Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-05, 05:52
  #697
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Hoppade hon ur taxin med rullstol och hela paketet för att gå och kissa hemma hos flyktingen?
Hade hon så långt kvar att åka att hon inte kunde hålla sig?

Tycker det låter väldigt konstigt.
Ja det tyckte jag också. Men visst, kvinnan i Mariannelund blev också "fintad" att självmant vandra in på asylboendet och vidare rummet där övergreppen skedde helt frivilligt så inte första gången det skett.

Det var kanske så att hon trodde det skulle bli lite 1 on 1 men EN av förövarna och att det först var ok men att sen denne "delade med sig" till sina rumskompisar? ..skulle det vara på det viset så är det ändå förjävligt, förkastligt och kastrering borde bli påföljden.
Citera
2016-10-05, 06:03
  #698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Hoppade hon ur taxin med rullstol och hela paketet för att gå och kissa hemma hos flyktingen?
Hade hon så långt kvar att åka att hon inte kunde hålla sig?

Tycker det låter väldigt konstigt.

Låter som en naiv svennekvinna som vill "rädda världen" och anser att det "inte finns raser". Troligen lurade den bruna mannen från tredje världen henne till hemmet med massa charm, där 5 andra bruna varelser väntade.

Tragiskt för kvinnan, men så blir det efter ett liv av hjärntvätt.
Citera
2016-10-05, 06:13
  #699
Medlem
Karembeus avatar
Är adressen där det misstänkta brottet skett bekräftad? Finns det uppgifter på vem/vilka som bor på denna adress? Isåfall torde det ju stå hyfsat klart vem en eller två av de misstänkta är.
Citera
2016-10-05, 06:18
  #700
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Målsägarbiträdet hänvisar till BO som ska ha gett klartecken till att han får säga att hon sitter i rullstol, hade hon varit begåvningshandikappad så tror jag inte det hade räckt med hennes OK.

Nä jag tror snarare att hon var intresserad av killen i taxin men när han bjöd in kompisar så var det inte lika roligt längre. Hon är naiv men hon kunde ju inte veta att han bjuder ut henne till massa andra killar
Citera
2016-10-05, 06:23
  #701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Är adressen där det misstänkta brottet skett bekräftad? Finns det uppgifter på vem/vilka som bor på denna adress? Isåfall torde det ju stå hyfsat klart vem en eller två av de misstänkta är.

Nej.
Citera
2016-10-05, 06:29
  #702
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Nä jag tror snarare att hon var intresserad av killen i taxin men när han bjöd in kompisar så var det inte lika roligt längre. Hon är naiv men hon kunde ju inte veta att han bjuder ut henne till massa andra killar

Lite åt det hållet mina tankar går också. Jag menar vem kan döma henne för sånt?
Alla vill väl ha lite exotiska invandrarpojkar att leka med? Snälla är dom också.
Och synd är det ju om dom stackarna så det räcker. Inget blev ju som dom blev
lovade av smugglarna.

Skulle det vara så att hon följt med en mena hem för att sedan bli våldtagen av
bruschooorna så tycker jag att Sveriges regering och statsmedia borde stå medåtalade.

Fast det finns fortfarande en liten liten chans att det skulle kunna vara några
vita elaka som gjort det också. DÅ blir det livat i tidningarna vill jag lova. För att
inte tala om i denna tråden
Citera
2016-10-05, 06:52
  #703
Medlem
eight8t8s avatar
Det jag inte kan förstå är att man går ut med så mycket om offret att hon lätt kan identifieras, men kniper igen totalt om svinen som gjorde det. Jag menar; hur många rullstolsburna kvinnor födda-83 finns det i Visby?( Som dessutom var på krogen i söndags) Skämmes svensk polis!!!
Citera
2016-10-05, 07:07
  #704
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Det jag inte kan förstå är att man går ut med så mycket om offret att hon lätt kan identifieras, men kniper igen totalt om svinen som gjorde det. Jag menar; hur många rullstolsburna kvinnor födda-83 finns det i Visby?( Som dessutom var på krogen i söndags) Skämmes svensk polis!!!

Det är inte polisen som gått ut med att hon sitter i rullstol, det är målsägarbiträdet, och enligt denne så ska BO gett sitt klartecken för det.
Citera
2016-10-05, 07:08
  #705
Medlem
Detta brott att i grupp massvåldta en rullstolsburen kvinna är väl i paritet med fallen i Indien.

De som våldtog pratade säkert ett språk som inte kvinnan heller förstod och fruktade rimligen för sitt liv hela tiden.

Undra när utländsk media kommer att få nys om detta? Skulle till och med kunna slås upp som en stor nyhet i Indien.
Citera
2016-10-05, 07:10
  #706
Medlem
acebaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Det jag inte kan förstå är att man går ut med så mycket om offret att hon lätt kan identifieras, men kniper igen totalt om svinen som gjorde det. Jag menar; hur många rullstolsburna kvinnor födda-83 finns det i Visby?( Som dessutom var på krogen i söndags) Skämmes svensk polis!!!

Enligt aftonbladet har kvinnan godkänt att man gått ut med uppgiften att hon är rullstolsburen.
Citera
2016-10-05, 07:11
  #707
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hur ska du delges misstanke utan tolk om du inte kan språket menar du, google translate?

Gäsp. Det var inte det som var frågan.

Men orkar inte tjafsa om det.
Citera
2016-10-05, 07:38
  #708
Medlem
Annanukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
Gruppvåldtäkten som begåtts av muslimer skall alltså utredas av en inkvoterad muslim Ayman Aboulaich, som är känd för att strikt hålla sharia.

http://www.friatider.se/valdtktsmann...et-hemlighalls
https://se.linkedin.com/in/ayman-aboulaich-37691955

Vi kan alltså utgå ifrån att han kommer göra allt för att skydda sina muslimska bröder och att bevismaterial kommer att försvinna, då hans lojalitet emot islam går före allt annat.

En svennehora om så rullstolsbunden betyder litet i hans värld, han tycker hon förtjänade det.

Blir det "Brott kan ej styrkas" så har du rätt i din misstanke. Finns det någon möjlighet för vanligt folk att göra jävsinvändning? JO-anmäla?

Vet du att Aboulaichi är troende musse?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback