2017-02-13, 11:27
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Tvärtom om tycker jag.

Det blev ännu konstigare om det är hennes pappa (jag hade nog gissat på morfar/farfar, men blev tveksam då jag såg beteendet på den undre bilden) som tar henne på brösten, istället för om det hade varit en överförfriskad och okänd gubbe som tog chansen att gratulera henne till vinsten genom att krama/smeka brösten.
Skrev fel, menade givetvis att det inte gjorde bilderna mindre konstiga haha.
Citera
2017-02-13, 11:48
Medlem
Fan vad man saknar gamla melodifestivalen, bara skit nu.
Citera
2017-02-13, 13:13
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Bögkvartetten med sitt The Ark-nummer, tydligen specialinbjudna av Christer Björkman, varför denna provokativa uppvisning i smink och nätstrumpor?
Dom är troligen heterosexuella män som tror dom tar sig framåt lättare i världen iförd en tunn fernissa av HBTQ.
I ett parallellt universum har dom nypressade uniformer, blanka stövlar och svastikor.
Citera
2017-02-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Nano är för mig ett väldigt skumt namn. Mellan mikro och piko. Eller har han bara
vänt bokstäverna bak och fram för att undvika konstiga associationer ?

Han döptes till Nano. Nano Omar
Citera
2017-02-13, 14:24
Medlem
Tyckte Benjamins låt var bäst!
Glad och härlig musik!
Citera
2017-02-13, 14:52
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Har svårt för Benjamin. Han ser ut och låter som en pojke men har armbehåring som en fullvuxen maskulin karl.
Jag märkte det oxå. Tycker annars att håriga överarmar är snygga på vuxna karlar. På honom var det bara löjligt.
Dessutom tyckte jag att han hade flera konstiga moves, konstiga försök att få in händerna i byxfickor? Plus allt "juckande" ush nej, han e too much
Senast redigerad av autostoperka 2017-02-13 kl. 14:57.
Citera
2017-02-13, 15:24
Medlem
HUR kan personerna i publiken frivilligt betala 600-1500 spänn för se sådan här skit live?

Jamaica-bruden och flykting-Allan var ju katastrofdåliga!!!

Bög-rockband, flata med rastaflätor, negress från Jamaica, flykting-Allan, smygbög... Lördagens deltävling var garanterat Helins favorit!
Citera
2017-02-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nja Lisa Ajax låt var väldigt trist. Hennes bidrag ifjol var klart bättre. Blir dock småkåt på henne

Du är inte ensam Lisa Ajax var omättligt uppvaktad på efterfesten efter deltävlingen; av bland annat Frans. Med tanke på hans gigantiska pjäs i byxan kanske hon valde att efterfesta i hans säng

Lisa Ajax har verkligen en stabil sångröst!
Citera
2017-02-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorCarl
Du är inte ensam Lisa Ajax var omättligt uppvaktad på efterfesten efter deltävlingen; av bland annat Frans. Med tanke på hans gigantiska pjäs i byxan kanske hon valde att efterfesta i hans säng

Lisa Ajax har verkligen en stabil sångröst!
Haha ja det vet man aldrig

Hon har en mycket fin och bra röst men tyvärr hoppades jag att låten skulle vara bättre. Att låten är för svag kan fälla henne.
Citera
2017-02-13, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Haha ja det vet man aldrig

Hon har en mycket fin och bra röst men tyvärr hoppades jag att låten skulle vara bättre. Att låten är för svag kan fälla henne.

Håller med dig! Hennes röst förtjänar en bättre låt.
Citera
2017-02-13, 22:56
Medlem
johanjosefssons avatar
Gillar hur Lisa Ajax säger att hon inte använder ordet "fuck" för att "verka vuxen". För det är ju JÄVLIGT vuxet att använda sig av ordet "fuck" i varannan mening. Dagens ungdom är så jävla smaklösa, de har ingen känsla för stil, klass och finess, samt att de saknar fingertoppskänsla när det kommer till vilka beslut man ska ta. Jävla söndercurlade skitunge!
Citera
2017-02-13, 22:57
Medlem
Bara jag som tyckte att det kändes att Bejamin gick vidare pga hans namn och inte låt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in