2016-10-14, 10:42
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Stämmer det att den där Wilde (han som spelar in porrfilmer) har erbjudit Sigrid en större summa pengar för att spela in en film?

Var skulle han få de pengarna ifrån?
Citera
2016-10-14, 10:48
Medlem
Coolt med tuffa tjejer som vet vad dom vill och inte är rädda för att skaffa det!

Hon är sjukt snygg dessutom och jag skulle fan gärna ligga med henne
Citera
2016-10-14, 11:15
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Stämmer det att den där Wilde (han som spelar in porrfilmer) har erbjudit Sigrid en större summa pengar för att spela in en film?

Har han inte redan gjort en film som heter ridskolan ?
Citera
2016-10-14, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Coolt med tuffa tjejer som vet vad dom vill och inte är rädda för att skaffa det!

Hon är sjukt snygg dessutom och jag skulle fan gärna ligga med henne

Visst är hon lite läcker och jag skulle inte backa för en natt med henne heller. Men inte
mer än så, det är något med henne som ger mej lite taskiga vibbar. Bara det här med
Lill-Erik, må så vara att hon blev lite sugen på en yngling men kunde hon inte skött det
snyggare? Vad tycker hennes döttrar om att deras mamma beter sej som en slampa i TV?
Och hennes brevskrivare, tänk om dom vetat när dom stog där uppradade och hoppades
bli valda att deras förhoppningsvis framtida fru var alldeles nyknu**ad av en 21-åring?
Och den eventuelle stackaren som i slutet på sommaren drog vinstlotten och fick henne,
som bänkar sej framför TV:n och får reda på det, hur känner han sej?
Personligen tror jag inte hon får till det med nån, det är ingen av männen som ligger på
hennes nivå, losers allihop. Snälla och trevliga visserligen men likafullt losers.
Citera
2016-10-14, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipshotPercussion
Visst är hon lite läcker och jag skulle inte backa för en natt med henne heller. Men inte
mer än så, det är något med henne som ger mej lite taskiga vibbar. Bara det här med
Lill-Erik, må så vara att hon blev lite sugen på en yngling men kunde hon inte skött det
snyggare? Vad tycker hennes döttrar om att deras mamma beter sej som en slampa i TV?
Och hennes brevskrivare, tänk om dom vetat när dom stog där uppradade och hoppades
bli valda att deras förhoppningsvis framtida fru var alldeles nyknu**ad av en 21-åring?
Och den eventuelle stackaren som i slutet på sommaren drog vinstlotten och fick henne,
som bänkar sej framför TV:n och får reda på det, hur känner han sej?
Personligen tror jag inte hon får till det med nån, det är ingen av männen som ligger på
hennes nivå, losers allihop. Snälla och trevliga visserligen men likafullt losers.
Alltså, jag ser inget som helst fel eller något skamfyllt i kvinnors sexualitet så jag håller inte med dig.

Vill man ha en tjej som är oskuld eller nästintill så är nog en kvinna i 40årsåldern inget vidare bra val!
Citera
2016-10-14, 11:46
Medlem
Citat:
Alltså, jag ser inget som helst fel eller något skamfyllt i kvinnors sexualitet så jag håller inte med dig.

Vill man ha en tjej som är oskuld eller nästintill så är nog en kvinna i 40årsåldern inget vidare bra val!

Jag kan hålla med dej, jag är nog lite "gammaldags" i mitt synsätt måste jag erkänna. Är nog
en del äldre än dej också, har hunnit bli 52. Men hade det varit min mamma som gjort samma
sak när jag var 15-17 år hade jag tyckt det var jävligt jobbigt. Så om inte annat så av hänsyn till
döttrarna så kanske man skulle varit lite mer diskret? Fattar inte varför dom sa nåt
överhuvudtaget, han kunde väl bara smugit in till sej på morgonen?
Citera
2016-10-14, 11:55
Medlem
Citat:
Jag kan hålla med dej, jag är nog lite "gammaldags" i mitt synsätt måste jag erkänna. Är nog
en del äldre än dej också, har hunnit bli 52. Men hade det varit min mamma som gjort samma
sak när jag var 15-17 år hade jag tyckt det var jävligt jobbigt. Så om inte annat så av hänsyn till
döttrarna så kanske man skulle varit lite mer diskret? Fattar inte varför dom sa nåt

Ja, vad gäller exploatering av sex i media så visst, det är lite överdrivet... Och inget barn vill väl se sina föräldrars sexliv, än mindre offentligt

Men så är det ju med hela realitytv-genren... sex säljer liksom, tänk alla föräldrar som ser sina 20åriga barn grisa runt i paradise hotel eller big brother...

Så okej, vad gäller just sexualitet i tv-rutan är jag nog lite gammaldags med, men att kvinnor har stor aptit på sex har jag inga problem med alls, tycker tvärtom att det är bra, då lär dom sig vad de gillar och dessutom blir dom bättre på att knulla ju mer dom gjort det

Men visst, jag träffar själv en tjej som är tio år äldre än mig (jag är 35), så jag kanske är lite partisk vad gäller erfarna damer...
Citera
2016-10-14, 12:26
Medlem
Citat:
Ja, vad gäller exploatering av sex i media så visst, det är lite överdrivet... Och inget barn vill väl se sina föräldrars sexliv, än mindre offentligt

Men så är det ju med hela realitytv-genren... sex säljer liksom, tänk alla föräldrar som ser sina 20åriga barn grisa runt i paradise hotel eller big brother...

Så okej, vad gäller just sexualitet i tv-rutan är jag nog lite gammaldags med, men att kvinnor har stor aptit på sex har jag inga problem med alls, tycker tvärtom att det är bra, då lär dom sig vad de gillar och dessutom blir dom bättre på att knulla ju mer dom gjort det

Men visst, jag träffar själv en tjej som är tio år äldre än mig (jag är 35), så jag kanske är lite partisk vad gäller erfarna damer...

Ja, vi är helt överens om det där med sex i TV, speciellt om det är släktingar. Vilken fasa att se sin dotter i Paradise Hotel naken...inte för att jag ser dom där programmen men ändå...

Tro mej min vän, det händer något med kvinnor vid 40 (som du ju kommit på själv... ).
Skiljde mej för ett par år sedan och levde ett "hektiskt" ungkarlsliv nåt år, herrejösses.
Har nu träffat en fantastisk kvinna som allt funkar väldigt bra med och som haft fyra stycken innan mej och har väääääldigt mycket mys att ta igen ...
En kombo som passar mej utmärkt!
Citera
2016-10-14, 12:56
Medlem
Citat:

Du är inte gammalmodig. I princip alla män i min ålder från 20-30 hade åkt hem efter att hon legat runt med den fula rödhåriga grisrosa grisbonden. Det går inte att stanna kvar och skämma ut sig i tv samt tävla om en kvinna som just blivit sprutad i . Dessutom så kör hon med gubbarna och verkar vara krävande och dominant. Jag tror flera av tjejerna tappat en del intresse om de fick veta att han natten innan satt på snyggtant Sigrid.
Citera
2016-10-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Du är inte gammalmodig. I princip alla män i min ålder från 20-30 hade åkt hem efter att hon legat runt med den fula rödhåriga grisrosa grisbonden. Det går inte att stanna kvar och skämma ut sig i tv samt tävla om en kvinna som just blivit sprutad i . Dessutom så kör hon med gubbarna och verkar vara krävande och dominant. Jag tror flera av tjejerna tappat en del intresse om de fick veta att han natten innan satt på snyggtant Sigrid.

Tack för supporten kompis, tror vi är många (majoriteten?) som känner som du och jag.

Nu har jag inte lust att jobba längre. Tänker dra hem, fixa en god middag och knäcka en flaska
vin eller två med min vackra kvinna. Och därefter spendera ett par timmar med att göra ovanstående...

Cheers!
Citera
2016-10-14, 18:34
Medlem
MorkaKrafters avatar
Inte sett nåt av årets säsong. Lite synd för gillar konceptet smågulligt, pinsamt, svenskt. Men efter lite tittande på tv4 play så förstår jag att en 21 årigt bonde satt på en annan bonde, som är betydligt äldre. Inget fel med åldersskillnaden. Men vad tänker dessa två bönder med? Skulle jag varit deltagare i detta program och tävlat om respektive bondes "kärlek" så skulle jag nog åkt hem efter nåt sånt här. Känns ju inte direkt seriöst program längre. Mer som Paradise knullhotell.
Citera
2016-10-14, 19:38
Medlem
Fattar inte ens vart denna karaktären finns att se, förklara för mig snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in