2017-02-04, 21:21
Medlem
bombaccis avatar
Är det inte en ovanligt liten scen de har idag? Kanske bara inbillning med tanke på att de fick in alla de där dansarna förut men tänkt på det under några uppträdanden så har det känns som om de behövt vara mer strikta i rörelserna pga att det är en mindre scen.
Citera
2017-02-04, 21:23
Medlem
Fruktansvärd töntvarning på "De vet du" och vad är det jag vet förresten? Det verkar de inte svara på.
Citera
2017-02-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Låter som en rudimental remix på take me to church.
Ja visst hörs Take me to church direkt i de första tonerna (och även vidare) men så bra melodi. Låten gjorde mig berörd verkligen, å då lyssnade jag knappt på texten. Gillade hans röst väldigt mycket också.

Obs! Dansnumret mellan röstningarna var fantastiskt suveränt. blev sugen att gå på dansuppvisning.
Citera
2017-02-04, 21:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Fruktansvärd töntvarning på "De vet du" och vad är det jag vet förresten? Det verkar de inte svara på.

Håller med, känns fruktansvärt löjligt av det jag sett och hört. Marie kan väl få någon snyggare än han sångaren?
Citera
Medlem
Ace Wilder direktkvalificerad helt rätt! Gillar henne proffsiga uppträdanden.
Citera
Medlem
emma80s avatar
Är det inte Sean Banan eller Samir & Viktor, då dyker De Vet Du upp.

Undrar vilken freakshow SVT och Mello bjuder oss på nästa år. Men visst, dagisbarnen och småtjejerna måste väl få sitt.
Citera
Medlem
Mikeyjamess avatar
Ace låter som den där blondinen i Pitch Perfect som spyr av nervositet under framträdanden

Dinah kunde inte dölja sitt resting bitchface över att åka ur.
Citera
2017-02-04, 21:27
Medlem
bombaccis avatar
Är vi bra på att tippa eller är det bara så att det är väldigt förutsägbar deltävling? Alla gissade rätt på finalparen.

Hoppas Ace har lite sexigare kläder till finalen. Tråkigare låt i år än tidigare hon hade. Men räckte för att besegra de där amatörerna i alla fall.

kopiorna av samir & Victor kan nog bli farliga i andra chansen när folk har fallit för deras "charm" i kvällspressen.

Var dock riktigt tyst i arenan efter deras uppträdande. Vi får se vilka de får tävla mot senare i tävlingen.
Citera
2017-02-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Är det inte Sean Banan eller Samir & Viktor, då dyker De vet du upp.

Undrar vilken freakshow SVT och Mello bjuder oss på nästa år.

Sean Banan kan ändå ha ganska roliga texter, tänker på Här Glider Kingen In bland annat, dom andra du nämner är ju bara trams.
Citera
2017-02-04, 21:30
Medlem
Dofternas avatar
En av jävelgossarna i De Vet Du var oerhört lik nån i Blink 182. Tror jag?
Citera
2017-02-04, 21:31
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Är vi bra på att tippa eller är det bara så att det är väldigt förutsägbar deltävling? Alla gissade rätt på finalparen.

Hoppas Ace har lite sexigare kläder till finalen. Tråkigare låt i år än tidigare hon hade. Men räckte för att besegra de där amatörerna i alla fall.

kopiorna av samir & Victor kan nog bli farliga i andra chansen när folk har fallit för deras "charm" i kvällspressen.

Var dock riktigt tyst i arenan efter deras uppträdande. Vi får se vilka de får tävla mot senare i tävlingen.

japp tror båda idag kan gå vidare från andra chansen om de blir ihop parade mot någon dålig låt.
Citera
2017-02-04, 21:31
Medlem
Så SVT har redan lyckats få in sin första utlänning i finalen detta året. Gissar på att mer är att vänta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in