Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-17, 22:58
  #37
Medlem
Mulla Krekars avatar
Tianepin/Coaxil, ingår i det ökända "krokodil", som desperat folk injicerar som gör att man får amputera både armar o ben...

EDIT: Kolla in (FB) Amineptin (Survector) - Kraftfullt antidepressivt istället. Visserligen narkotikaklassat, men besläktat...
__________________
Senast redigerad av Mulla Krekar 2018-10-17 kl. 23:01.
Citera
2018-10-18, 00:55
  #38
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tianepin/Coaxil, ingår i det ökända "krokodil", som desperat folk injicerar som gör att man får amputera både armar o ben...

Amputationerna beror nog mer på intagssättet än på substansen i sig.

På samma vis som Wellbutrin kan orsaka förtjockning av blodet, ibland med nekros som följd - när det injiceras.
Citera
2018-11-23, 20:10
  #39
Medlem
vargstars avatar
Fungerar denna att bli bäng på överhuvudtaget?

Såg att en RC shop tagit in denna, men hittar inte så mycket info om den.
Citera
2019-01-10, 12:19
  #40
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Amputationerna beror nog mer på intagssättet än på substansen i sig.

På samma vis som Wellbutrin kan orsaka förtjockning av blodet, ibland med nekros som följd - när det injiceras.

Mycket riktigt - även Alvedon kommer ge dig nekros om du sprutar in krossade/bensinindränkta tabletter i venerna.

För övrigt så är det i regel drogen DESOMORFIN som används till att framställa Krokodil - det var inte alls särskilt många fall som använde sig av Tianeptin, just för att den är svagare.

Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Fungerar denna att bli bäng på överhuvudtaget?

Såg att en RC shop tagit in denna, men hittar inte så mycket info om den.

Du kan läsa den svenska wikipedia-artikeln, till att börja med:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Tianeptin

Tar du en tiodubbelt hög dos jämfört med den medicinska så kan det ge ett svagare rus, ja, det är dock inget som är satt i sten - om du tittar på bieffekterna så märker du att eufori är extremt sällsynt...

Även att betänka är att dom som använt mastodont-doser av Tianeptin även rapporterar att den tycks ge ett UTÖKAT abstinensbesvär, jämfört med likvärdig svag opioid - detta tror man kan bero på Tianeptins inverkan på Glutamat - ma o dubbel avtändning.

Far till Finland och köp en flaska Kodein istället... det lär du få betydligt mer ut av.

Vassego'... känner mig riktigt drogliberal idag, så här har du en länk att inspireras av:

https://svenska.yle.fi/artikel/2018/...gommer-de-mest
Citera
2019-03-11, 21:57
  #41
Medlem
Hej Ninjor1987!

Jag har försökt skicka pm till dig men det får jag inte ety jag inte kommit över gränsen på 50 inlägg. Jag hade några frågor om tianeptin för medicinskt bruk, licensförfarande och dylikt. Om du vill får du gärna pm:a mig, då antar jag att det blir möjligt för mig att pm:a tillbaka.

/TheHermit
__________________
Senast redigerad av TheHermit 2019-03-11 kl. 22:42.
Citera
2019-03-11, 22:51
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHermit
Hej Ninjor1987!

Jag har försökt skicka pm till dig men det får jag inte ety jag inte kommit över gränsen på 50 inlägg. Jag hade några frågor om tianeptin för medicinskt bruk, licensförfarande och dylikt. Om du vill får du gärna pm:a mig, då antar jag att det blir möjligt för mig att pm:a tillbaka.

/TheHermit

Du kan tyvärr inte ta emot heller...
Citera
2019-03-12, 00:12
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McMackan
Du kan tyvärr inte ta emot heller...

Aj då. Tack för info.
/TheHermit
Citera
2019-03-12, 11:39
  #44
Medlem
Nu har jag fått hem 1 gram av Tianeptin, köpte på Hazardchems. Är ledig på torsdag så börjar att testa då. Jag är ute efter den medicinska effekten, vill bli hjälpt med depression och add-symtom, så det blir små och fina doser. Jag återkommer med rapport.
Citera
2019-03-14, 22:27
  #45
Medlem
Tog första dosen Tianeptin idag. Började försiktigt med 7 mg. Kände det speciella trycket i magen som talar om att medicin intagits. Sedan inget direkt mer. Fyllde på med 7 mg tre timmar senare. Samma magkänsla plus liten ångestskjuts i kroppen. Efter en stund vände det till ett lugn i kroppen. En dämpning av fysisk ångest som stannade kvar resten av dagen. Absolut ingen eufori. Däremot kom det upp massa depp som låg under ångesten. Blev lite lättgråten. Fast det är ju svårt att veta om det hör ihop med Tianeptinet. Ja, det var väl det, dag ett.
Citera
2019-03-15, 13:00
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHermit
Tog första dosen Tianeptin idag. Började försiktigt med 7 mg. Kände det speciella trycket i magen som talar om att medicin intagits. Sedan inget direkt mer. Fyllde på med 7 mg tre timmar senare. Samma magkänsla plus liten ångestskjuts i kroppen. Efter en stund vände det till ett lugn i kroppen. En dämpning av fysisk ångest som stannade kvar resten av dagen. Absolut ingen eufori. Däremot kom det upp massa depp som låg under ångesten. Blev lite lättgråten. Fast det är ju svårt att veta om det hör ihop med Tianeptinet. Ja, det var väl det, dag ett.

Nä, hörni. Mer gråt igår kväll, vaknade med mer ångest i morse, jättetrött och har vilat hela förmiddagen. Konstig anspänd uppdragen känsla i magen. Och ja, jag är konstaterat medicinkänslig. Men ändå. Visst, det är en antidepressiv så inget konstigt att det kommer biverkningar. Blev bara så förförd av vittnesmålen om uteblivna sådana. Vet inte om jag törs ge mig på den här utan läkarkontakt. Blir att avvakta.
Citera
2019-09-05, 21:47
  #47
Medlem
Voglys avatar
Har någon på FB fått Coaxil på licens? Vet att folk i Sverige har fått det innan. För er självmedicinerare annars, hur är den antidepressiva effekten?
Citera
2019-09-12, 13:58
  #48
Medlem
BadBreaths avatar
Är intresserad av detta preparat. Men behöver mer berättelser från er som prövat den. Och vart jag kan få tag på den.
Mvh BB
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback