2023-06-27, 15:25
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Jag har inte påstått detta, fråga Luftis.
Sen är det ointressant ämne. Både Johan och Andreas är gifta/har flickvän/barn. Finns inget som tyder på att de är bögar. Tror det mest är Luftis som vill det.
Det är väl ändå lite märkligt att dom delade säng när dom var i Japan.
Citera
2023-06-27, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert

Nja lite, beror på hur länge man jobbat ihop.
Jag har delat säng med mina kollegor (män) jag är tjej, så inte samma kön. Det är mer konstigt att direkt förknippa dela säng med att ha sex. Jag tror inte det skedde något sexuellt i Japan övht. Frågsn kvarstår varför så många här vill det? Är de sugna shälva på Matgeek tro?
Citera
2023-06-27, 16:15
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nä, det är fan inte ett dugg konstigt.
Citera
2023-06-27, 17:14
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Nja lite, beror på hur länge man jobbat ihop.
Jag har delat säng med mina kollegor (män) jag är tjej, så inte samma kön. Det är mer konstigt att direkt förknippa dela säng med att ha sex. Jag tror inte det skedde något sexuellt i Japan övht. Frågsn kvarstår varför så många här vill det? Är de sugna shälva på Matgeek tro?

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Nä, det är fan inte ett dugg konstigt.
Nähä,okej.

Jag visste inte att det var så vanligt att vuxna män delar säng i ickesexuellt syfte.

Jag har iaf inte delat säng med en man.
Möjligvis sov jag skavfötter med någon kompis på sleepover när jag var typ åtta år.
Citera
2023-06-27, 18:06
Medlem
Grievers avatar
Varför finns det så många som försvarar Matgeek oavsett vad som händer? Har han skickat ut soldater till Flashback eller?
Citera
2023-06-27, 18:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Varför finns det så många som försvarar Matgeek oavsett vad som händer? Har han skickat ut soldater till Flashback eller?

Ingen som direkt försvarar honom. Däremot är det efterblivet att ösa ur sig att han skulle vara bög, baserat på... ingenting...
Citera
2023-06-27, 18:21
Medlem
HVIT.s avatar
Genomäcklig och usel person. Dåliga videos, äcklig sponsring och en lättkränkt person.
Citera
2023-06-27, 21:36
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Jag följer inte honom din lilla kretin!
Jasså? Ditt första hatinlägg mot matgeek i tråden postade du redan 2018. Du kan verkligen inte sluta hålla koll på vad johan gör eller inte gör.
Inte svårt att lista ut att du är en svag liten skit med dåligt självförtroende som tror att du mår bättre av att sitta och trolla och hata bakom skärmen.
Citera
2023-06-27, 21:56
Medlem
mangeman5s avatar
Det senaste bottennappet med 21 minuters reklam för en dammvippa tycks inte ha tagits emot väl av Matgreeds tittare, 166 likes vs 205 dislikes i skrivande stund.

Det märks att publiken börjar lessna. Antalet views sjunker, mängden positiva kommentarer blir färre. Allt fler inser vilken sinnessjuk narcissist Johan är, och att han inte besitter någon form av kompetens inom någonting mer än öppna truten och babbla på tills folks öron ramlar av.

Förövrigt verkar han hålla tillbaka ilskan i kommentarsfältet numera. Istället för att svara folk tar han bara bort kommentarerna och blockerar folk.
Citera
2023-06-27, 22:51
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangeman5
Förövrigt verkar han hålla tillbaka ilskan i kommentarsfältet numera. Istället för att svara folk tar han bara bort kommentarerna och blockerar folk.

Det går i perioder. Nästan som att han inte modererar själv för det mesta. Helt plötsligt dyker han upp med sina syrliga uppläxningar av sina egna tittare, som han anser ska veta hut och inse vilken kvalitet han erbjuder dem.

Bäst är när han går ut och vevar, som gällande ChatGPT i skolundervisning. Jonte anser sig ju vara en early adopter med koll på det mesta, så det svider egot extra när det då kommer någon som faktiskt vet saker och tillrättavisar honom. Det finns inget han hatar mer än detta. En klassisk "narcissistic injury"
Citera
2023-06-27, 23:21
Medlem
mangeman5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det går i perioder. Nästan som att han inte modererar själv för det mesta. Helt plötsligt dyker han upp med sina syrliga uppläxningar av sina egna tittare, som han anser ska veta hut och inse vilken kvalitet han erbjuder dem.

Bäst är när han går ut och vevar, som gällande ChatGPT i skolundervisning. Jonte anser sig ju vara en early adopter med koll på det mesta, så det svider egot extra när det då kommer någon som faktiskt vet saker och tillrättavisar honom. Det finns inget han hatar mer än detta. En klassisk "narcissistic injury"

Han skriver oftast saker i stundens hetta och tar sedan bort dom när han lugnat ner sig. Uppmanar därför alla i tråden att screenshotta Hårgeeks psykbryt när de dyker upp.

Apropå det, är det någon i tråden som har print screens på hans ChatGPT-meltdown? Verkar som att alla tweets är raderade nu.
Citera
2023-06-27, 23:48
Medlem
zatars avatar
Att agitera mot sin egna publik och kommentarsfält i stället för att ha en respektfull dialog (trots en hård ton) är ofta en kreatörs undergång. Följer inte denna dude slaviskt, men har alltid uppfattat honom som extremt tråkig vad gäller matlagning - mer en prylgalen sprätt - varför jag inte heller förstår att han har så pass många följare med svenska mått mätta.

Customer service hette det en gång i tiden. De flesta kulturella kanalerna som lyssnar på sin publik nuförtiden gör succé, de som kör på ngn slags offer-mentalitet går back nu. Visst kan folk också följa på grund av trainwreck-faktorn, att man flabbar över hur jäkla konstigt personen beter sig. En jämförelse är tex DarksydePhil, den väldigt säregne gamer-youtubern som tigger pengar av sina "fans" samtidigt som denne svär och förbannar dem.
Senast redigerad av zatar 2023-06-27 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in