• 1
  • 2
2016-09-24, 10:27
Medlem
Skittjacks avatar
Ja eller nej? Känner ni någon som fått göra det? Förstår om folk vill vara anonym men ange gärna yrkesgrupp.
Citera
2016-09-24, 10:35
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Ja eller nej? Känner ni någon som fått göra det? Förstår om folk vill vara anonym men ange gärna yrkesgrupp.

Ja.
Tunnelbanechaffis. Då var det pissprov när man var på uttagning samt även pissprov ibland oanonserat på jobbet.
Citera
2016-09-24, 10:37
Medlem
EVF111s avatar
Nej, drogtest men inte för AAS
Citera
2016-09-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Ja.
Tunnelbanechaffis. Då var det pissprov när man var på uttagning samt även pissprov ibland oanonserat på jobbet.

Och i dessa prover stod det uttryckligen att de testade för anabola?
Citera
2016-09-24, 12:43
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod

Lite det jag tänkte på jag också, man brukar göra ett drogtest där man även kan testa för AAS, men man gör det väldigt sällan på företag med tanke på kostnaderna! Däremot kan man få frågan i anställningsintervjun om man använt sig av narkotika eller doping.
Citera
2016-09-24, 16:07
Medlem
Nej, bevakningsbranschen.
Men känner flertals som har.
Citera
2016-09-24, 16:48
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod

Nu är det tio år sen eller nått jag gjorde det testet. Men tror att anabola testades med, men minnet kan svikta.
Citera
2016-09-24, 22:00
Medlem
Nej. Pissa för droger inte aas. För dyrt med ass tester.
Citera
2016-09-24, 23:11
Medlem
Företaget som jag jobbar på (stort svenskt företag inom handel) har precis ändrat sin alkohol och drogpolicy och i det nya kontraktet/policyn vi fått skriva på så står det att det kan komma att testas för droger och aas. Random och vid nyanställningar.
Citera
2016-09-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Nu är det tio år sen eller nått jag gjorde det testet. Men tror att anabola testades med, men minnet kan svikta.

De har drogtestat på min arbetsplats i alla tider men aldrig efter anabola. Det är därför jag undrar
Citera
2016-09-30, 14:47
Medlem
Apfelstrudel1s avatar
Inte i samband med nytt jobb men jag har faktiskt blivit testad en gång på jobbet för Steroider, (den var ibockad) nu senaste testet var det dock bara det vanliga (cannabis, amfetamin, kokain, heroin osv). Lite wierd, antar att det är bara för att man är vältränad, vilket i sig aldrig hade påverkat mitt jobb.
Citera
2016-09-30, 17:01
Medlem
SamBumBs avatar
Securitas frågade på anst intervju om jag använde AAS sen när jag svarade Nebido för hypogonadism så fick jag tillägget "ok då stryker vi steroider från listan vi testar då och nöjer oss med dom vanliga narkotikatesterna, fungerar det bra för dig?". Var lite humor tyckte jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in