Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-13, 16:16
  #13
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Jag tycker han verkar lätt förståndshandikappad. Min äldre far som är 76 år gammal är som en 25-30 åring i kropp och knopp jämfört hösäcken Löfven. Han brukar inte prata illa om andra utan att ha belägg för det men han anser också att den så kallade statsministern lider av någon form av intelligensstörning.

När Löfven tillträdde för 4 år sedan verkade han ganska klar i skallen. Det senaste året har man märkt hur karln svamlar, tappar tråden i sitt resonemang samt också kommer med ideliga felsägningar och befängda påhitt.
Skulle inte bli det minsta förvånad om avgår (blir avsatt) inför nästa kongress nu till våren 2017.
Citera
2016-10-13, 19:11
  #14
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
När han ibland beter sig sådär typiskt för en äldre gubbe med senil demens eller alzheimer, d.v.s. den där kombinationen av att verka stressad, uppretad, ilsken och förvirrad, samt problemen med att formulera meningar och säga något sammanhängande, så kan jag nästan inte låta bli att tycka synd om honom. Jag måste påminna mig själv om vem han faktiskt är och vad han står för, så att jag får tillbaka vreden.

Det där var väldigt fint skrivet, tycker jag!

Frågan är hur han skall klara en valrörelse?
__________________
Senast redigerad av LeifD2 2016-10-13 kl. 19:19.
Citera
2016-10-13, 19:14
  #15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
En annan möjlig orsak till gubbens svammel vore att han är fyllesjuk.
Är det någon som vet något om hans alkoholvanor?
Känns som om förklaringen ligger där någonstans.
Citera
2016-10-13, 20:15
  #16
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
En annan möjlig orsak till gubbens svammel vore att han är fyllesjuk.
Är det någon som vet något om hans alkoholvanor?

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Känns som om förklaringen ligger där någonstans.

Är han inte "glansig i ögonen" som man normalt blir vid alkohol-berusning, eller är det något jag bara inbillar mig?

https://www.youtube.com/watch?v=_AJsinNjrKA
Citera
2016-10-13, 20:38
  #17
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Varenda gång karln öppnar matluckan blir det fel.. Att den här mannen har varit en fackpamp och skicklig förhandlare inom IF-metall övergår mitt förstånd. Eller så säger det någonting om nivån på dom som styr fackföreningarna.
Han är en skam för Sverige och skämmer ut oss inför omvärlden och är en skymf mot alla som har koll på saker och ting.

Löfven är m.a.o. en värdig representant för den humanitära stormakten Sverige!
__________________
Senast redigerad av Hultabultan 2016-10-13 kl. 20:42.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback