2026-03-20, 19:02
Medlem
Han ber inte om ursäkt eller ångrar vad han gjort, att han varit otrogen och knullat snett. Men skriver bara att han borde informerat om sin otrohet tidigare? Är han helt dum i huvet? En sån jävla ickeursäkt som gör saker ännu värre. Han är inte ledsen för nåt, bara att han fått skit. Tönt

Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
• johanhedberg

Det har blivit negativa reaktioner på hur jag hanterat min och Linneas skilsmässa.
Jag kan i efterhand konstatera att jag agerade fel som inte informerade Linnea och mina barn betydligt tidigare. Något jag oreserverat bett dem om ursäkt för.
Citera
2026-03-20, 19:15
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Han ber inte om ursäkt eller ångrar vad han gjort, att han varit otrogen och knullat snett. Men skriver bara att han borde informerat om sin otrohet tidigare? Är han helt dum i huvet? En sån jävla ickeursäkt som gör saker ännu värre. Han är inte ledsen för nåt, bara att han fått skit. Tönt
Klassisk fokusförflyttning. Trots politikerkänslan i ”ursäkten” tror jag inte att han hyrt in någon professionell PR-konsult, utan jag tror helt enkelt att bara han är blåst nog att ens komma på en sån här pass usel ”ursäkt”. Han har förstört sitt rykte, inte främst genom att vara otrogen utan genom att skratta åt det hela i privat chatt. Varken chatten eller otroheten kommenterar han överhuvudtaget, utan försöker få det till att folk bara reagerat på att han var otrogen så länge utan att informera Linnea och barnen. Förmodligen någon slags copingmekanism för att desperat försöka lindra situationen för sig själv.

Från en dag till en annan gick det till att han firade sin andraplats bland Sveriges mest inflytelserika matinfluencer till att han tvingas kyssa sin karriär adjö. Det går fort i hockey.
Citera
2026-03-20, 20:13
Medlem
Haha, fyfan vad komiskt. Jag borde ha informerat min fru och barn tidigare att jag var otrogen. Roliga är att han fortfarande är gift i några månader till.

Såg även på X att han tog bort sina Paolo Roberto videos för några år sen pga moral. Ser fram emot när han tar tillfället att påstå att otrohet är okej.

Undra om han ändrar sin instagram biografi, jag har ett förslag:
Senast redigerad av Dhfjs2930sj 2026-03-20 kl. 20:27.
Citera
2026-03-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar
Klassisk fokusförflyttning. Trots politikerkänslan i ”ursäkten” tror jag inte att han hyrt in någon professionell PR-konsult, utan jag tror helt enkelt att bara han är blåst nog att ens komma på en sån här pass usel ”ursäkt”. Han har förstört sitt rykte, inte främst genom att vara otrogen utan genom att skratta åt det hela i privat chatt. Varken chatten eller otroheten kommenterar han överhuvudtaget, utan försöker få det till att folk bara reagerat på att han var otrogen så länge utan att informera Linnea och barnen. Förmodligen någon slags copingmekanism för att desperat försöka lindra situationen för sig själv.

Från en dag till en annan gick det till att han firade sin andraplats bland Sveriges mest inflytelserika matinfluencer till att han tvingas kyssa sin karriär adjö. Det går fort i hockey.

Absolut ingen PR som konsulterats här, då skulle man inte formulera sig på det sättet. Till 99% CHAT GPT dock. Robotsvar
Citera
2026-03-20, 20:33
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Absolut ingen PR som konsulterats här, då skulle man inte formulera sig på det sättet. Till 99% CHAT GPT dock. Robotsvar
Johan har nog checkat ut mentalt och använt Chat-GPT både för sitt blogginlägg och sitt s.k ursäktsinlägg, ja.
Citera
2026-03-20, 20:42
Medlem
lundaelevs avatar
Sämre svar från hans sida än väntat. Han skulle bara låtit det vara och låta floden av hat rinna ut av sig själv…
Citera
2026-03-20, 20:54
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Sämre svar från hans sida än väntat. Han skulle bara låtit det vara och låta floden av hat rinna ut av sig själv…
Jag tror inte det funkar att ignorera. Floden av hat kan man nog vänta ut, men inte floden av memes och häcklande. Det enda sättet att ta sig tillbaka någorlunda efter något sånt här är att pudla ordentligt, och sen ändra sin historia lite i taget för att förflytta narrativet à la Paolo Roberto.
Citera
2026-03-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Skulle bara låtit bli att skriva som han gjorde på Discord. Vad va poängen med det?

Knappt att man skrivit så i en gruppchatt med sina boys.
Citera
2026-03-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dhfjs2930sj
Haha, fyfan vad komiskt. Jag borde ha informerat min fru och barn tidigare att jag var otrogen. Roliga är att han fortfarande är gift i några månader till.

Såg även på X att han tog bort sina Paolo Roberto videos för några år sen pga moral. Ser fram emot när han tar tillfället att påstå att otrohet är okej.

Undra om han ändrar sin instagram biografi, jag har ett förslag:
Att betala tjejen för sex är fel, men att boka resor och betala henne för att följa med för att ni ska kunna knulla är ok.
Citera
2026-03-20, 23:04
Medlem
Förmodar att han drar till Japan igen snart med Brezjnev-Louise, han lär ju garanterat stänga av kommentarerna på videorna.
Citera
2026-03-21, 04:22
Medlem
Fanns Matgeek med som förslag på ny ICA-stig hos spelbolagen?

Tänk vilka härliga hintar om Big in Japan och sidoknullande vi kunde fått levererade i ICA-reklamen.

Lika mycket humor som att nu följa den ilskna Matgeeks krampaktiga försök att städa kommentarsfält och ursäkta sina moraliska snedsteg.

Vad menas med Brezjnev-Louise som skrivs i vissa inlägg?
Senast redigerad av Spritsson 2026-03-21 kl. 04:25.
Citera
2026-03-21, 07:06
Medlem
0.1s avatar
Är pmsgeeks instagram borta eller är jag blockad? Har inte ens skrivit något....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in