Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Nej förr i tiden hette det sexuellt utnyttjande när en man hade sex med en kvinna i hjälplöst tillstånd också.
2) Våldtäkt är misshandel + sex. Det är så alla uppfattar det och det är så brottet är konstruerat. Att PK människor har lagt till saker efteråt ändrar inte på det i allmänhetens ögon.
1) Ja självklart det är väldigt vanligt bland unga kvinnor.
2) Skulle en man som blev sexuellt utnyttjad av ett gäng kvinnor ta livet av sig? Alltså har det ingenting med det sexuella utnyttjandet att göra.
1) Om hon hellre ställer upp på att bli våldtagen än att bli misshandlad kan det inte vara så farligt eller hur?
2) Vad skulle kvinnan bli skräckslagen av? Att en man hotar henne? Att en man vill ha sex med henne?
Varför finns det inga skador om 99% av våldtäkterna inte är lögn?
1) Nej beviskraven är extremt låga. Det räcker med kvinnans berättelse + att en kompis till henne intygar att hon har mått dåligt.
2) Om kvinnorna hade blivit våldtagna på riktigt hade det funnits skador.
3) Inga skador = kvinnan ljuger.
1) Varför skulle man få psykiska skador av sex?
2) Om jag hade kunnat få 5 killar när jag var 15 år hade jag varit överlycklig.
Därför att gamla kvinnor ljuger om sånt hela tiden. Fråga vem som helst som har jobbat i äldrevården.
1) Om man får kuk vid 93 år ska man vara riktigt tacksam.
2) Kvinnor är den grupp som konsumerar våldtäkts-porr i form av romance novels.
1) För hundratusen år sedan var det lagligt att våldta, misshandla, råna och plundra. Det är nuet vi lever i. Det som var förr är historia.
2) Det är bara du och andra mentala missfoster som anser att det alltid ingår misshandel i våldtäkt. Läs vad som står högst på sidan 19 i
https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:686608/FULLTEXT01.pdf. Vad du tycker är irrelevant för du representerar inte allmänheten, utan istället dårarna.
Här är ett exempel på allmänhetens reaktioner på en gruppvåldtäkt begången mot en 15 årig flicka:
Starka reaktioner på våldtäktsdom.
1) Att det är vanligt att unga kvinnor super sig fulla på fester betyder inte att de vill bli däckade och sedan både våldtas och filmas av okända män/unga killar. Det är bara dina sjuka fantasier och de bemöter jag inte.
2) Om det hade varit en tonårskille som däckat och sedan blivit filmad när han blir utsatt för grova sexuella övergrepp, då hade han naturligtvis mått väldigt psykiskt illa efteråt.
Att fantisera om våldtäkter är inte detsamma som att vilja uppleva det på riktigt. Rape play är inte liktydigt med våldtäkt.
Gamla kvinnor på äldreboenden ljuger INTE om att de blivit våldtagna. Det är mycket ovanligt att gamla kvinnor utsätts för våldtäkter. De som blir det ljuger naturligtvis inte.
Det fanns sperma på den 93 åriga kvinnan. DNA:test visade att den kom från en av vårdarna. Han erkände själv gärningen. Läs artikeln en gång till.
Du är fan sjuk i huvudet när du anser att 93 åriga kvinnor ska vara tacksamma över att få kuk.
Dina övriga frågor och kommentarer har jag bemött flera gånger tidigare så jag svarar inte en gång till.
Anser du att
den här 92 åriga damen också ljuger? Hon gjorde ju motstånd så pass mycket att hon fått blåmärken, skrubbsår och rivmärken i ansiktet samt blödningar i underlivet. Nu måste du väl tillstå att hon verkligen blev våldtagen enligt din ekvation sex + misshandel = våldtäkt? Eller tänker du istället hävda att hon ska vara riktigt tacksam och jätteglad över att en man vill ge henne "gratis kuk"?
Det är våldtäkt att ha samlag eller en annan jämförbar sexuell handling med någon:
- genom tvång i form av våld eller hot
- som befunnit sig i en utsatt situation.
Att du tycker annorlunda visar bara att du är rubbad. Psykiskt skadad är du tvivelsutan.
P.S. Jag har sett din teckning där du blir observerad och förföljd av en "Jokern"-liknande man med en bredbrättad hatt i en Rolls Royce. Självupplevd händelse när du bodde i England? Du ritade teckningen under en av samtalssessionerna med din psykiater, inte sant? Som ett led i bearbetningen av ditt trauma då du blev våldtagen av en välbärgad man som liknade eller var utklädd till Jokern. Eller var det ditt försök att förtränga våldtäktsmannens utseende genom att mentalt maskera hans ansikte med den fiktiva superskurken Jokerns?
Då förstår jag varför du förhärligar våldtäkter och dyrkar våldtäktsmän på det här forumet.
För att lindra din inre smärta.
Det är verkligen synd om dig.