Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-05, 08:49
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laarwen
Jag hörde nyligen talas om denna podcast och tänkte börja lyssna, men det är som att hela världen konspirerar mot mig. Alla avsnitt är borta! Och det står ingen kommentar om det någonstans! Är det någon som vet om/varför podden är borta?

https://podtail.com/sv/podcast/bror-...nte-ens-slakt/

Finns även på Acast. Vad värre är, är att dom inte kommit med ett nytt avsnitt på typ tre månader.
Citera
2017-12-05, 15:19
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laarwen
Jag hörde nyligen talas om denna podcast och tänkte börja lyssna, men det är som att hela världen konspirerar mot mig. Alla avsnitt är borta! Och det står ingen kommentar om det någonstans! Är det någon som vet om/varför podden är borta?
David nämnde något om att dom inte har betalat avgiften till sidan som avsnitten ligger på.
Citera
2018-02-27, 18:22
  #15
Medlem
Vad fan händer? Någon som hört nåt?
Citera
2018-03-02, 19:41
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Vad fan händer? Någon som hört nåt?

Nytt avsnitt idag
Citera
2018-03-02, 20:02
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Nytt avsnitt idag
Såg det! Äntligen!
Citera
2018-10-16, 19:51
  #18
Medlem
Podden är helt bortplockad från min CastBox. Alla avsnitt borta. Genialisk podd men på tok för dålig kontinuitet.
Citera
2018-11-27, 20:31
  #19
Medlem
Poorboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Podden är helt bortplockad från min CastBox. Alla avsnitt borta. Genialisk podd men på tok för dålig kontinuitet.

Har i månader försökt att lyssna på nya avsnitt men inte kunnat, alltid trott att det varit min poddapp det varit fel på.

Riktigt rolig podd, trist att de inte verkar "köra vidare" med den.
Citera
2018-11-27, 20:53
  #20
Medlem
Hoppas dom kommer igång snart igen. Så jävla skön och avslappnad podd.
Citera
2018-11-27, 21:17
  #21
Medlem
Såg den här tråden nu precis, varför går det inte att lyssna på något avsnitt?
Har provat alla länkar som kommer när man söker på google
Citera
2018-11-28, 05:04
  #22
Medlem
Poorboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
David nämnde något om att dom inte har betalat avgiften till sidan som avsnitten ligger på.

Citat:
Ursprungligen postat av Brokebroccoli
Såg den här tråden nu precis, varför går det inte att lyssna på något avsnitt?
Har provat alla länkar som kommer när man söker på google

Jag skulle tro att dem helt enkelt glömt bort podden, redan i början så var dem ganska inkonsekventa med avsnitt och det tog ett antal månader från att de sa att dem skulle göra en facebook/insta tills att dem faktiskt gjorde det.
Citera
2018-11-28, 09:43
  #23
Medlem
Långa uppehåll är något man har vant sig vid.

Det som luktar lite illa är ju att dom verkar ha trålat hela internet för att sopa igen spåren av podden. Helt oförklarligt.
Citera
2020-05-19, 15:18
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Långa uppehåll är något man har vant sig vid.

Det som luktar lite illa är ju att dom verkar ha trålat hela internet för att sopa igen spåren av podden. Helt oförklarligt.

Långa uppehåll ja... jag trodde denna podd var helt nedlagd. Döm om min förvåning när jag nyss, helt av en slump, hittade 3 avsnitt från februari i år 2020, och även ett avsnitt i mars! Lycka. (På Acast).

Nu måste jag lyssna igenom dem för att förstå om den är tänkt att fortsätta. Inga mer avsnitt verkar finnas för april-maj, men hoppet lever väl att de fortsätter i höst. Verkligen älskar denna podd! Tycker den är så rolig och avslappnad, jämfört med all sk1t där ute, i poddväg.

Hoppas det var okej nu, att skriva i denna tråd som är lite gammal. Men tänkte att några gamla fans kanske ser detta inlägg och blir glada för nya avsnitt i år, vem vet...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback