• 1
  • 2
2016-10-14, 19:36
Medlem
http://bitsk.libsyn.com/
Är det bara jag som har funnit denna nya skatt? Två avsnitt ute hittills. En podd där David Druid och Victor Linnér, kända från morgonpasset i p3 åker runt i en bil i Stockholm och tjötar om allt möjligt. Skulle definiera den som en chill humorpodd.

Tanken är att dom även ska plocka upp folk och köra runt som får bidra med matrial till podden.

Så lyssna nu på detta och återkom med vad ni tycker om den. För mig seglade den upp på en första plats tillsammans med Della sport.
Citera
2016-10-23, 16:01
Medlem
Briljant. David samt victor är extremt roliga. Alltid så nöjd när dom är tillsammans i morgonpasset.
Citera
2016-11-03, 09:29
Medlem
Bästa poodden som bjuder på många garv. Tycker både David och Victor är dom bästa på morgonpasset så blev skitglad när jag hittade denna. Den levde upp till mina förväntningar och är precis en sån pod man kan förvänta sig utav dessa två underhållare. Underbart random prat om allt ifrån ögondroppar till risiga resande tivolin.

Bästa citatet hittills "jag tycker det är svårt att bli magsjuk" /Victor Linnér

Synd bara att dom skulle ha med uppmärksamhets torsken Kodjo i senaste avsnittet, extremt påfrestande människa som försöker överösta och ta över allt han är med i.

Men lätt en 10/10 poängare
Senast redigerad av stearling_morrison 2016-11-03 kl. 09:33.
Citera
2016-11-09, 21:33
Medlem
Glad jag hittade den, hatar eg Victors skratt men skrattar gott med endå =)
Kul koncept och man orkar lyssna fast de är lite flum ibland.. eller hela tiden kanske
Citera
2016-11-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Glad jag hittade den, hatar eg Victors skratt men skrattar gott med endå =)
Kul koncept och man orkar lyssna fast de är lite flum ibland.. eller hela tiden kanske

Hur kan man inte älska Victors skratt
Citera
2016-11-10, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
Hur kan man inte älska Victors skratt

Ja vet inte tycker det låter hmmm.. lite överdrivet men helt logiskt så verkar det väldigt äkta.
Svårt förklara men jag växer in i det =)
Citera
2016-11-10, 20:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ja, dom är bra. Tack för tipset. Hoppas dom inte försöker vara för mycket "sig själva" bara, så det blir krystat. Det kan vara så att de måste ha en vägg av folk för att studsa...
Citera
2016-11-17, 17:56
Medlem
Satan i helvete vad Gustaf Norén sabbade deras senaste avsnitt. Jag har på tre försök inte kunnat ta mig igenom hela avsnittet än pågrund av han..
Citera
2016-12-13, 22:58
Medlem
Riktigt suggestivt avsnitt med norrlänningen som hade en närmast hypnotisk effekt på mig. Bra som fan!
Citera
2016-12-26, 11:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Riktigt suggestivt avsnitt med norrlänningen som hade en närmast hypnotisk effekt på mig. Bra som fan!
Ja, men respektlöst av dem, i slutet när han gått, att mena att de kunde se honom som massmördare...
Citera
2016-12-26, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet

Ja, norrlänningen var lätt den bästa och intressantaste gästen hittills.
Citera
2017-12-05, 02:04
Medlem
Jag hörde nyligen talas om denna podcast och tänkte börja lyssna, men det är som att hela världen konspirerar mot mig. Alla avsnitt är borta! Och det står ingen kommentar om det någonstans! Är det någon som vet om/varför podden är borta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in