2017-02-04, 21:41
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbenomimmi
Så SVT har redan lyckats få in sin första utlänning i finalen detta året. Gissar på att mer är att vänta

ja tråkigt att blattar kan sjunga för dig va?
Citera
2017-02-04, 21:46
Medlem
dialektikers avatar
Perelli puts väck, bara sådär. Bra jobbat*ironi, med så starka meriter innan. Inte många som lyckats med det. Balladen var sjukt tråååkig, och inget klang i rösten eller någonting.
Sista låten. Han var bra. Men låten blev tjatig.
Ace Wilder var nog starkast.
Inte så roligt startfält, idag.
Citera
2017-02-04, 21:47
Medlem
Citat:
Så SVT har redan lyckats få in sin första utlänning i finalen detta året. Gissar på att mer är att vänta
Berätta hans historia för mig. Är han utlänning? Varifrån osv
Citera
2017-02-04, 21:48
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Alice från USA ?
Citera
2017-02-04, 21:55
Medlem
Moramannens avatar
Christer Björkman ska tydligen sluta chefa för festivalen...

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/bjorkman-slutar-med-melodifestivalen/

Citera
2017-02-04, 21:58
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Enda som jag frivilligt skulle lyssna på igen är Nano. överraskande bra, även showen.

Negern i början var någorlunda.

Hade hoppats på Ace men nä.

Perellis låt var extremsopig. Hur kan hon, som ju ska vara proffsig, stå och häva ur sig textrader som Det är mitt liv och ingen annans, Jag är jag och du är du på fullaste allvar...
Citera
Medlem
kollar deltävling 1 online nu. sa clara melo'fuckingdifestivalen i början? får man säga fuck
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Var det lika mycket mångkulturspropaganda och rasblandningspropaganda i vanlig ordning?
Citera
2017-02-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Var det lika mycket mångkulturspropaganda och rasblandningspropaganda i vanlig ordning?

De vet du!
Citera
2017-02-04, 22:07
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Kul med Owe Thörnqvist! Det var längesedan man hörde något från honom. Hoppas nu bara att 87-åringen håller sig vid liv åtminstone tills Melodifestivalen är över.

I övrigt ett ointressant startfält, med mestadels unga artister och många som varit med förut. Lite intressant i och för sig att se vad Loreen har att komma med; att överträffa "Euphoria" är givetvis omöjligt!

Lite sen i repliken kanske men tråden har inte känts aktuell förrän i dag.

Loreen har redan överträffat Euphoria en gång, My Heart Is Refusing Me.
Ett mysterium att den låten inte vann. Mycket bättre ä Euphoria.
Citera
2017-02-04, 22:07
Medlem
Klappars avatar
Patetiskt att ha med en halvnaken vältränad stum kille som bara står där och inte gör någon nytta mer än att locka röster från 10åriga småflickor. Borde införas regler att man ska vara påklädd för att få delta.

Man märker hur stor skillnad det är på programmet nu och när jag var liten grabb, på den tiden var det kvalite rakt igenom. Nu är det mest trams och inkvorterade programledare som inte har någon kompetens att leda ett sånt här program.
Citera
2017-02-04, 22:10
Avslutad
Tog 3 minuter innan propaganda mot Trump kom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här