2016-09-30, 22:12
Medlem
https://www.facebook.com/backstromel...05531277320095

Ifall ni inte vill g in p Fb s har jag tagit en print screen - http://imgur.com/a/zZgLs

Polisanmlt men har inte sttt ngot om det i media och str inget p Polisens sida (Som vanligt).

''Ptsligt uppmrksammar vi tv mn i dungen lngre bort och stunden drefter kommer det ut en svartkldd man med frtckt ansikte ur buskage bakom oss.''

''Bde Linnea och Ellinor ser d att utver den svartkldda mannen, r dr ytterligare fyra mn/killar som har sttt i buskagen och nu springer drifrn. Detta tillsammans men mannen svarta kldsel, leder tankar mot att hela verfallet i ngon form, var planerat. ''

Man blir ju inte precis jtte frvnad att det hnder p Adolfsberg d Adolfsberg alltid har haft problem med bde brk/vld/gng och folk som inte har vrldens bsta kvinnosyn.
Ska ha hnt vid en plats som kallas fr 'Lilla ankdammen' dvs precis bredvid Jordbrodalen och precis till vnster om sjlva Pizzerian, vilket fr mig till att misstnka att det rr sig om folk frn vstergrd (Vilket alltid har varit ett problem omrde).

Ngon som knner till hndelsen? Tnkte ringa hd i dagarna och checka varfr dom inte har skrivit om det.
Senast redigerad av Swelate 2016-09-30 kl. 22:21. Anledning: Skrev fel datum.
Citera
2016-09-30, 22:40
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swelate

Ifall ni inte vill g in p Fb s har jag tagit en print screen - http://imgur.com/a/zZgLs

Polisanmlt men har inte sttt ngot om det i media och str inget p Polisens sida (Som vanligt).

''Ptsligt uppmrksammar vi tv mn i dungen lngre bort och stunden drefter kommer det ut en svartkldd man med frtckt ansikte ur buskage bakom oss.''

''Bde Linnea och Ellinor ser d att utver den svartkldda mannen, r dr ytterligare fyra mn/killar som har sttt i buskagen och nu springer drifrn. Detta tillsammans men mannen svarta kldsel, leder tankar mot att hela verfallet i ngon form, var planerat. ''

Man blir ju inte precis jtte frvnad att det hnder p Adolfsberg d Adolfsberg alltid har haft problem med bde brk/vld/gng och folk som inte har vrldens bsta kvinnosyn.
Ska ha hnt vid en plats som kallas fr 'Lilla ankdammen' dvs precis bredvid Jordbrodalen och precis till vnster om sjlva Pizzerian, vilket fr mig till att misstnka att det rr sig om folk frn vstergrd (Vilket alltid har varit ett problem omrde).

Ngon som knner till hndelsen? Tnkte ringa hd i dagarna och checka varfr dom inte har skrivit om det.

Polisanmlan or it didnt happen
skriker uppmrksamhets fjortis om detta
Citera
2016-09-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
Polisanmlan or it didnt happen
skriker uppmrksamhets fjortis om detta

Det r polisanmlt.

Kan sga som s att jag har varit mycket p Adolfsberg i mina yngre dar och detta hr blev man inte precis frvnnad ver.
Citera
2016-10-01, 00:20
Avstngd
dacks avatar
Citat:
Det r polisanmlt.

Kan sga som s att jag har varit mycket p Adolfsberg i mina yngre dar och detta hr blev man inte precis frvnnad ver.
N gamla sder har blivit helt frdrvat nu dom senaste ren r ju fan svartingar mena kringar i hycklen och pack verallt.

Personligen s hade jag tnkt flytta tillbaka till mina gamla kvarter efter mer n 20 r utomlands och stog med nstan 10 rs pong i bostadskn hos helsingborgshem. Men redan nr jag steg av bussen p GA vid frsta visningen s vnde jag p klacken och numera bor jag utomlands strsta delen av ret i stllet.
Citera
2016-10-01, 09:43
Medlem
Zikniks avatar
Lite fr ordrikt och berttande fr att det ska knnas trovrdigt. Mina tv cent.
Citera
2016-10-01, 09:46
Citat:

Varfr tror du det rr sig om "folk frn vstergrd"? r det inte den lugnare delen av adolfsberg omrdet?

Skumt att bara 6-7 fjortis pojkar dyker upp frn ingenstans. Oh well
Citera
2016-10-01, 09:56
Medlem
skunkjobbs avatar
I citaten framgr inte direkt att det var mycket till attack. Ngra killar som sprang frn platsen och en som var maskerad och gjorde vad? Det lter obehagligt s klart men var det ngon attack eller?
Citera
2016-10-01, 10:13
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
I citaten framgr inte direkt att det var mycket till attack. Ngra killar som sprang frn platsen och en som var maskerad och gjorde vad? Det lter obehagligt s klart men var det ngon attack eller?
Citat:
Drefter griper han tag i mina axlar, slnger mig av cykeln och stller sig ver mig.
Hur mycket till attack vill du att det ska vara?
Citera
2016-10-01, 10:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

3 kvinnor var det och sen var det vl bara en man som attackerade?
Citera
2016-10-01, 12:46
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hur mycket till attack vill du att det ska vara?
Med tanke p hur kort mitt inlgg var s kan du vl inte ha missat att jag skrev "I citaten framgr inte direkt att det var mycket till attack." I citaten allts. Det du nu citerar, "Drefter griper han tag i mina axlar, slnger mig av cykeln och stller sig ver mig." var inte med i TS:s citat vilket r en brist om det ska vara en bra trdstart dr mnet ska beskrivas utan att man behver lsa p externa lnkar. I trdstarten framgick inte att GM verhuvudtaget vidrrde BO eller ens tilltalade dem.

Med det du citerade visas att det rr sig om en attack men det skulle ha framgtt i trdstarten vilket var vad jag invnde mot.
Citera
2016-10-01, 18:04
Medlem
s sknt att man bor hr i Ramlsa/Humlegrden och slipper se dessa araber
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här