2016-10-16, 08:45
Medlem
enfindams avatar
Ska inte dessa deltagare diskvalificeras efter detta olämpliga uppträdande? De har ju på sätt och vis förstört hela programmet. Kan inte TV4 döpa om programmet till "Bonde söker bonde" istället?
Senast redigerad av enfindam 2016-10-16 kl. 08:52.
Citera
2016-10-16, 10:29
Medlem
Bavaros avatar
Äh....tjejen ser ju bra ut och tar för sig!

Det jag inte fattar är att hon behöver vara med i programmet? Hon kan med sitt utseende få vad hon vill, när hon vill på vilket ställe som helst!

Antagligen lider hon av ett otroligt behov av att synas utan tänka på konsekvenserna för hennes barn, en klar störning.
Citera
2016-10-16, 10:58
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Sämsta jävla trådstarten i mannaminne. Fick googla. Kanske hade varit större rubriker i om könen varit ombytta i hycklarnas paradis, Sverige.

"Hästtjejer" har en förkärlek till kuken och Bonde-Sigrid ser onekligen sugen ut.

Hästtjejer har en förkärlek till hästarna vilket betyder att killarna alltid kommer i andra hand.
Sigrid har snöat in på hästar och sällan haft tid över till män.

Sigrids uppdämda behov hade ackumulerats under en längre tid. Lill-Erik blev ett enkelt byte. Hon gav honom hungriga blickar, han visade sitt intresse och sen kom alla känslorna på en och samma gång. Häst-Sigrid tog gossen i handen och ledde honom in i sovrummet.

Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro

Det jag inte fattar är att hon behöver vara med i programmet? Hon kan med sitt utseende få vad hon vill, när hon vill på vilket ställe som helst!

Problemet är hennes brist på tid, med fulltecknad kalender har hon inte tid att gå på krogen med väninnorna. Sigrid har själv sagt att hon inte tycker om att bli emotsagd, hon är dominant och därför vill hon ha försagda unga gossar att roa sig med.

Citat:
Antagligen lider hon av ett otroligt behov av att synas utan tänka på konsekvenserna för hennes barn, en klar störning.

Ehum, det kallas för bekräftelsebehov och Sigrid lär ha ganska mycket av det. Hennes ansikte skiner när hon får visa upp sig. Nu sitter hon hemma på sin kammare och gottar sig i all uppmärksamhet. Frågan är vad döttrarna säger om mors senaste eskapader, kanske finns det risk för att de blir mobbade i skolan pga mors frigjordhet.
Citera
2016-10-16, 20:27
Medlem
LA8PVs avatar
Eländig variant av det engelska "Farmer Wants a Wife".

Mer realistiska varianter finns som t.ex. tyska "Bauer sucht Frau" och finska "Maajussille morsian".
Där är det dynggrepen i handen och köra traktor från dag 1 som gäller. Visa att man duger till något på en bondgård.
Ingen jävla picknick.

Det som också skiljer är Linda Lindorffs skrikande.
Hon (likt Agneta Sjödin och Gunde Svan i Fångarna på fortet) tror att uppmärksamheten och underhållningsvärdet ska bli högre om man skriker. Man byter kanal.

Om 2 deltagare vill ha lite "kuckelimuck" med varandra "off the record" så väl bekomme.
Att den ena är dubbelt så gammal som den andra är väl deras problem.

Linda Lindorff är varken madonna eller "reservgud" och har väl särat på benen minst ett par gånger.
Citera
2016-10-16, 23:31
Medlem
Nu finns det en podd om ämnet och tydligen hände det inget. Allt ska vara en tidningsanka.
Citera
2016-10-17, 00:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilgamesheposet
Nu finns det en podd om ämnet och tydligen hände det inget. Allt ska vara en tidningsanka.

Jaha typiskt, när man tror att något sensationellt har hänt är det alltid en massa lögner av media och missförstånd, allt för att bevisa att all reklam är bra reklam och för att programledaren ska få en fånig prispokal att pryda sovrummet med
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-10-17 kl. 00:04.
Citera
2016-10-17, 01:35
Medlem
Här på flashback är ni så himla duktig på att spekulera om folks liv hit och dit.

För det första, vad media skriver och hur det vinklad behöver inte betyda att det är sanningen. Erik nekar ju själv att dom skulle ha haft sex. http://www.vn.se/article/efter-sex-a...t-jag-var-med/

Jag har spenderat många timmar på bergåkras gård och många timmar tillsammans med Sigrid. Sigrid är bland de mest fantastiska personerna jag någonsin träffat. Hon är så jäkla bra på det hon gör. Hon gör allt för sina döttrar så att hon endast skulle tänka på sig själv är fel fel fel! Hon har gett sina döttrar otroliga förutsättningar för att bli bra på det dom gör. Äldsta dottern är bland annat den yngsta ryttaren genom tiderna som ridit Grand prix, hon var 14 år då. Detta är en sport som kostar pengar, otroligt mycket pengar dessutom.

Sen har jag inte varit så inblandad i hennes kärleksaffärer, och inte heller varit på gården på några år. Men vet att hon dejtade en man från Spanien och att hon varit i en ful bodelning med sin exman, detta behöver inte betyda att hon är en slampa och lösaktig och allt vad ni håller på att skriva.
Citera
2016-10-17, 05:44
Bannlyst
ser ju inte ut som nån man skulle lita på direkt. lyser slampa lång väg. viss snygg kropp och kåt blick men det e ju just det att hon hela tiden signalerar att hon vill ha kuk som gör att man aldrig skulle kunna va tillsammans med henne.

lite integritet hade inte skadat.

Jag tror hon jobbat inom porrbranschen tidigare.
Senast redigerad av deman 2016-10-17 kl. 06:32.
Citera
2016-10-17, 10:32
Medlem
Dom gör ju allt för att linda ska få kristallen efter 200:de gången...så jävla uppenbart!!!!
Citera
2016-10-17, 11:16
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampenshora
Här på flashback är ni så himla duktig på att spekulera om folks liv hit och dit.

Ja, när det råder brist på information, så kan man bara spekulera. Du verkar dock ha fakta att dela med dig av.

Citat:
Jag har spenderat många timmar på bergåkras gård och många timmar tillsammans med Sigrid. Sigrid är bland de mest fantastiska personerna jag någonsin träffat. Hon är så jäkla bra på det hon gör. Hon gör allt för sina döttrar så att hon endast skulle tänka på sig själv är fel fel fel! Hon har gett sina döttrar otroliga förutsättningar för att bli bra på det dom gör. Äldsta dottern är bland annat den yngsta ryttaren genom tiderna som ridit Grand prix, hon var 14 år då. Detta är en sport som kostar pengar, otroligt mycket pengar dessutom.

Helt klart verkar hon målmedveten och driftig. Hon är framgångsrik med det hon håller på med. Jag menade att hon mest tänker på sig själv och sitt liv=hon själv, döttrarna och hästarna. Det är hennes värld.

En man som inte delar hennes hästintresse till 100% har inte en chans, för Sigrid kommer aldrig att kompromissa om sitt liv eller rätta sig efter andra. Antagligen var det därför det inte höll med maken. Sigrid snöade in på hästarna och företaget, involverade döttrarna i hästsport till 100%. Maken kände sig utanför, äktenskapet saknade balans och han tröttnade, vilket ledde till skilsmässa.

Sigrid verkar inte lida av singellivet, hon har ändå fullt upp med sin verksamhet, hon har ändå knappast tid över till nån karl.

Citat:
Sen har jag inte varit så inblandad i hennes kärleksaffärer, och inte heller varit på gården på några år. Men vet att hon dejtade en man från Spanien och att hon varit i en ful bodelning med sin exman, detta behöver inte betyda att hon är en slampa och lösaktig och allt vad ni håller på att skriva.

Ful bodelning ? Låter spännande. Antar att Sigrid inte ville sälja en enda av sina 60 hästar. Maken fick inte ut sin del av familjens tillgångar och gick därför till jurist ? Bara spekulationer, men jag misstänker att Sigrids hästar försvårade bodelningen, för de ägde väl hästarna tillsammans ?
Citera
2016-10-17, 14:31
Medlem
PiusXIIIs avatar
Har det alltså inte sagts i programmet att de haft en natt tillsammans? Har inte programledaren pratat om det i pressen?
Citera
2016-10-17, 14:33
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:

Det är nog inget problem att dela ut arsle på stan, medan hennes personlighet verkar en aning "svår". Har någon erfarenhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in