdare som endast just John har utfört^

Lägg ner nu, bildens datum, texten Podesta skrev, siffran och symbolen - alltihop stämmer precis med FN's klimatmål..
Citera
2016-12-26, 18:25
Medlem
cheshires avatar
Hehe undra hur urbota korkad man egentligen behöver vara om man på fullaste allvar försöker få andra att tro på att John Podesta's 14 + fisk i händerna skulle ha nånting med klimatmålen att göra

Är man ny i tråden och fortfarande inte vet vad dessa tecken betyder så kan man kika på martyleeds33 som gör en alldeles lysande förklaring av detta.

Det korta svaret är att 14 + fisk = 322. Detta 322 är även samma 322 som återfinns hos det tämligen slutna och hemliga sällskapet Skull and Bones.

Som en parentes kan nämnas att ämnet har varit uppe för diskussion minst en gång tidigare i tråden och jag har ju då faktiskt bevisat att fotot är taget den 22 September medans mötet var helgen den 25-27 September 2015, så även om vår käre John Podesta the Molesta försökte få denna symbolik att passa in så gick den gubben inte riktigt ända hem.
Senast redigerad av cheshire 2016-12-26 kl. 18:29.
Citera
2016-12-26, 18:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Hehe undra hur urbota korkad man egentligen behöver vara om man på fullaste allvar försöker få andra att tro på att John Podesta's 14 + fisk i händerna skulle ha nånting med klimatmålen att göra

Är man ny i tråden och fortfarande inte vet vad dessa tecken betyder så kan man kika på martyleeds33 som gör en alldeles lysande förklaring av detta.

Det korta svaret är att 14 + fisk = 322. Detta 322 är även samma 322 som återfinns hos det tämligen slutna och hemliga sällskapet Skull and Bones.

Som en parentes kan nämnas att ämnet har varit uppe för diskussion minst en gång tidigare i tråden och jag har ju då faktiskt bevisat att fotot är taget den 22 September medans mötet var helgen den 25-27 September 2015, så även om vår käre John Podesta the Molesta försökte få denna symbolik att passa in så gick den gubben inte riktigt ända hem.

Precis, man arbetade knappast bara i tre dagar med att få ihop miljömålen som representanter från 193 länder skrev under på
Det framgår ju även rätt tydligt av Johns mail att det inte är det slutgiltiga signerandet utan just framtagandet av målen han applåderar:
Applaud the global leaders & citizens who crafted the new #GlobalGoals. Let's work together to #EndPoverty & create a better world by 2030

Om man inte fattar detta så är man idiot i min bok..
Citera
2016-12-27, 00:16
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire

Tack för länken och i youtube filmen visas en mycket skarp bild på pederastens händer och vad som mer fångade mitt öga var hans färgglada armband på högra handleden.

ÄNNU mer intressant var att denna typ av armband säljs under namnet av: PIZZA BRACELET!

Högst upplysande är ett av säljargumenten man använder i marknadsföringen av dessa armband eller rättare sagt vilken budskap som bäraren av detta kommer att sända ut med armbandet:

"You know you wanna PIZZA me"

(inga små sexuella undertoner i detta budskap)

Källa: https://www.venessaarizaga.com/products/power-2-the-pizza-bracelet
Senast redigerad av naturtvål 2016-12-27 kl. 00:26.
Citera
2016-12-27, 00:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tack för länken och i youtube filmen visas en mycket skarp bild på pederastens händer och vad som mer fångade mitt öga var hans färgglada armband på högra handleden.

ÄNNU mer intressant var att denna typ av armband säljs under namnet av: PIZZA BRACELET!

Högst upplysande är ett av säljargumenten man använder i marknadsföringen av dessa armband eller rättare sagt vilken budskap som bäraren av detta kommer att sända ut med armbandet:

(inga små sexuella undertoner i detta budskap)

Tack, då är det officiellt att du antingen är gravt synskadad eller driver med oss - de där armbanden är inte ens nästan lika varandra...
Citera
2016-12-27, 00:52
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tack, då är det officiellt att du antingen är gravt synskadad eller driver med oss - de där armbanden är inte ens nästan lika varandra...

Det håller jag inte med, högst snarlik och om du Googlar på "pizza bracelet" så kommer dom i många olika utförande om väljer att se på bilder.

Det intressanta i källan jag uppgivit var att meningen man använde i sin marknadsföring som sådan är klassisk, men i detta fall har man bytt ut ordet FUCK till PIZZA...

Budskapet här går inte att missförstås...

"You know you wanna fuck me"

har ändras till

Senast redigerad av naturtvål 2016-12-27 kl. 00:57.
Citera
2016-12-27, 08:08
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Äkta: Mayor Rudy Giuliani
https://mobile.twitter.com/RudyGiuliani

Du har fel här också.
Rudy Giuliani har inget twitterkonto och skulle han skaffa ett så kan du räkna med att det kommer vara verifierat.
Citera
2016-12-27, 08:48
Medlem
Citat:
Är Podesta en transvestit? Armbandet ligger under Women Bracelets, sidan 5
https://www.venessaarizaga.com/collections/womens-bracelets?page=5

Citat:
De säljs under många olika namn, inte bara Pizza. Bläddra bland Women Bracelets via länken ovan om du inte tror mig. Jag ser ingen pizzaslice på Podestas armband. Jag ser inga bokstäver på Podestas armband.
Citera
2016-12-27, 13:27
Bannlyst
Var tror ni de gjort av alla barnlik genom åren förmodligen malt ner dem och gett till grisar. Någon som hört nåt?
Citera
2016-12-27, 13:52
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Är Podesta en transvestit? Armbandet ligger under Women Bracelets, sidan 5
https://www.venessaarizaga.com/collections/womens-bracelets?page=5

De säljs under många olika namn, inte bara Pizza. Bläddra bland Women Bracelets via länken ovan om du inte tror mig. Jag ser ingen pizzaslice på Podestas armband. Jag ser inga bokstäver på Podestas armband.

När jag googlade på Pizza Bracelets och valde bilder, så kom det upp många olika typer med och utan pizzaslice och med och utan bokstäver. podesta har två armband och det ena har röda pärlor.

Är det hans sätt att hålla reda på hur många "PIZZOR" han har konsumerat, ett track record kanske?
Citera
2016-12-27, 13:55
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilgachark
Var tror ni de gjort av alla barnlik genom åren förmodligen malt ner dem och gett till grisar. Någon som hört nåt?

Dessa potentater ber nog likasinnade inom CIA om assistans och eventuella besvärande bevis hamnar nog då i en lokal krematorieugn efter arbetstid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in