Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-08, 13:20
  #1
Medlem
Är det någon fler än jag som tycker lika? Missförstå mig inte nu, jag älskar sex och har det så gott som varje dag men jag njuter mer av själva raggandet än av själva akten. Det är skönt att ha sex men inte så skönt som överensstämmer med mina förväntningar. Är jag det enda som tycker så?
Citera
2016-10-08, 13:35
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Är det någon fler än jag som tycker lika? Missförstå mig inte nu, jag älskar sex och har det så gott som varje dag men jag njuter mer av själva raggandet än av själva akten. Det är skönt att ha sex men inte så skönt som överensstämmer med mina förväntningar. Är jag det enda som tycker så?

Jag kan instämma till viss del, det är nästan bättre i sig att stryka av på listan att man knullat en ny tjej och själva vägen dit är roande, men sexet, speciellt om man har sexat mycket, är inte så värst givande, egentligen.

Om man varken har runkat eller knullat på några veckor däremot och man sedan har sex så inser man hur fruktansvärt skönt det är, men har man flickvän, alt kk, och har sex varje dag så är ju sex inget speciellt tillslut, det är för mycket av det goda väl?
Citera
2016-10-08, 14:57
  #3
Medlem
AceOfHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Är det någon fler än jag som tycker lika? Missförstå mig inte nu, jag älskar sex och har det så gott som varje dag men jag njuter mer av själva raggandet än av själva akten. Det är skönt att ha sex men inte så skönt som överensstämmer med mina förväntningar. Är jag det enda som tycker så?
Nej jag kan nog hålla med dig. Den där känslan av att ragga upp någon, såklart någon man tycker om, och nyförälskelsen slår allt. Sex är inget mot det, bara en bonus
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback