2023-07-12, 17:14
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Du vet precis vad man menar när man skriver ”ton”. Du försöker bara göra dig dummare än du är tror jag.
Som jag skrev så är tonen i ditt huvud.
Citera
2023-07-12, 17:17
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Det va ju inte matgeek som skrev det
Det var det visst. Matgeek skrev båda svaren på hans kommentar. Ett halvotrevligt och så var han tvungen att lägga till ett till helotrevligt.
Citera
2023-07-12, 17:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Det va ju inte matgeek som skrev det
Då får du nog titta en gång till...
Citera
2023-07-12, 17:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Det var det visst. Matgeek skrev båda svaren på hans kommentar. Ett halvotrevligt och så var han tvungen att lägga till ett till helotrevligt.

Nästan det som är bäst - faktumet att han blev så upprörd att han gick tillbaka till skrivbordet och skrev en till dryg kommentar. Han kunde liksom inte nöja sig.
Citera
2023-07-12, 17:23
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Då får du nog titta en gång till...
Sorry, missade den helt

Då har han definitivt en aggressiv ton och onödigt
Citera
2023-07-30, 19:33
Medlem
Jag följde Matgeek från start, upplevde att hans videos var bättre och charmigare för några år sedan.

Men tittar ibland när han släpper videos. Vissa är intressanta andra är mindre intressanta. Upplever ibland att det finns vissa
.

Eventuellt är det hans intresse/nörderi som ger en ton av överlägsenhet. Känner honom dock inte så ska väl egentligen inte dra slutsatser.
Citera
2023-07-30, 20:37
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bredulf
Jag följde Matgeek från start, upplevde att hans videos var bättre och charmigare för några år sedan.

Men tittar ibland när han släpper videos. Vissa är intressanta andra är mindre intressanta. Upplever ibland att det finns vissa
.

Eventuellt är det hans intresse/nörderi som ger en ton av överlägsenhet. Känner honom dock inte så ska väl egentligen inte dra slutsatser.
Grejen med hans nörderi är att han inte ens är en bra nörd. Han kan inte ens de mest grundläggande sakerna vad gäller matlagning.
Citera
2023-07-30, 21:06
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Grejen med hans nörderi är att han inte ens är en bra nörd. Han kan inte ens de mest grundläggande sakerna vad gäller matlagning.
Då får du ta å komma med några bra exempel på det.
Håller inte med. Men en sak ska jag ge dig. Du är bra på att sitta och gnälla och hata på flashback. Att du är osäker på dig själv skiner igenom.
Senast redigerad av fjolla666 2023-07-30 kl. 21:08.
Citera
2023-07-30, 22:23
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Då får du ta å komma med några bra exempel på det.
Håller inte med. Men en sak ska jag ge dig. Du är bra på att sitta och gnälla och hata på flashback. Att du är osäker på dig själv skiner igenom.
Oj, känsligt var det här. Nästan lika känslig som matnörden själv. Ta och kolla själv när han står och får berättat för sig om hur man steker kött. Tror det är Jureskog. Har inte följt hårgeek på åratal nu.
Citera
2023-07-31, 03:53
Medlem
Hamprs avatar
Citat:

Han är ju inte ens nörd vad gäller matlagning i sig självt utan allt kring matlagningen.
Citera
2023-07-31, 05:18
Medlem
Citat:
Oj, känsligt var det här. Nästan lika känslig som matnörden själv. Ta och kolla själv när han står och får berättat för sig om hur man steker kött. Tror det är Jureskog. Har inte följt hårgeek på åratal nu.

Kan du inte nämna några få exempel, man blir ju nyfiken?
Citera
2023-07-31, 09:20
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Dåligt med exempel som jag misstänkte! Du har inte följt han på åratal men kallar han för hårgeek. Va inte länge sedan han spara ut håret. Busted! Ska du ljuga så se till att ljuga trovärdigt. Nu blir det bara pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in