Det var det visst. Matgeek skrev båda svaren på hans kommentar. Ett halvotrevligt och så var han tvungen att lägga till ett till helotrevligt.
Nästan det som är bäst - faktumet att han blev så upprörd att han gick tillbaka till skrivbordet och skrev en till dryg kommentar. Han kunde liksom inte nöja sig.
Grejen med hans nörderi är att han inte ens är en bra nörd. Han kan inte ens de mest grundläggande sakerna vad gäller matlagning.
Då får du ta å komma med några bra exempel på det.
Håller inte med. Men en sak ska jag ge dig. Du är bra på att sitta och gnälla och hata på flashback. Att du är osäker på dig själv skiner igenom.
Senast redigerad av fjolla666 2023-07-30 kl. 21:08.
Då får du ta å komma med några bra exempel på det.
Håller inte med. Men en sak ska jag ge dig. Du är bra på att sitta och gnälla och hata på flashback. Att du är osäker på dig själv skiner igenom.
Oj, känsligt var det här. Nästan lika känslig som matnörden själv. Ta och kolla själv när han står och får berättat för sig om hur man steker kött. Tror det är Jureskog. Har inte följt hårgeek på åratal nu.
Oj, känsligt var det här. Nästan lika känslig som matnörden själv. Ta och kolla själv när han står och får berättat för sig om hur man steker kött. Tror det är Jureskog. Har inte följt hårgeek på åratal nu.
Kan du inte nämna några få exempel, man blir ju nyfiken?
Dåligt med exempel som jag misstänkte! Du har inte följt han på åratal men kallar han för hårgeek. Va inte länge sedan han spara ut håret. Busted! Ska du ljuga så se till att ljuga trovärdigt. Nu blir det bara pinsamt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!