Citat:
Haha, är du Putilovs ende kompis? Han är en värdelös skribent dom knappt ens har trovärdighet bland wannabenazis av din sort. Det enda han bygger sina artiklar på är att han ibland lyckas spela in när nån svarar i telefon och säger att de inte tänker snacka med nån piercad bloggfjant. Eller så broderar han fritt runt rykten och antydnigar med ett kreativt men knappt funktionellt språk. Du och dina heilande polare kanske tror vad Putilov skriver. Men det gör ni på exakt samma sätt som en salafist VILL tro att vad som står i Koranen är sant (medan resten världen vet att det som står där är fantasy). Men hej, man FÅR tro. Och BTW, främlngsfientlighet kan du väl inte vara emot? Ryssar är OK när de är hemma hos sig. Men de ska ge fan i att asylbluffa sig in i Sverige och sänka trovärdigheten på våra stolta alternativmedier!
Extrem trollvarning på dig. Två inlägg, varav du ägnat båda åt att smutskasta Putilov. Nästan lite rörande att du registrerar dig här bara därför. Tänker inte spekulera i varför, men skumt är det.
Nej, jag känner inte Putilov över huvud taget, och han har förstås både bra och dåliga sidor. Jag bryr mig inte om hans förehavanden med svenska myndigheter. Har han bluffat sig in i landet är jag okej med det också, han borde ha släppts in direkt. Alla typer av produktiv, vit invandring är för min del välkommen i Sverige. Det får gärna komma många fler ryssar.
Han är en intressant skribent som driver vänstern till vansinne. Det är det som betyder något för min del.
Att du skulle ha ett intresse för "våra stolta alternativmedier" var roligt skrivet.
Kör på nu. Shilla hårt.