Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-06, 23:22
  #349
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Kaos på ön och ett jävla liv på sociala medier pga gotlandpolisens val att ge ut etnicitet i detta fall samt mordförsöket den 20 september på gärningsmännen men inte när det gäller en gruppvåldtäkt.
SD borde skicka en blombukett som tack till Daniel Å på gotlandpolisen för han har garanterat ordnat ett antal nya röster åt dom genom sitt agerande..
Nåt nytt om fallet?
Vet man vilka gm är?
Läste nån skrev att det hela föregicks av att de två väldigt svenska männen blivit besläktade. Är det bekräftat?
Citera
2016-10-07, 09:34
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Jag är blatte själv men bra jobbat av dessa två svenskar. Har tröttnat själv på det "nya Sverige" där jag måste jobba men inte andra svartskallar!

De ena av dessa killar som inte tålde att gänget spottade på dem när de gick förbi är så kallad blatte liksom du. Dom spottade på fel personer även om de trodde det var ofarligt eftersom de var fler. Jag tycker däremot inte att de gjorde rätt men viss förståelse har jag och jag hoppas de inte åker fast.
Citera
2016-10-07, 09:46
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Döm inte hela kåren efter en mediakåt snut. Han vill ha uppmärksamhet och nu fick han det. Roligast är att han har en son som vill bli något inom politiken och partiet är SD

Vilket djävla skitsnack!

Gustav Åhlen är Centerns Ungdomsförbunds ordförande på Gotland. En trevlig, bussig och debattglad kille.

Han har däremot debatterat emot politiskt vänsterextremistiskt våld och blev då trakasserad bland annat genom handklottrade dödshot i skolmatsalen gjorda av en fnoskig och överspänd dotter till en civilanställd polis (frivården) som stödde hennes politiska verksamhet i numera avsomnade Syndikalistiska Ungdomsförbundet.

Har man en så trevlig son så kan man inte vara alltigenom värdelös som Daniel Åhlen beskrivs som men han kanske skulle ägna sig åt annat än dikta ihop helt osannolika och sverigefientliga historier på facebook och skämma ut polisen.
__________________
Senast redigerad av Sizz67 2016-10-07 kl. 09:49.
Citera
2016-10-07, 11:44
  #352
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sizz67
Vilket djävla skitsnack!

Gustav Åhlen är Centerns Ungdomsförbunds ordförande på Gotland. En trevlig, bussig och debattglad kille.

Han har däremot debatterat emot politiskt vänsterextremistiskt våld och blev då trakasserad bland annat genom handklottrade dödshot i skolmatsalen gjorda av en fnoskig och överspänd dotter till en civilanställd polis (frivården) som stödde hennes politiska verksamhet i numera avsomnade Syndikalistiska Ungdomsförbundet.

Har man en så trevlig son så kan man inte vara alltigenom värdelös som Daniel Åhlen beskrivs som men han kanske skulle ägna sig åt annat än dikta ihop helt osannolika och sverigefientliga historier på facebook och skämma ut polisen.
Håller med. Inget ont om sonen även om det är en smula intressant att han tydligen sysslar med HBT-frågor. Pappan däremot är det svårt att ha respekt för, med sina känsloutbrott på Facebook.

Snacka om att göra bort sig själv. Plus myndigheten han representerar. Han är ju Inspektör
och därmed någon form av chef, och borde föregå med gott exempel.
Citera
2016-10-07, 12:36
  #353
Medlem
Konstigt egentligen, att det är fler "barn" som får sig en rejäl omgång!
Fräckt flinande drar de omkring. Röker, babblar i telefoner, som du och jag har betalat, bra klädda... FY FAN!!!
Citera
2016-10-07, 14:25
  #354
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sizz67
De ena av dessa killar som inte tålde att gänget spottade på dem när de gick förbi är så kallad blatte liksom du. Dom spottade på fel personer även om de trodde det var ofarligt eftersom de var fler. Jag tycker däremot inte att de gjorde rätt men viss förståelse har jag och jag hoppas de inte åker fast.

Absolut. Det som svenskar är dåliga på är att skilja på blattar och blattar, för tro mig, det finns EXTREMA skillnader. Finns blattar som idag är ingenjörer i Sverige/övriga Europa och de finns blattar som är kriminella och äckliga, likt dom som spottade på förbipasserande människor.

Det finns alltså Zlatan och de finns kriminella blattar. Zlatan är också blatte, men svenskar tenderar att kalla honom svensk och försöker sopa undan alla blatte-rötter från honom. För vem vill att Sveriges bästa idrottare genom tiderna ska vara annat än svensk? Det är ju bara pinsamt. Men Zlatan är tyvärr från Balkan, precis som jag själv. Han talar svenska med brytning vilket jag inte gör, men om han är svensk då fan är jag viking, till och med.

Jag gick lite utanför trådämnet men samtidigt är min poäng att det finns olika typer av blattar och svenskar är urdåliga på att berömma blatte-ingenjören, men är snabba på att hata på den kriminella blatten.
Citera
2016-10-07, 15:00
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Absolut. Det som svenskar är dåliga på är att skilja på blattar och blattar, för tro mig, det finns EXTREMA skillnader. Finns blattar som idag är ingenjörer i Sverige/övriga Europa och de finns blattar som är kriminella och äckliga, likt dom som spottade på förbipasserande människor.

Det finns alltså Zlatan och de finns kriminella blattar. Zlatan är också blatte, men svenskar tenderar att kalla honom svensk och försöker sopa undan alla blatte-rötter från honom. För vem vill att Sveriges bästa idrottare genom tiderna ska vara annat än svensk? Det är ju bara pinsamt. Men Zlatan är tyvärr från Balkan, precis som jag själv. Han talar svenska med brytning vilket jag inte gör, men om han är svensk då fan är jag viking, till och med.

Jag gick lite utanför trådämnet men samtidigt är min poäng att det finns olika typer av blattar och svenskar är urdåliga på att berömma blatte-ingenjören, men är snabba på att hata på den kriminella blatten.

Zlatan har lyfts fram som förebild för invandrare sedan han slog igenom i Malmö.

Det finns självklart diverse lowlifes som dömer folk baserat på deras bakgrund. Men anledningen till att ingen berömmer blatte-ingenjörer är att de blir bedömda efter en svensk måttstock. Vi blir alla imponerade av schimpanser som går på två ben och skakar hand, men tar det för självklart att våra kollegor gör det.

För multikulti gänget från Södermalm är det naturligt att fokusera på de kulturföreningar som i utbyte mot statliga bidrag hoppar, dansar och leker tränade schimpanser för att roa den kulturella överklassen. Men för oss normala människor är den så kallade blatte-ingenjören inte mer spännande än vilken annan ingenjör som helst.
Citera
2016-10-07, 16:20
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foretagsspionen
Zlatan har lyfts fram som förebild för invandrare sedan han slog igenom i Malmö.

Det finns självklart diverse lowlifes som dömer folk baserat på deras bakgrund. Men anledningen till att ingen berömmer blatte-ingenjörer är att de blir bedömda efter en svensk måttstock. Vi blir alla imponerade av schimpanser som går på två ben och skakar hand, men tar det för självklart att våra kollegor gör det.

För multikulti gänget från Södermalm är det naturligt att fokusera på de kulturföreningar som i utbyte mot statliga bidrag hoppar, dansar och leker tränade schimpanser för att roa den kulturella överklassen. Men för oss normala människor är den så kallade blatte-ingenjören inte mer spännande än vilken annan ingenjör som helst.

Resultatet av det ovanstående är att för den gemene-svensken är blatte-ingenjörer ingenting att berömma efter de helt enkelt är vanliga ingenjörer. För multikulti gänget är de däremot till och med värre än så då de inte uppfyller gängets förväntningar om en spännande schimpans-dans för att fånga deras uppmärksamhet.
Citera
2016-12-23, 20:32
  #357
Medlem
Har det hänt något nytt med det här?
Citera
2017-10-18, 23:07
  #358
Medlem
Misstänkt Gärningsman : https://minfil.org/wajaJbc0b7/fulllll.jpg

*ndre Öhm*n =A
__________________
Senast redigerad av regularguy 2017-10-18 kl. 23:14.
Citera
2019-10-06, 20:36
  #359
Medlem
Är inte så säker på att han är så trevlig och bussig....

(FB) Gotland: man född 1996 åtalad för sexualbrott mot minderåriga

Citat:
Ursprungligen postat av Sizz67
Vilket djävla skitsnack!

Gustav Åhlen är Centerns Ungdomsförbunds ordförande på Gotland. En trevlig, bussig och debattglad kille.

Han har däremot debatterat emot politiskt vänsterextremistiskt våld och blev då trakasserad bland annat genom handklottrade dödshot i skolmatsalen gjorda av en fnoskig och överspänd dotter till en civilanställd polis (frivården) som stödde hennes politiska verksamhet i numera avsomnade Syndikalistiska Ungdomsförbundet.

Har man en så trevlig son så kan man inte vara alltigenom värdelös som Daniel Åhlen beskrivs som men han kanske skulle ägna sig åt annat än dikta ihop helt osannolika och sverigefientliga historier på facebook och skämma ut polisen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback