• 4
  • 5
2016-09-30, 20:16
Medlem
Se till att han får i sig mycket brosk och gouda ost.

Medellängden i min familj är typ 167 kanske. Själv är jag 185. Hade jag ätit brosk och gouda hade jag varit minst 190. 😉
Citera
2016-10-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemlighetsSovaren
Se till att han får i sig mycket brosk och gouda ost.

Medellängden i min familj är typ 167 kanske. Själv är jag 185. Hade jag ätit brosk och gouda hade jag varit minst 190. 😉
Okej, tack för tipset
Citera
2016-10-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkaz
Okej, tack för tipset

Idioten du svarar till förstår inte vad han snackar om.

Din sons längd beror till stor del på hans föräldrar, och hans längd just nu verkar närma sig slutlängden utifrån informationen du ger, men ingen kan veta säkert utan att veta hur långt gången han är i puberteten. Men eftersom han är redan nu är relativt nära medellängden i Sverige så har han inget att oroa sig över, det är fullständigt normalt att fråga i den åldern som han är i. Se bara till att han får i sig en varierad kost tillsammans med att han rör på sig/gymmar så kommer han nå sin maximala slutlängd.
Citera
2016-10-01, 21:24
Medlem
...
Citera
2016-10-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingVolvo
Idioten du svarar till förstår inte vad han snackar om.

Din sons längd beror till stor del på hans föräldrar, och hans längd just nu verkar närma sig slutlängden utifrån informationen du ger, men ingen kan veta säkert utan att veta hur långt gången han är i puberteten. Men eftersom han är redan nu är relativt nära medellängden i Sverige så har han inget att oroa sig över, det är fullständigt normalt att fråga i den åldern som han är i. Se bara till att han får i sig en varierad kost tillsammans med att han rör på sig/gymmar så kommer han nå sin maximala slutlängd.

Men dummer. Du kan inte kalla mig för idiot och sen upprepa det jag sa...

Förstår du varför jag rekommenderar brosk och gouda ost?
Citera
2016-10-02, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemlighetsSovaren
Men dummer. Du kan inte kalla mig för idiot och sen upprepa det jag sa...

Förstår du varför jag rekommenderar brosk och gouda ost?

Jag vet inte ens vad du menar med det. Om du syftar på varierad kost, är det ett missförstånd. Men varför kalla det "brosk och gouda ost" när man likväl kan precisera det ytterligare och skriva i klartext ifall det skulle uppstå ett missförstånd?
Citera
2016-10-02, 16:13
Medlem
jag växte över 10 centimeter från 15 till vuxen ålder. så man vet aldrig. Men jag var över 1.80cm då så har bara med gener att göra. mvh
Citera
2016-10-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
jag växte över 10 centimeter från 15 till vuxen ålder. så man vet aldrig. Men jag var över 1.80cm då så har bara med gener att göra. mvh
Var du sen in i puberteten då?
Citera
2016-10-16, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkaz
Var du sen in i puberteten då?

Nej, tidig om något. mvh
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera