Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-26, 16:40
  #1
Avstängd
Vad tänker ni när en person ber er slicka en där nere... Fast inte där nere utan... Där. Bajs? Äckligt? Unket? Tillåt mig gå igenom processen för er.

Att slicka röv smakar och luktar mindre än att slicka fitta. Att slicka röv är otroligt gynnande för båda parter. Jag slickar min tjej både fram och bak, och det resulterar i full intimitet. Hon litar på mig att göra vad som helst och det började efter att jag hade gått ner på henne där bak.

Att slicka röv är lite annorlunda från att slicka fitta. Man slickar långsamma breda slick, till skillnad från fittan då majoriteten av kvinnor vill ha en smal tunga i snabb takt.

För att visualisera rövslickande och ge en bra bas för handlingen så ska du tänka såhär: Tänk att anuset och ca 8x8 cm runt anuset är nedsmetat av t.ex. Sylt eller vad som helst. Ditt mål är att slicka bort Sylten, och vi börjar med ett förspel. Förspelet går ut på att kyssa svanken, för att tillslut nå skinkorna. Gör sugmärken här och där, och smiska ibland. Sprid skinkorna riktigt brett, och kyss insidan av skinkorna med mycket tunga. Börja slicka bort sylten ute vid kanterna och närma dig långsamt anuset. Slicka med bred, långsam tunga över hela anuset, nederfrån & upp. Tillsätt saliv och slicka i en minut. Börja gnugga anuset med tummen försiktigt i en cirkulär rörelse. Ta din andra tumme och upprepa. För varje gång du byter tumme så pressar du tummarna djupare och djupare in. Börjar saliven ta slut så slickar du igen eller spottar. För tillslut in hela tummen, och om det går bra så kanske du har tur och kan föra in din penis.

Efter att du slickat din partners rumpa så kommer hen gå med på allt. Nu är det jag som bestämmer hur vi har sex, och hon litar på mig.

Varning: Sucka inte eller verka avskräckt när du slickar henne. Då blir hon obekväm och du kan lika gärna byta tjej och försöka igen.

Om du inte fått slicka röv än så är det lugnt. Alla kvinnor gillar det inte utan du kanske får leva med att inte få vara med om det.
Citera
2016-09-26, 17:02
  #2
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den-Ensamme
... anuset är nedsmetat av t.ex. Sylt eller vad som helst.

Kan man använda Nutella för att få det lite mer verklighetstroget? Vad tror du om det?
Citera
2016-09-26, 17:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Kan man använda Nutella för att få det lite mer verklighetstroget? Vad tror du om det?

Hahaha! Jag tror de fungerar galant!
Citera
2016-09-26, 19:59
  #4
Medlem
Bästa ställningen är helt klart doggyslickning
Den andra som är delad etta är att hon ligger på ryggen, och har båda benen (knävecken) över dina axlar. Då kan man välja mellan vad man vill slicka. + att man kommer åt både fittan och röven väldigt bra. Det gillar hon väldigt mycket.

Ett tips bara, från en elitslickare till en annan
Citera
2016-09-26, 20:03
  #5
Medlem
ace_secs avatar
Jag föredrar att slicka när man ligger i en 69:a =) Man ligger underst och slickar röven djupt och länge
Citera
2016-09-26, 20:22
  #6
Avstängd
GittansMuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag föredrar att slicka när man ligger i en 69:a =) Man ligger underst och slickar röven djupt och länge
Varför tänder ni bögar på bajs????
Citera
2016-09-27, 01:14
  #7
Medlem
Hassan13371s avatar
Har bara vågat slicka anus i duschen och minns att det var en trevlig upplevelse för båda.

Hur minskar ni risken för dålig lukt osv. om själva akten är spontan?
Citera
2016-09-27, 07:57
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Har bara vågat slicka anus i duschen och minns att det var en trevlig upplevelse för båda.

Hur minskar ni risken för dålig lukt osv. om själva akten är spontan?
Dålig lukt beror enbart på svett, förutsatt att din partner torkat sig ordentligt. Skulle tipsa om att ignorera det för stunden och se fram emot vad hen ger tillbaka mot dig efteråt.
Citera
2016-09-27, 10:42
  #9
Avstängd
SossenLarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag föredrar att slicka när man ligger i en 69:a =) Man ligger underst och slickar röven djupt och länge
Kan du förklara till oss normala varför ni bögar tänder på bajs?
Citera
2016-09-27, 11:34
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SossenLars
Kan du förklara till oss normala varför ni bögar tänder på bajs?
Ni kommer förstå när vi väl träffar någon och har tur nog att få smaka röv. Lycka till...
Citera
2016-09-27, 19:35
  #11
Avstängd
SossenLarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag föredrar att slicka när man ligger i en 69:a =) Man ligger underst och slickar röven djupt och länge
Vad smakar bajs igentligen?
Citera
2016-09-27, 19:44
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SossenLars
Vad smakar bajs igentligen?

Hur stavas egentligen egentligen?

Tummen upp för rimming! Föredrar doggy men då krävs självsäker tjej
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback