2025-05-02, 19:44
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Generellt gör han reklam för seriösa produkter. Till skillnad från Wahlgren o co som är beredda att göra reklam för PRECIS ALLTING. Ingen tvekan om att dessa dropshippingföretag är oseriösa.

Citera
2025-05-03, 18:43
Jag har alltid hatat denna bög men börjat tycka han är lite skön ändå...

Håller jag på att bli bisexuell?
Citera
2025-05-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettnykonto
Jag har alltid hatat denna bög men börjat tycka han är lite skön ändå...

Håller jag på att bli bisexuell?

Det kan inte bli annat än bra content om man äter sig igenom Japan med Louise Johansson eller visar hur Delicatofabriken gör negerbollar.
Citera
2025-05-07, 04:27
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Okej… nu är Johan igen på väg till Japan (3:e gången för i år?!) med Louise. Vissa här inne kanske hade rätt, nånting är där…
Citera
2025-06-02, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Det är enbart för att han inte fått förfrågan. Skriv ner en lista på allt mr tvshop gjort reklam för och du kommer hitta massor av skit, som dessutom är otroligt dyrt.

Eller så kan du komma med ett exempel på vilken skitprodukt han gjort reklam för...?

"Ööuh han gjorde reklam för godis, det är onyttigt"
Nej, det är inte där ribban för skitprodukt ligger.
Citera
2025-06-02, 21:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppdeba
Eller så kan du komma med ett exempel på vilken skitprodukt han gjort reklam för...?

"Ööuh han gjorde reklam för godis, det är onyttigt"
Nej, det är inte där ribban för skitprodukt ligger.
Flora margarin är väl en klassiker i sammanhanget. Kallade det otyg för flera år sedan, men så fort han blev sponsrad så var det "min barndoms favoritmargarin". Den moraliska kompassen snurrar runt åt alla möjliga håll.
Citera
2025-06-02, 21:30
Medlem
Dr.Katis avatar
Nu är det tydligen klotgrill från NetOnNet som gäller!
Glömmer dessutom att placera gallret i botten under kolet!

https://www.youtube.com/watch?v=k42RgJzXeEA
Citera
2025-06-04, 07:38
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Nu är det tydligen klotgrill från NetOnNet som gäller!
Glömmer dessutom att placera gallret i botten under kolet!

https://www.youtube.com/watch?v=k42RgJzXeEA

Ja sånt händer

Citat:
Ja! Det beror på att jag ibland har otur när jag tänker. 😂 Jag tyckte det var så mycket som föll igenom gallret att jag skippade det. Lite senare insåg jag mitt misstag. Tänkte att ”det här lär ingen notera”. Så blev det så klart inte

Men intressant hur hippstertrender vänder.
Citera
2025-06-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Flora margarin är väl en klassiker i sammanhanget. Kallade det otyg för flera år sedan, men så fort han blev sponsrad så var det "min barndoms favoritmargarin". Den moraliska kompassen snurrar runt åt alla möjliga håll.

Nja, det var väl inte pga moralen utan pga smaken han ansåg att margarin var skit...?

Det han tar upp nu är ju produkter som antingen utger sig för att vara något annat än dom är eller är framtagna på oetiska vis.

Att han kör en kappvändning gällande hurvida han gillar margarin på mackan eller ej är såklart inte samma sak, om än väldigt roligt.
Citera
2025-06-04, 19:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppdeba
Nja, det var väl inte pga moralen utan pga smaken han ansåg att margarin var skit...?

Det han tar upp nu är ju produkter som antingen utger sig för att vara något annat än dom är eller är framtagna på oetiska vis.

Att han kör en kappvändning gällande hurvida han gillar margarin på mackan eller ej är såklart inte samma sak, om än väldigt roligt.
- Smaken? Nej du, det var mer än så. Här är ett axplock av hans citat:
"Sluta äta margarin. Ämnet som ger smörsmaken nu kopplat till Alzheimers."
- "det är skit och ett uselt substitut för smör"
- "Sluta ät margarin. Det är skit av så många olika skäl."

- "Milda - ett skamlöst utnyttjande av ett kulinariskt handikappat folk"

Ett år senare blev det ett fint sponsrat instagram-inlägg med "favoritmargarinet Flora. Lyckan är fullkomlig". Problematiken med alzheimers var som bortblåst.
Citera
2025-06-04, 19:48
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Johan är stenkåt på Louise, det syns lång väg. Skulle inte förvåna mig om de knullade under resan till Japan.

Det kan du gå och fantisera om, tror inte hon tänder på någon hel- eller halvbög till viktigpetter som Matgeek. Har aldrig varit säkrare på något i mitt liv än att den mannen har avnjutit penis både en, två och tre gånger men är en för stor mes för att stå för det.
Citera
2025-06-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
- Smaken? Nej du, det var mer än så. Här är ett axplock av hans citat:
"Sluta äta margarin. Ämnet som ger smörsmaken nu kopplat till Alzheimers."
- "det är skit och ett uselt substitut för smör"
- "Sluta ät margarin. Det är skit av så många olika skäl."

- "Milda - ett skamlöst utnyttjande av ett kulinariskt handikappat folk"

Ett år senare blev det ett fint sponsrat instagram-inlägg med "favoritmargarinet Flora. Lyckan är fullkomlig". Problematiken med alzheimers var som bortblåst.

Tweeten om Alzheimer hade jag inte sett förr. Den lades ju dock upp 10 år innan reklamen för flora, så är tveksamt till att ämnet fortsatt är kvar i det. Således inga konstigheter.

Kan inte hitta mer han sagt/skrivit om margarin annat än det han skrev på sin blogg i samma veva. Vilket avhandlar smak.

https://matgeek.se/2012/07/23/smor-h...-harligt-smor/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in